Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Ik werd al depressief toen we in moesten stappen naar dkv. En dat had niks met dkv te maken. Puur met de locatie. Wat een troosteloze hoek van Leeuwarden is dat zeg.  :R vanaf Harlingen en Franeker wordt je niet vrolijk van de aanblik van Leeuwarden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op november 16, 2014, 11:07:52
Ik vind Crystalic wel mooi, zo ook de voorkant van het WTC. Maar dat is kwestie van smaak, daar word je het niet over eens.

Gelukkig maar! Anders zou iedere man er met mijn vrouwtje vandoor gaan  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: John Hiatt op november 16, 2014, 11:05:43
Twente en Roda! Diekman en Kaalheide waren meest deprimerende stadions van Nederland. Bij beide clubs is de sfeer beter geworden na verhuizing.

Je kunt nou ook niet bepaald zeggen dat de laatste wedstrijden in het huidige stadion zo sfeervol waren. Sfeer creeer jezelf.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Galdiano op november 16, 2014, 11:09:16
Ik werd al depressief toen we in moesten stappen naar dkv. En dat had niks met dkv te maken. Puur met de locatie. Wat een troosteloze hoek van Leeuwarden is dat zeg.  :R vanaf Harlingen en Franeker wordt je niet vrolijk van de aanblik van Leeuwarden.

Dat vind ik wel meevallen. Met het feit dat er een nieuwe ringweg en veel wordt ontwikkeld daar. Een stadion bij de werpsterhoek zou pas echt dramatisch zijn.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Viper

Citaat van: Galdiano op november 16, 2014, 11:05:54
Cambuur stadion zal aan achterzijde gebouwd worden. Voor is het WTC. Zijkant ijshal, achterin de Crystalic etc. Nergens een woonwijk te bekennen. Één en al beton en glas om je heen.

Lekker weggedrukt inderdaad! Ik ben absoluut geen voorstander van een verhuizing naar het WTC, maar op de plaats waar nu het hotel staat had ik nog acceptabel gevonden. Het terrein daarachter zou het nieuwe stadion onopvallend maken, helemaal als er geen hoge lichtmasten o.i.d. worden gerealiseerd.

drg

Citaat van: Viper op november 16, 2014, 11:24:16
Lekker weggedrukt inderdaad! Ik ben absoluut geen voorstander van een verhuizing naar het WTC, maar op de plaats waar nu het hotel staat had ik nog acceptabel gevonden. Het terrein daarachter zou het nieuwe stadion onopvallend maken, helemaal als er geen hoge lichtmasten o.i.d. worden gerealiseerd.

Ik mag hopen dat onze supporters het stadion wel kunnen vinden zonder lichtmasten  :devil

scclwd

Citaat van: Eewal op november 16, 2014, 08:31:24
de mafkezen hier die liever Jupiler league spelen in plaats van stadion bij WTC hebben die periode waarsch niet meegemaakt, het was inderdaad echt vreselijk...

Zeker wel meegemaakt. En ik durf te wedden heel wat langer dan jij.

Galdiano

Citaat van: scclwd op november 16, 2014, 11:58:07
Zeker wel meegemaakt. En ik durf te wedden heel wat langer dan jij.

Jou
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

scclwd

Citaat van: Galdiano op november 16, 2014, 10:58:18
Groningen, ADO en Fortuna waren allemaal sfeervolle clubs tot het moment dat ze gingen verhuizen. Nu is de sfeer ruk terwijl dezelfde supporters er nog steeds komen.
Er zijn genoeg voorbeelden te noemen waar het mis is gegaan. Maar noem één voorbeeld waar het goed is gegaan?

De kant van het wtc is het aller lelijkste stuk van Leeuwarden. Dat ademt geen voetbal. Allemaal beton van het WTC en het nieuw te bouwen ijshal. Nee ik wil gewoon op het fietsje naar het Cambuurplein blijven gaan. Daar hoort Cambuur.
Liever 12-15 duizend man op cambuurplein en om plek 10-15 spelen dan naar een wtc terrein waar groei potentie is en om plaats 6-10 spelen.

Ik denk er precies hetzelfde over. Die mensen die nu het hardst schreeuwen om die wtc-betonbak, willen na een jaar daar voetballen kruipend terug naar het cambuurplein. Maar dan is het te laat.

Eewal

Citaat van: scclwd op november 16, 2014, 11:58:07
Zeker wel meegemaakt. En ik durf te wedden heel wat langer dan jij.
dat jij die jaren wel hebt meegemaakt maakt het voor mij nog minder te beseffen dat je liever Jupiler league speelt als we daardoor maar op de huidige locatie blijven..

scclwd

Citaat van: Destroyer op november 16, 2014, 11:19:04
Dat vind ik wel meevallen. Met het feit dat er een nieuwe ringweg en veel wordt ontwikkeld daar. Een stadion bij de werpsterhoek zou pas echt dramatisch zijn.

Waarom daar wel? Ik heb helemaal niks met de westkant van Lwd. En net zoals Galdiano zegt, als ik daar al eens moet zijn, maak ik altijd zo snel mogelijk dat ik daar weer weg kom. Laat staan dat ik daar een voetbalwedstrijd moet gaan bekijken in een betonbak.

Destroyer

Citaat van: scclwd op november 16, 2014, 12:12:25
Waarom daar wel? Ik heb helemaal niks met de westkant van Lwd. En net zoals Galdiano zegt, als ik daar al eens moet zijn, maak ik altijd zo snel mogelijk dat ik daar weer weg kom. Laat staan dat ik daar een voetbalwedstrijd moet gaan bekijken in een betonbak.

Aha, dus omdat jij niks met de westkant van Leeuwarden hebt is het maar ruk.  :_schater

Een beton bak krijg je zoiezo. Of het nu cambuurplein of WTC wordt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

scclwd

Citaat van: Eewal op november 16, 2014, 12:11:58
dat jij die jaren wel hebt meegemaakt maakt het voor mij nog minder te beseffen dat je liever Jupiler league speelt als we daardoor maar op de huidige locatie blijven..

Sfeer is voor mij belangrijker dan resultaten. Sfeer was in de jupiler-tijd ook altijd goed. Ik begrijp jou ook niet. Dan kun je toch net zo goed supporter worden van een willekeurige club? Want mochten wel naar het wtc verhuizen, dan worden we een hele andere club, in niks meer te vergelijken met nu. Weg charme, volksclub, nostalgie, enz.