Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Het begint een beetje een zwartepieten discussie te worden onderhand. Scc-j en sscled we weten onderhand wat jullie voorkeur is.
Ik denk dat de meesten die voorkeur hebben, alleen zijn sommige mensen nog een beetje realistisch.

Oja misschien gewoon accepteren dat iedereen een andere mening heeft??

SCC-J

We weten nu ook wel jouw voorkeur en lijken alle discussies meteen op de zwarte pieten discussie? Hou op zeg.

Ik denk wanneer het stadion bij het WTC komt mensen weer snel zullen verlangen naar het cambuurplein. En nieuwbouw of verbouw maakt me niet zoveel uit. Alleen vind ik dat het behouden van deze locatie best wel wat extra mag kosten tegenover het WTC.

Fijne zondag allemaal.

Casuals-lwd

#2342
De ziel van Cambuur hoort op het Cambuurplein, een Cambuurplein zonder SCC -stadion bestaat niet! Geld erin pompen om de clubcultuur erin te houden en niet verhuizen naar dat lelijke WTC terrein  :(

Destroyer

Citaat van: SCC-J op november 16, 2014, 14:39:04
dus die 5000 die afgelopen training niet zijn geweest zijn geen supporter? Dom gelul.

Joh, jij zegt in je andere post dat er minder supporters naar het WTC zullen gaan, dat is pas dom gelul. Echte supporters gaan altijd naar hun club waar het ook komt of blijft.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene

Citaat van: SCC-J op november 16, 2014, 14:48:24


Ik denk wanneer het stadion bij het WTC komt mensen weer snel zullen verlangen naar het cambuurplein. En nieuwbouw of verbouw maakt me niet zoveel uit. Alleen vind ik dat het behouden van deze locatie best wel wat extra mag kosten tegenover het WTC.

Fijne zondag allemaal.

Juist!!

Cor

Citaat van: scclwd op november 16, 2014, 12:12:25
Waarom daar wel? Ik heb helemaal niks met de westkant van Lwd. En net zoals Galdiano zegt, als ik daar al eens moet zijn, maak ik altijd zo snel mogelijk dat ik daar weer weg kom. Laat staan dat ik daar een voetbalwedstrijd moet gaan bekijken in een betonbak.

Hoe kom jij al aan het ontwerp van het stadion?

brambo3004

Citaat van: Cor op november 16, 2014, 15:48:39
Hoe kom jij al aan het ontwerp van het stadion?

Wat dacht jij, dat het een stadion van tropisch hardhout wordt?

PePe

Goede sfeer ontstaat vaak bij goede sportieve prestaties, of de beton bak in een volkswijk staat of op een industrieterrein maakt helemaal niets uit.  |:)

Casuals-lwd

Citaat van: PePe op november 16, 2014, 16:10:28
Goede sfeer ontstaat vaak bij goede sportieve prestaties, of de beton bak in een volkswijk staat of op een industrieterrein maakt helemaal niets uit.  |:)

De volkswijk hoort bij de volksclub, het maakt wel degelijk uit waar een stadion staat! zie ADO, Vitesse, Groningen !!! Zo zullen wij ook worden als we naar het WTC verhuizen

jeff

Citaat van: Casuals-lwd op november 16, 2014, 16:25:38
De volkswijk hoort bij de volksclub, het maakt wel degelijk uit waar een stadion staat! zie ADO, Vitesse, Groningen !!! Zo zullen wij ook worden als we naar het WTC verhuizen
En wat is de capaciteit voor en na de verhuizing, en hoeveel supporters kwamen er in het oude en nieuwe stadion?
Zijn de vakken in het oude stadion overgenomen naar het nieuwe? Volgens mij zijn dat ook allemaal zaken die meespelen of je de sfeer behoud of niet.

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op november 16, 2014, 14:48:24
We weten nu ook wel jouw voorkeur en lijken alle discussies meteen op de zwarte pieten discussie? Hou op zeg.

Ik denk wanneer het stadion bij het WTC komt mensen weer snel zullen verlangen naar het cambuurplein. En nieuwbouw of verbouw maakt me niet zoveel uit. Alleen vind ik dat het behouden van deze locatie best wel wat extra mag kosten tegenover het WTC.

Fijne zondag allemaal.

Helemaal eens, maarrrrrr...... waar haal je dat geld vandaan????

Casuals-lwd

Citaat van: jeff op november 16, 2014, 16:30:20
En wat is de capaciteit voor en na de verhuizing, en hoeveel supporters kwamen er in het oude en nieuwe stadion?
Zijn de vakken in het oude stadion overgenomen naar het nieuwe? Volgens mij zijn dat ook allemaal zaken die meespelen of je de sfeer behoud of niet.
Vakken maken niet veel uit, er wordt natuurlijk wel een nieuwe staantribune toegewezen (achter de goal) die de sfeer hopelijk ten goede komt, ik vind de locatie toch wel de belangrijkste zaak die meespeelt. 2 jaar geleden (in de JL) waren we ook met maar 5000 supporters in het huidige stadion maar was de sfeer wel goed. Het moet natuurlijk niet zo worden als bij Vitesse met een halfleeg stadion notabene in de eredivisie

Cor

Citaat van: brambo3004 op november 16, 2014, 15:51:43
Wat dacht jij, dat het een stadion van tropisch hardhout wordt?

Jazeker, en duurzaam ook... Waarom moet het een betonbak worden? Omdat het nieuw wordt? Ach ja Brambo, we janken eerst omdat het zo lang duurt voor er iets gebeurt en nu janken we omdat er iets gebeurt. Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen hier durven roepen dat ze niet meer naar Cambuur gaan wanneer het bij het WTC komt.

1 omdat het iedereen een rotzorg zal zijn of ze wel of niet komen
2 omdat dit soort argumenten wel weer erg Calimero zijn
3 voor hen vast heel veel anderen

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op november 16, 2014, 14:33:57
Nee hoor, meer! Capaciteit wordt nl. 15000! Welke idioot niet naar het WTC gaat, is geen cambuur supporter.

Gaat wel lekker met je he? Te schreeuwen en te schelden.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dreet

Citaat van: Destroyer op november 16, 2014, 10:58:01
Man, man, man,

lees nou je eigen verhaal eens. Je bent een echte 1 hoor. Omdat we in het verleden nooit stabiel zijn geweest kan dit in de toekomst ook niet? Je past zo regelrecht in het rijtje oude bestuursleden. Recht je rug eens en spreek eens positiviteit uit ipv bijvoorbeeld te zeggen dat stabiliteit de identiteit benadeelt  :zucht

Belachelijk!

Ga je mij nou de maat nemen of zo met je overdreven geschreeuw? Volgens mij begrijpen wij elkaar niet zo goed. Maar goed, who cares?