Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Gooi er dan een bouwmarkt, een bioscoop, het casino, dat soort dingen eronder. Hoeft toch niet altijd kantoorruimte te zijn.

Destroyer

Citaat van: YellowBlue op november 09, 2014, 20:22:27
Volgens journalist die Cambuur veel volgt, gaat een volledig nieuw stadion niet rond komen vanwege gebrek aan bedrijven die bedrijfsruimte willen huren. Deze informatie komt uit een 'off the record' gesprek met Ype Smid.
Er zouden te veel kantoren leeg staan in de stad.

Bron: collega van de journalist

Ja dat zei hij laatst ook al bij oa. Maar het blijven geruchten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Als deze geruchten waar zijn zit de kans er dus groot in dat het huidige stadion word verbouwd?

SCC-J

Citaat van: Clint op november 10, 2014, 07:50:15
Gooi er dan een bouwmarkt, een bioscoop, het casino, dat soort dingen eronder. Hoeft toch niet altijd kantoorruimte te zijn.
ik heb ype en GvdB nog nooit gehoord over kantoren in het stadion. Enkel (grote)winkels.

Scc01

Citaat van: SCC-J op november 10, 2014, 09:37:04
ik heb ype en GvdB nog nooit gehoord over kantoren in het stadion. Enkel (grote)winkels.

Die worden sowieso gekeerd door de gemeente, ivm bescherming middenstand.

DayDreamer

Toevallig hebben wij het hier ook vorige week over gehad, welke bedrijven komen er in het stadion, bij WTC zou ik het niet weten, bestemmingsplan laat niks toe, misschien een Holland Casino, supermarkten zitten al in de omgeving, Poiesz Westeinde, en C1000 - Lidl op Snekertrekweg, bouwmarkten kan ook al niet, zitten er ook al.

Huidige locatie kun je alleen de bedrijven uitnodigen die er nu ook al in zitten, maar of dat voldoende is?

Gemeente zet volop in op de Centrale, en dat is jammer, die locatie is niet goed bereikbaar, wat een drama is dat op Zaterdagen, aan die kant van de stad staat alles vast.

TARGET

Verbouw het huidige stadion maar dan kunnen ze met 20 jaar wel naar het WTC klaar.!!!

YellowBlue

Citaat van: Destroyer op november 10, 2014, 09:12:37
Ja dat zei hij laatst ook al bij oa. Maar het blijven geruchten.

Die journalist is het niet... sorry beetje vaag maar de tipgever ken ik goed en wil ik niet in verlegenheid brengen bij zijn collega(s)

Destroyer

Citaat van: TARGET op november 10, 2014, 11:20:59
Verbouw het huidige stadion maar dan kunnen ze met 20 jaar wel naar het WTC klaar.!!!

Dat kan, maar wel een dure optie...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Klinkt niet goed allemaal. Er komt nu wel veel naar buiten, dus denk wel dat ze op schema liggen mbt de onderzoeksplannen.

Ik ben benieuwd. Als er niets gebeurd is het leuk dat wij nu in de eredivisie spelen, maar dan is dat toch echt tijdelijk!


Destroyer

Citaat van: Lore op november 10, 2014, 12:43:53
Klinkt niet goed allemaal. Er komt nu wel veel naar buiten, dus denk wel dat ze op schema liggen mbt de onderzoeksplannen.

Ik ben benieuwd. Als er niets gebeurd is het leuk dat wij nu in de eredivisie spelen, maar dan is dat toch echt tijdelijk!

Dat lijkt me ook sterk, er zal echt iets gebeuren.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cor

Citaat van: YellowBlue op november 09, 2014, 20:22:27
Volgens journalist die Cambuur veel volgt, gaat een volledig nieuw stadion niet rond komen vanwege gebrek aan bedrijven die bedrijfsruimte willen huren. Deze informatie komt uit een 'off the record' gesprek met Ype Smid.
Er zouden te veel kantoren leeg staan in de stad.

Bron: collega van de journalist

Opmerkelijk dat je een off the record gesprek toch lekt

scclwd

Citaat van: speculeter op november 10, 2014, 09:15:34
Als deze geruchten waar zijn zit de kans er dus groot in dat het huidige stadion word verbouwd?

Ik heb dit gister ook gehoord. Uit betrouwbare bron.

scclwd

Ik meen dat ze Zuid en Oost willen verbouwen. Als dit echt waarheid wordt zou ik heel gelukkig zijn |:)

Lore

Citaat van: scclwd op november 10, 2014, 13:48:47
Ik meen dat ze Zuid en Oost willen verbouwen. Als dit echt waarheid wordt zou ik heel gelukkig zijn |:)

Per definitie gelukkig? Dat is toch echt geheel afhankelijk van de begroting die gehaald kan worden in het verbouwde stadion!