Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

jeff

Citaat van: Eewal op november 17, 2014, 21:08:17
ADO is wel 1 deel en daar hangt ook geen sfeer.. Je moet gewoon iedereen die wil staan en zingen de kans geven allemaal bij elkaar seizoenskaarten te nemen. Er moet dus vooraf ook al een fanatieke tribune worden aangewezen. Twee ringen vind ik overigens wel mooi..
Bij ado had je in het zuiderpark alleen midden noord, in de badkuip is het gesplits in 2 vakken.
Midden noord en achter het doel tegen over het uitvak.
En als er volledig nieuwbouw komt, moet je de vak indeling houden zoals die nu is. Dus iedereen op de zelfde plek als nu en de nieuwe plekken voor de nieuwe supporters.

SCC-J

Waar de fanatieke aanhang gaat staan zien we tijdens de bouw wel, heeft ook met de plaatsingen van supportershome(s) te maken. 2e ring is echt overbodig en niet bevorderend voor de sfeer.

Lore

Citaat van: Galdiano op november 17, 2014, 20:59:38
Ik heb vandaag even gesproken met een Groningen supporter en gaf als tip dat Cambuur geen twee ringen/delen moet hebben.
Bij groningen heb je de fanatics onder maar boven in doet er nooit iemand mee.
Nu heb je al 12, 13 en 14 die wat anders zingen laat staan als het twee vakken boven elkaar zitten.

Goede tip, eigenlijk helemaal mee eens

Galdiano

Stadion van 15.000 heb je geen twee ringen neem ik aan, maar veel stadions zie je een sponsor ring met 1 a 2 meter verschil (zakenclub met west), en dat zou mijn inziens al dodelijk kunnen zijn voor de sfeer.

[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []                        [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []                        [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
----------------------------------------|                   |----------------------------------------------
Sponorbord              sponsorbord     |    Trap         |       sponsorbord                 sponsorbord
----------------------------------------|                   |----------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                               <-----Veld boarding----->           
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
===========================================================

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Dan krijg je al een tweede ring effect. Buiten dat het niet bevorderlijk is voor de sfeer, het lijkt ook nog eens nergens op.

PePe

Het is onmogelijk, maar ik zou het liefst het nieuwe stadion op de plaats van het huidige FEC zien komen, aan de rondweg een mooie zicht locatie, ipv op het voormalige Philips terrein.

Lore

Citaat van: PePe op november 17, 2014, 22:58:22
Het is onmogelijk, maar ik zou het liefst het nieuwe stadion op de plaats van het huidige FEC zien komen, aan de rondweg een mooie zicht locatie, ipv op het voormalige Philips terrein.

Dat zou echt wel heel erg mooi zijn. Helaas, zoals je zegt ook onhaalbaar. Volgens mij willen ze ook iets met de generatoren van de ijshal doen, dus zal hij daar vlak naast moeten komen.

Destroyer

Onmogelijk, de reden dat als het er komt daar achter het WTC de buurt minder overlast heeft.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op november 17, 2014, 22:42:29
Dan krijg je al een tweede ring effect. Buiten dat het niet bevorderlijk is voor de sfeer, het lijkt ook nog eens nergens op.

Tweede ring is dodelijk voor sfeer.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

HilversumOnTour

Citaat van: Destroyer op november 18, 2014, 11:03:31
Tweede ring is dodelijk voor sfeer.

Huidige stadion Willem II is qua grootte en tribunes (meer dan) perfect!

scclwd

Citaat van: Lore op november 17, 2014, 20:06:59
Het spijt mij maar yellowblue heeft gelijk. Echter niet alleen om de supporters zoet te houden, ook omdat de gemeente de bestemmingsplannen moet wijzigen bij WTC. Dit is nog niet zeker en als dat iets door gaat valt de financiƫle onderbouwing bij WTC weg.

Yellowblue heeft zelfs zoveel gelijk, dat ik mik afvraag of hij dit verzint of dat hij een bron heeft

En zo te horen heb jij ook een bron.

Cambuur LWD

Citaat van: SCC-J op november 17, 2014, 21:40:28
Waar de fanatieke aanhang gaat staan zien we tijdens de bouw wel, heeft ook met de plaatsingen van supportershome(s) te maken. 2e ring is echt overbodig en niet bevorderend voor de sfeer.

En waar het uitvak staat, dus waarschijnlijk tegenover het supportershome. Zal me niets verbazen dat we straks weer twee kampen hebben.

Casuals-lwd

Uitvak zal wel tegenover de harde kern zitten aan de korte zijde met een capaciteit van 500 man schat ik. Hoop ook op een staantribune trouwens !

Galdiano

Willem II stadion zou mijn inziens ook prima zijn, alleen dan ala vijverberg dicht op het veld en ingangen in de tribune. Vreterij en zuiperij maar mooi achter de tribune en je bent klaar.
Fanatieke aanhang moet ten alle tijde bij de nieuwe MI-Side.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets