Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

mario

Citaat van: TARGET op oktober 20, 2014, 14:43:00
Tsjah.. SC Cambuur 3e plek.. Leeft als een gek in leeuwarden en omgeving...

EN NOG STEEDS GEEN NIEUWS..!! LIGGEN ZE TE SLAPEN.. wordt eens wakker..
Ze moeten opschieten.... volgend jaar spelen we europees!

Cambuur123

Zou zo graag zien dat alles wat wordt gerenoveerd en dat oost plat gaat en daarna opgebouwd wordt als west (of nog wat groter). Ik heb niet zoveel met een andere locatie, zou ten koste gaan vd sfeer en beleving. Hoop iig niet rond stadion, iets zoals Utrecht lijkt me we wat: maar alleen op deze plek!

Unknown

Citaat van: TARGET op oktober 20, 2014, 14:43:00
Tsjah.. SC Cambuur 3e plek.. Leeft als een gek in leeuwarden en omgeving...

EN NOG STEEDS GEEN NIEUWS..!! LIGGEN ZE TE SLAPEN.. wordt eens wakker..

Tja, eigenlijk zijn we al te laat. Stadion had er NU moeten staan. Maar goed, dat is achteraf gelul.

Cambuur is nu hot. alles gaat voor de wind, alles en iedereen wil nu wel instappen. Maar we hebben momenteel geen mogelijkheden. dus kunnen we ook niet echt groeien. En als je spelers wil behouden moet je meer salaris kunnen bieden.

Tegen de tijd dat het stadion er wel staat is henk waarschijnlijk al weg en veel van onze spelers ook, zo niet allemaal. Het is dus hopen dat we de selectie op niveau kunnen houden en kunnen blijven presteren en ons de komende jaren ook kunnen handhaven in de eredivisie.

TARGET

In Oktober zou er nieuws komen.. kom dan ook maar met dat nieuws.. Maar er zal wel een probleem zijn.. met de locatie of er is weer iets anders..!!

Ambtenaren je kunt er niks mee.. BAH.!!

Goudvinger

Citaat van: TARGET op oktober 20, 2014, 15:10:40
In Oktober zou er nieuws komen.. kom dan ook maar met dat nieuws.. Maar er zal wel een probleem zijn.. met de locatie of er is weer iets anders..!!

Ambtenaren je kunt er niks mee.. BAH.!!

Laatste kwartaal van 2014..

moodygrunn

Citaat van: TARGET op oktober 20, 2014, 15:10:40
In Oktober zou er nieuws komen.. kom dan ook maar met dat nieuws.. Maar er zal wel een probleem zijn.. met de locatie of er is weer iets anders..!!

Ambtenaren je kunt er niks mee.. BAH.!!

Dat klopt niet, er is gezegd: in het vierde kwartaal komt er meer nieuws. Dat kan oktober zijn, maar ook december
In Henk en Sandor we trust

drg

4de kwartaal van dit decennium duh

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: mario op oktober 20, 2014, 14:46:27
Ze moeten opschieten.... volgend jaar spelen we europees!

Kan dat eigenlijk wel in ons stadion? Of gelden die strenge eisen alleen voor CL?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Thieske

Renovatie op de huidige plek/nieuwe stadion op de velden van vv Leeuwarden en totdat het nieuwe stadion er nog niet staat, zien te overleven in het huidige stadion, in de eredivisie.  |:)

piene hassus

weet men al hoe un nieuw stadion dr uut mut sien? en binne dr al ferbouwplannen? dat su toch hast wel mutte. as men de beslissing weet mut un plan dr lège.

denistel

plan is er toch al en een stadion voorbeeld oek maar ik krijg steeds meer twijfel of allles wel rond komt.

ik blief oek het liefst hier op deze locatie maar denk niet dat ze dat doen aan en afvoer uitsupporters
en oek parkeren eigen supporters ken je bij het fec veel beter oplossen en dan kest oek betere pishokken
en bierketen krije en hoefst niet in ellenlange rijen te staan. ben benieuwd hoe het komt.

drg

Als dat dramatisch zootje van een Almelo de boel wel voor elkaar krijgt met wanprestaties vraag ik mij af waarom de gemeente hier eeuwig duurt.. Ach, we krijgen over een jaar vast wel weer zo'n achterlijk speldje van Ferd, daar hebben we meer dan genoeg aan toch?

SCC-J

Citaat van: denistel op oktober 21, 2014, 18:38:08
plan is er toch al en een stadion voorbeeld oek maar ik krijg steeds meer twijfel of allles wel rond komt.

ik blief oek het liefst hier op deze locatie maar denk niet dat ze dat doen aan en afvoer uitsupporters
en oek parkeren eigen supporters ken je bij het fec veel beter oplossen en dan kest oek betere pishokken
en bierketen krije en hoefst niet in ellenlange rijen te staan. ben benieuwd hoe het komt.
betreft veiligheid kan echt wel verbeterd worden op huidige locatie.Sterker nog dat kan niet ook al.
En waarom is dat uitvak voor auto's ik bedoel bussen zo klein gemaakt? Zodat ze dat als reden kunnen gebruiken voor een buscombi? Waar een wil is, is een weg.

Als je nieuwe tribunes moet bouwen kunnen de horeca en vreet schuren ook beter worden ingericht zoals nu het geval is.

SCC-J

Citaat van: drg op oktober 21, 2014, 18:49:26
Als dat dramatisch zootje van een Almelo de boel wel voor elkaar krijgt met wanprestaties vraag ik mij af waarom de gemeente hier eeuwig duurt.. Ach, we krijgen over een jaar vast wel weer zo'n achterlijk speldje van Ferd, daar hebben we meer dan genoeg aan toch?
slaat 3x nergens op natuurlijk. Dus als cambuur niets presteerde heeft het geen recht op nieuw stadion? Hier lijkt de gemeente wel mee te willen werken aan nieuw stadion ook al gaat het niet in de gewenste tempo. Dat is in Almelo wel even anders waar ze trouwens ook al 10 jaar praten over een nieuw stadion.

drg

Citaat van: SCC-J op oktober 21, 2014, 18:52:52
slaat 3x nergens op natuurlijk. Dus als cambuur niets presteerde heeft het geen recht op nieuw stadion? Hier lijkt de gemeente wel mee te willen werken aan nieuw stadion ook al gaat het niet in de gewenste tempo. Dat is in Almelo wel even anders waar ze trouwens ook al 10 jaar praten over een nieuw stadion.

Dat zeg ik niet, maar als wij nog in de Jupiler speelden was de bouw van een nieuw stadion zo lang mogelijk uitgesteld tot de gemeente hoopt dat het niet meer gebouwd had hoeven te worden.