Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

mescc

Citaat van: Nightmarelwd op november 14, 2014, 17:32:56
Dat komt omdat het Oosterpark net als ons stadion oud is. Oude tribunes, oude pisbakken etc. Dat krijg je niet meer terug.

Daarom maar mooi op deze locatie blijven, dan blijft de charme van SCC nog iets intact :)

mescc

Citaat van: Nightmarelwd op november 14, 2014, 17:34:02
Sprak zondag een aantal gasten van FC Utrecht, die vinden ons stadion geweldig en hun eigen een betonbak zonder sfeer.

Ik vind persoonlijk het stadion van FCU een van de mooiste van NL.

Nightmarelwd

Citaat van: mescc op november 14, 2014, 17:34:25
Daarom maar mooi op deze locatie blijven, dan blijft de charme van SCC nog iets intact :)

Ik ben ook voor de huidige locatie, is het alleen maar dat k niet zover hoeft te fietsen
MI-Sider for Life

thankyou

Citaat van: scclwd op november 14, 2014, 16:48:28
Ik hoop met heel mijn hart huidige locatie. Dan maar in de jupiler league.
Het voordeel van de twijfel  |:)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

scclwd

Citaat van: SCC-J op november 14, 2014, 17:19:34
Waarom ga je niet naar ajax? als het alleen om grote gaat en succesen? Sentimenten zijn wel degelijk belangrijk, Cambuur is een stukje identiteit wat je kan betrekken op je zelf. En de huidige locatie is enorm belangrijk voor de identiteit van Cambuur.

Heel mooi gezegd en volledig mee eens.

scclwd

Van elf voetbal:

Mogelijkheid nummer één is het verbouwen van het huidige stadion, dat werd geopend in 1936 en plaats biedt aan ruim tienduizend supporters. Een haalbaarheidsanalyse brengt de conclusie dat dit het meest aannemelijk is.

De andere optie is het bouwen van een nieuw stadion. Daarvoor heeft men het WTC-terrein in Leeuwarden in gedachten. "Het is een locatie met veel geschiedenis én toekomst. Er is perspectief voor een duurzame en gezonde toekomst van het betaald voetbal in Leeuwarden", meldt Cambuur via een persbericht over het terrein dat zich op vier kilometer van het huidige stadion bevindt.

Meest aannemelijk?  |:) |:)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Eewal op november 14, 2014, 16:53:12
de eredivisie is inderdaad niks aan. Ik heb ook alweer zin in de wedstrijden tegen Telstar en Almere..

Dat zegt ze toch niet? :| Iedereen ziet natuurlijk het liefst én eredivisie én deze locatie.

Ik kies ook voor deze locatie. Als dat betekent dat we nooit kampioen gaan worden of structureel Europees gaan halen: who cares. Ik ben supporter van de club; niet van prestaties.
Trouwens, een nieuw stadion bij WTC betekent ook niet automatisch dat je een stabiele middenmotor in de Ere wordt. Zat voorbeelden.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

scclwd

En deze tweet baart me zorgen:

Gerard Bos:
Hoewel vernieuwbouw stadion #Cambuur voordelen kent, zijn er veel vraagtekens. Na wat ik nog extra gehoord heb, geef ik WTC toch veel kans.

Cambuur123

Heb inmiddels ook wat gehoord over bouw op huidig stadion van iemand die er verstand van heeft..... maar 100% zeker weet ik het natuurlijk ook niet. Maar heb een goed gevoel dat hij blijft waar hij is  |:) _O_ :thumbsup

Cambuur123

Citaat van: scclwd op november 14, 2014, 18:59:49
En deze tweet baart me zorgen:

Gerard Bos:
Hoewel vernieuwbouw stadion #Cambuur voordelen kent, zijn er veel vraagtekens. Na wat ik nog extra gehoord heb, geef ik WTC toch veel kans.

in tegenstrijd met mijn vorige bericht, maar Gerard heeft meestal wel gelijk... Zou een drama zijn, ik weet niet of ik me dan ooit nog zo te plek zou voelen als dat ik dat nu doe bij Cambuur. Verliefd wordt je op een club, bij club hoort niet alleen de naam, er is meer dat er toe doet en dat is ook het stadion... Ik zou het werkelijk verschrikkelijk vinden.  :|

scclwd

Ype Smid zojuist op radio: financieel voordeliger om bij wtc te bouwen...

Cambuur123

Citaat van: scclwd op november 14, 2014, 19:05:36
Ype Smid zojuist op radio: financieel voordeliger om bij wtc te bouwen...

waanzin...  :X :X

scclwd

Citaat van: Cambuur123 op november 14, 2014, 19:05:29
in tegenstrijd met mijn vorige bericht, maar Gerard heeft meestal wel gelijk... Zou een drama zijn, ik weet niet of ik me dan ooit nog zo te plek zou voelen als dat ik dat nu doe bij Cambuur. Verliefd wordt je op een club, bij club hoort niet alleen de naam, er is meer dat er toe doet en dat is ook het stadion... Ik zou het werkelijk verschrikkelijk vinden.  :|

Ik ook. Een regelrecht drama.

Dokkumer

Ik werd verliefd op het stadion toen zelfs Oost en Zuid nog niet verbouwd waren en we nog rond het hele veld konden lopen. Daar is nu ook niks meer van over :devil

Dat je verliefd bent op de locatie kan ik wel begrijpen, dat ben ik ook...

Harry L.

Iedereen zou het liefst op de huidige locatie blijven. Als er idd. een stadion met een capaciteit van 15.000 komt is het gewoon niet realistisch (parkeren, groter uitvak en ga zo maar door). Ben ook niet bang voor de sfeer e.d. ga mijn plekje er wel weer vinden  |:). Ik ben in tegenstelling tot sommigen hier meer voor eredivisie bij het WTC dan jl. op de huidige locatie