Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

0517

Citaat van: Marc S op oktober 10, 2014, 23:57:23
Tja maar voor ons is de noodzaak om te verhuizen wel wat groter. Hier houd het beton het niet meer.

Geen noodzaak, maar verbouwen van zuid en Oost is geen optie meer. Deze zal volledig nieuw herbouwd moeten worden!

Eewal

Citaat van: 0517 op oktober 11, 2014, 12:11:30
Geen noodzaak, maar verbouwen van zuid en Oost is geen optie meer. Deze zal volledig nieuw herbouwd moeten worden!

Noord en West ook....

Ronnie tng

Er zijn wat mij betreft 2 opties. De eerste, verbouwen heeft mijn voorkeur. Uiteraard zal dit niet simpel worden, maar zeker de moeite waard om goed te onderzoeken. Optie 2 is een nieuw stadion bij het WTC. Als er dan een nieuw stadion gebouwd moet worden in belang van de club, dan is deze plek de enige juiste. De 2 andere plannen buiten de stad kunnen wat mij betreft gelijk de vuurkorf in!

Yellow Army

Citaat van: Ronnie tng op oktober 11, 2014, 20:05:15
Er zijn wat mij betreft 2 opties. De eerste, verbouwen heeft mijn voorkeur. Uiteraard zal dit niet simpel worden, maar zeker de moeite waard om goed te onderzoeken. Optie 2 is een nieuw stadion bij het WTC. Als er dan een nieuw stadion gebouwd moet worden in belang van de club, dan is deze plek de enige juiste. De 2 andere plannen buiten de stad kunnen wat mij betreft gelijk de vuurkorf in!

Eens, mutte we dkv ook nog gaan veranderen in vkv of zkv ofzo
Area 58

Westerpark


RotterdamLeeuwarden

De NoordTribune bestaat volgend jaar 20 jaar (in zn huidige vorm)

Ik ben nog steeds 1e eigenaar van mn stoeltje  :devil

Verbouwen van deze tribune zou waanzin zijn, die is goed  |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Goudvinger

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 12, 2014, 13:39:43
De NoordTribune bestaat volgend jaar 20 jaar (in zn huidige vorm)

Ik ben nog steeds 1e eigenaar van mn stoeltje  :devil

Verbouwen van deze tribune zou waanzin zijn, die is goed  |:)

Ik denk dat stratenmakers na 20 jaar werken minder versleten zijn dan mensen die 20 jaar op die stoeltjes moeten zitten.

Lore

Citaat van: Goudvinger op oktober 12, 2014, 17:03:10
Ik denk dat stratenmakers na 20 jaar werken minder versleten zijn dan mensen die 20 jaar op die stoeltjes moeten zitten.

:_schater :_schater

vialli

Citaat van: Goudvinger op oktober 12, 2014, 17:03:10
Ik denk dat stratenmakers na 20 jaar werken minder versleten zijn dan mensen die 20 jaar op die stoeltjes moeten zitten.

Maar je staan toch altied as ju foor Cambuur binne _O_

EdsjeSCC

Misschien slaat t nergens op wat ik zeg, maar kan er geen nieuw stadion gebouwd worden op de velden van vv leeuwarden? Dan t huidige stadion plat gooien en daar meer parkeerplaatsen van maken

Marc S

Citaat van: EdsjeOgbeche op oktober 12, 2014, 21:30:49
Misschien slaat t nergens op wat ik zeg, maar kan er geen nieuw stadion gebouwd worden op de velden van vv leeuwarden? Dan t huidige stadion plat gooien en daar meer parkeerplaatsen van maken

Ik dacht dat, dat ook één van de twee oven gebleven opties zijn.

Lore

Citaat van: Marc S op oktober 12, 2014, 21:39:09
Ik dacht dat, dat ook één van de twee oven gebleven opties zijn.

Eerlijk gezegd geloof ik er weinig van dat dit een reële optie is voor de gemeente en/of Cambuur. Maar ze kunnen het niet gelijk van tafel schuiven, omdat het dan op veel weerstand van de achterban zou stuiten.

Nu laten ze het er lekker bij hangen om dan op het laatste moment te zeggen dat het echt heel serieus overwogen is, maar dat het toch geen haalbare kaart bleek!

drg

#1887
Citaat van: EdsjeOgbeche op oktober 12, 2014, 21:30:49
Misschien slaat t nergens op wat ik zeg, maar kan er geen nieuw stadion gebouwd worden op de velden van vv leeuwarden? Dan t huidige stadion plat gooien en daar meer parkeerplaatsen van maken

Dit is wat ik ook al tijden denk en roep, maar er lijkt nergens schot in te komen...

Ze wouden dit ding vóór 2018 hebben staan toch? Dan moeten er verdomme dit jaar nog besluiten genomen worden! In een winterstop verhuizen is geen optie dus dan zou Cambuur er vanaf seizoen 2017-2018 al in moeten spelen, dus betekenend dat het begin 2017 uiterlijk klaar moet zijn, dan houden we nog een kleine 2 jaar over tussen nu en dan met alle andere onzin en ongein tussenin.

TARGET

Tsjah.. SC Cambuur 3e plek.. Leeft als een gek in leeuwarden en omgeving...

EN NOG STEEDS GEEN NIEUWS..!! LIGGEN ZE TE SLAPEN.. wordt eens wakker..

moodygrunn

Citaat van: drg op oktober 13, 2014, 10:03:22
In een winterstop verhuizen is geen optie

Vitesse is destijds ook in de winter verhuisd van monnikenhuize naar Gelredome
In Henk en Sandor we trust