Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

#2085
Citaat van: Cor op november 10, 2014, 13:00:19
Opmerkelijk dat je een off the record gesprek toch lekt

Dat is juist het idee achter off the record. Informatie de wereld inbrengen zonder bronvermelding, dus dat ype zijn naam ererbij staat is inderdaad kwalijk. Media mogen het niet publiceren meende ik, maar dergelijke gesprekken zijn voer voor fora natuurlijk

scclwd

Citaat van: Lore op november 10, 2014, 13:54:51
Per definitie gelukkig? Dat is toch echt geheel afhankelijk van de begroting die gehaald kan worden in het verbouwde stadion!

Nee hoor. Ik ben happy als we in dezelfde wijk blijven. Hoe het dan verder moet zien we dan wel weer.

Lore

En daar. Is Ypeop Twitter:

"@YpeSmid: Verbazend dat zogenaamde "0ff the record" terug te vernemen en dan totaal verkeerd #mugenolifant"

Ik ben benieuwd!

En voor Ype: als wij geen olifant van een mug weten te maken, dan hebben wij niets meer te doen!

Lore

Citaat van: scclwd op november 10, 2014, 14:00:47
Nee hoor. Ik ben happy als we in dezelfde wijk blijven. Hoe het dan verder moet zien we dan wel weer.

Dat ben ik stiekem wel met je eens en ik denk eigenlijk bijna iedereen wel, maar het mag niet ten koste van een toekomst in de eredivisie gaan!

Cor

Citaat van: dizzhead op november 10, 2014, 13:56:04
Dat is juist het idee achter off the record. Informatie de wereld inbrengen zonder bronvermelding, dus dat ype zijn naam ererbij staat is inderdaad kwalijk. Media mogen het niet publiceren meende ik, maar dergelijke gesprekken zijn voer voor fora natuurlijk

Denk dat Ype het toch anders ziet

Gasgeve

Ype lult toch zo graag? Dan krijg je ook dit soort dingen.

Eewal

twee tribunes verbouwen? aanmodderen zou dat zijn..

Yellow Army

Citaat van: Eewal op november 10, 2014, 20:11:34
twee tribunes verbouwen? aanmodderen zou dat zijn..

Tenzij je het goed doet.
Area 58

Cambuur123

Hoop dat de geruchten kloppen!!!!

Cambuur123

Citaat van: Eewal op november 10, 2014, 20:11:34
twee tribunes verbouwen? aanmodderen zou dat zijn..

Zou je toch een capaciteit van zo'n 12.000/13.000 krijgen, zorgen dat Oost daarna eventueel nog een keer makkelijk kan worden omgebouwd. Liever 12.000 en altijd strak vol dan 15.000 en me ergeren aan lege stoeltjes.

1 ding: stadion mut blieve waar die is!

Cor

Ik hoop op verbouwen, maar dan wel goed.

mario


DayDreamer

Citaat van: scclwd op november 10, 2014, 13:48:47
Ik meen dat ze Zuid en Oost willen verbouwen. Als dit echt waarheid wordt zou ik heel gelukkig zijn |:)

Noord en West zijn anders ook echt niet meer van deze tijd, ik hoop ook op een grondige verbouw, echt grondig, dat bijna niks meer te herkennen is, of volledige nieuwbouw op oude vv Leeuwarden velden, maar dat zal hem wel niet worden.

drg

Eerst maar eens wat harde feiten ipv. nu alle hoop vestigen op een paar geruchten  :proost

Marc S

Citaat van: Eewal op november 10, 2014, 20:11:34
twee tribunes verbouwen? aanmodderen zou dat zijn..

Precies dit, dan worden we nooit een stabiele Eredivisie club.