Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Westerpark

Citaat van: Marc S op november 10, 2014, 23:43:51
Precies dit, dan worden we nooit een stabiele Eredivisie club.

Hoezo niet?

Treb

Áls ze gaan verbouwen.. Zuid en Oost plat, die rare kronkel achter Zuid rechttrekken zodat je meer ruimte hebt om te verbouwen. Oost wordt de nieuwe hoofdtribune met genoeg skyboxen/sponsorruimtes om de begroting flink op te hogen.

Velen willen het niet horen, maar dat feanplaza onder de tribune aan de lange zijde in hveen is toch best mooi. Zoiets zou ik hier ook wel willen, want het hertje kan eigenlijk echt niet meer. Of zoiets in Utrecht achter de Bunnik-Side. Ook erg mooi.

666

Citaat van: Treb op november 10, 2014, 23:56:54
Áls ze gaan verbouwen.. Zuid en Oost plat, die rare kronkel achter Zuid rechttrekken zodat je meer ruimte hebt om te verbouwen. Oost wordt de nieuwe hoofdtribune met genoeg skyboxen/sponsorruimtes om de begroting flink op te hogen.

Velen willen het niet horen, maar dat feanplaza onder de tribune aan de lange zijde in hveen is toch best mooi. Zoiets zou ik hier ook wel willen, want het hertje kan eigenlijk echt niet meer. Of zoiets in Utrecht achter de Bunnik-Side. Ook erg mooi.

Noord moet ook verbouwd worden... Alle voorzieningen zijn onder de maat. 

En die hinderlijke palen moeten weg. Klapstoelen zijn misschien ook wel een optie.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Citaat van: 666 op november 11, 2014, 06:31:06
Noord moet ook verbouwd worden... Alle voorzieningen zijn onder de maat. 

En die hinderlijke palen moeten weg. Klapstoelen zijn misschien ook wel een optie.

Ja een fatsoenlijk groot supportershome die voor iedereen toegankelijk is! Het is netjes verbouwd, maar natuurlijk veel te klein.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

scclwd

Hoofdingang komt achter Oost. Hoe en wat precies weet ik niet maar dat schijnt het plan te zijn.

drg

Citaat van: scclwd op november 11, 2014, 10:49:50
Hoofdingang komt achter Oost. Hoe en wat precies weet ik niet maar dat schijnt het plan te zijn.

Ik zeg dat het achter Noord, Zuid of West komt. Dat schijnt ook het plan te zijn.

speculeter

Steeds meer geruchten over verbouw huidige stadion.
Blijven we iig op deze prachtige locatie!!

Marc S

Citaat van: Westerpark op november 10, 2014, 23:48:06
Hoezo niet?

Ik verwacht niet dat er op die manier veel meer inkomen kan worden gerealiseerd. Om een stabiele eredivisie club te worden heb je ongeveer een budget nodig van 12-15 miljoen. We zitten nu op 7 miljoen. Ik laat mij graag verrassen als het lukt juich ik het alleen maar toe maar, door dat je 2 tribunes gaat verbouwen vraag ik mij af of het niet uitstel van executie is. Welke doorgroei mogelijkheden heeft het stadion verder nog om eventueel nog een keer uit te breiden?

DeChef

Ik juich vernieuwbouw op huidige locatie helemaal toe. Dit hoeft zeker niet nadelig te zijn voor de inkomsten.

Als er voor gezorgd word dat in een nieuwe hoofdtribune de zelfde faciliteiten voor sponsoren komen als in een geheel nieuw stadion maakt het dus niet uit.
Meeste inkomsten moeten uit die hoek komen.


Zorgen voor extra horeca- en toilet punten onder noord is een kleine verbouwing zodat daar ook wat extra valt te verdienen.

Maar goed we wachten weer af...  Ooit zal er wel weer een officiële mededeling komen.

Sander Scc

Ik weet niet hoe iedereen onze club in de toekomst ziet? Maar voor mij hoeven we echt niet een topclub met 30.000 toeschouwers te worden.
Gewoon een stabiele eredivisieclub met een stadion voor zo'n 15.000 man. En als dat je doelstelling is kun je makkelijk op de huidige locatie blijven.

We moeten wel de club blijven die we nu zijn!
Liever een stabiele volksclub dan een commerciele topclub

Clint


John Hiatt

Waar komen al die geruchten vandaan? Volgens mij is er nog helemaal niks definitief en wordt er hier heel voorbarig geconcludeerd dat we op de huidige plek blijven.

twingo

En dan maar hopen dat Leyten zich daar in kan vinden want de gemeente heeft geen mallemoer te vertellen over het stadion.

Lore

Citaat van: John Hiatt op november 11, 2014, 14:14:03
Waar komen al die geruchten vandaan? Volgens mij is er nog helemaal niks definitief en wordt er hier heel voorbarig geconcludeerd dat we op de huidige plek blijven.

Iemand melde dat Ype zich informeel tegen een onbekende bron had uitgelaten. Ype heeft dit inmiddels formeel ontkent op Twitter.

Spannend he, die verhalen!  :D

Clint

Twitter.............proest.