Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer


Cor

Citaat van: Dokkumer op november 17, 2014, 10:34:11
Totale nieuwbouw hier geeft ook geen garantie op een prachtig retro stadion. Dus dat argument valt voor mij af. Sfeervol hangt deels af van de bouw, maar minstens evenveel van het fanatisme van de (nieuwe) supporters. Uit het zicht kan ik me nog wel in vinden. Ik vind het persoonlijk altijd mooi om vanuit Dokkum voor Oudkerk alweer de stadionlichten te zien branden. Alleen is dat voor mij niet beslissend waar het stadion moet komen te staan.

Zwolle staat redelijk in het zicht maar wat een lelijke bak. Ben wel erg benieuwd naar waar men mee op de proppen komt.

Dokkumer

Citaat van: Cor op november 17, 2014, 10:47:10
Zwolle staat redelijk in het zicht maar wat een lelijke bak. Ben wel erg benieuwd naar waar men mee op de proppen komt.
Ben ik het helemaal mee eens. Maar waar ik op doelde de locatie zal echt niet bepalen (mits totale nieuwbouw uiteraard) wat voor stadion er uit de grond gestampt wordt.

Lore

Citaat van: Dokkumer op november 17, 2014, 10:13:29
Bijna iedereen ja.. Overigens zeg je precies hetzelfde wat ik zeg.

Hij gebruikt dan wel veel minder woorden!  :zweep

Lore

Citaat van: pvanbuijtene op november 17, 2014, 09:08:24
Tis een aanname dat we over 5 jaar niet bestaan als we blijve, tis een aanname dat we door verhuizing stabiele ploeg worden, aanname dat de sfeer weg is, aanname dat wtc beste optie is, alles is een aanname , en wat het beste is voor ons wordt onderzocht maar is ook maar afwachten welke belangen voorop staan in de keuze..

Niet alles is een aanname hoor! Een nieuw stadion biedt een perspectief op een hogere begroting dan het huidige stadion. Als wij onze ambities willen realiseren dan zullen wij de begroting ophoog moeten schroeven.

Dit kan met (ver)nieuwbouw op de huidige plaats of natuurlijk op een andere plaats. Voor de rest: helemaal met je eens. Er zijn nu te veel aannames om een logische conclusie te kunnen trekken.

Tipje van de sluier: uit het onderzoek gaat komen dat de nieuwe locatie bij het WTC uit financieel perspectief veel interessanter is.

Clint


Dokkumer

Citaat van: Clint op november 17, 2014, 11:19:56
:devil

Girlie stuff.
Nee juh, Facebook is voor fossielen. Instagram, Pinterest en Snapchat is real girly shit.
Ga eens met je tijd mee laatst overgebleven dinosaurus.

Dokkumer

Citaat van: Lore op november 17, 2014, 11:15:00
Hij gebruikt dan wel veel minder woorden!  :zweep
Ik probeer te onderbouwen.

TARGET

Huidige plaats lijkt me goedkoper en beter.. Engelse sfeer.. wat wil je nog meer..!! 2 tribunes vervangen de andere 2 vernieuwen en we hebben het mooiste en sfeervolste stadion van Nederland.!!

dit is mien club

Citaat van: Galdiano op november 16, 2014, 11:09:16
Ik werd al depressief toen we in moesten stappen naar dkv. En dat had niks met dkv te maken. Puur met de locatie. Wat een troosteloze hoek van Leeuwarden is dat zeg.  :R vanaf Harlingen en Franeker wordt je niet vrolijk van de aanblik van Leeuwarden.

Zwaar oneens... Als ik s'avonds over de A31 naar Leeuwarden rij is lwd een prachtig aanzicht
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sunderland

Die foto,s die verl seiz in de lwd courant stonden konden mij ook niet echt bekoren .Een rond stadion met een golvend dak, bah .

TARGET

Het wordt een mooi stadion... of er komt een mooi stadion daar zit ik echt niet over in.!!

dit is mien club

Het huidige stadion verbouwen zal een lastige klus worden, zeker gezien de ruimte wat achter zuid ligt.
Ook Noord zal compleet verbouwd moeten worden. Dit is niet met een spijker en een schroefje gedaan.
Zuid en oost moeten helemaal plat en opnieuw worden opgebouwd. Waarbij er dus maar weinig ruimte is voor nieuwbouw van de zuid tribune.
West zal ook een behoorlijke opknapbeurt moeten hebben. Misschien moeten noord en west ook wel helemaal plat.
Want was er niet iets met beton rot?

Je gaat dan zeker 2 รก 3 jaar in een bouwval spelen.

Complete nieuw bouw op de velden van vv Leeuwarden is wat dat betreft dan nog een optie.

Hoe erg en hoe spijtig ik het ook vind, Cambuur hoort natuurlijk aan het Cambuurplein, maar ik denk dat WTC de beste optie is voor de club Cambuur.
Niet leuk, sterker nog het zal goed zeer doen.

@Galdiano over dat fietsen, mensen die in Westeinde wonen moeten nu net zover fietsen naar het Cambuur Stadion als mensen straks van aldlan naar het WTC   
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op november 17, 2014, 10:28:26

BTW. Een ieder kan nu via de poll zijn of haar mening geven over de locatie.

Nou, het is duidelijk: overweldigende meerderheid voor de velden van VV Leeuwarden. Mooi compromis tussen de verstokte romantici van het Cambuurplein en de blinde najagers van europees voetbal. Nu de pennenlikkers nog overtuigen.

Treb

Citaat van: dit is mien club op november 17, 2014, 14:44:18

Hoe erg en hoe spijtig ik het ook vind, Cambuur hoort natuurlijk aan het Cambuurplein, maar ik denk dat WTC de beste optie is voor de club Cambuur.
Niet leuk, sterker nog het zal goed zeer doen.
   

Dou bist een Franeker.. verder niet erg natuurlijk, maar ik woon al m'n hele leven op loopafstand van het stadion. Als het stadion hier niet meer zo zijn zou ik echt verschrikkelijk vinden. Dat gevoel zou bij mij, en met mij andere mensen die dicht bij het stadion wonen, sterker zijn dan bij mensen van buitenaf. Met alle respect natuurlijk..