Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Ik wil het nu eens over de Oost tribune hebben. Ik heb best een mooie plek, met een mooi zicht op het veld, dus eigenlijk super tevreden zou je zeggen. Maar toch ontbreekt er iets, dit is het uitzicht op het mooie grote score bord. Mooi geplaatst voor het uitzicht vanaf de hooftribune, maar niet vanaf de Oost tribune. Er zou nog een bord bij geplaatst moeten worden, in de hoek van het Hertje, dan hebben de zuid en oost tribune ook een mooi zicht op een mooi score bord.  :y

papier

Voor mij hoeft dat niet, ik kan de stand doorgaans wel onthouden en tel pas af als de extra tijd begint. Uitslagen/tussenstanden van andere wedstrijden hoeven van mij al helemaal niet tussendoor, zijn de samenvattingen imho wat minder leuk.

vialli

Citaat van: Lore op mei 14, 2014, 12:32:27
Heeft de krant niet iets interessants om over te schrijven?

Als het NEGATIEF is staat de LC altijd vooraan.

Galdiano

Citaat van: PePe op mei 14, 2014, 22:13:47
Ik wil het nu eens over de Oost tribune hebben. Ik heb best een mooie plek, met een mooi zicht op het veld, dus eigenlijk super tevreden zou je zeggen. Maar toch ontbreekt er iets, dit is het uitzicht op het mooie grote score bord. Mooi geplaatst voor het uitzicht vanaf de hooftribune, maar niet vanaf de Oost tribune. Er zou nog een bord bij geplaatst moeten worden, in de hoek van het Hertje, dan hebben de zuid en oost tribune ook een mooi zicht op een mooi score bord.  :y

Je mist niks.
Tijd staat er niet op. Af en toe een foto van een wissel maar verder valt dat bord tegen.
Kijk altijd naar het oude bord.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Jopie

Ik kan er niet bij dat ze voor een stadion van 15.000 man gaan. Waar moeten die mensen vandaan komen? Zo'n 1e en 2e jaar eredivisie is nog wel 'nieuw' en 'speciaal', maar daarna zul je zien dat veel mensen het al als normaal gaan zien. Laatst via voetbalzone de ranglijst gezien qua procentueel uitverkochte stadions. Den Haag, gemiddeld 10.000 op een stadion van 15.000. Dat scenario zul je hier ook krijgen. Dat ziet er niet uit! Ga voor een stadion van 12.000 man die je elke week zo goed als uitverkoopt, kun je daarna altijd nog zien of het nodig is om uit te breiden. Maar wat denken ze hier, dat we elk jaar mee gaan doen om Europees voetbal?!

drg

Citaat van: Jopie op mei 14, 2014, 23:31:12
Ik kan er niet bij dat ze voor een stadion van 15.000 man gaan. Waar moeten die mensen vandaan komen? Zo'n 1e en 2e jaar eredivisie is nog wel 'nieuw' en 'speciaal', maar daarna zul je zien dat veel mensen het al als normaal gaan zien. Laatst via voetbalzone de ranglijst gezien qua procentueel uitverkochte stadions. Den Haag, gemiddeld 10.000 op een stadion van 15.000. Dat scenario zul je hier ook krijgen. Dat ziet er niet uit! Ga voor een stadion van 12.000 man die je elke week zo goed als uitverkoopt, kun je daarna altijd nog zien of het nodig is om uit te breiden. Maar wat denken ze hier, dat we elk jaar mee gaan doen om Europees voetbal?!

En als ze 'maar' uitbreiden met 2000 extra zal er binnen no-time weer plaatsen bijgebouwd moeten gaan worden lijkt mij.

We hebben het hier wel over Cambuur he, niet over dkv... Nu het aanbod in deze provincie voor veel mensen met 100% gestegen is :devil zullen er best een hoop overstappen, ik bedoel, waar zijn die 6000 seizoenkaarthouders van hun gebleven + de rest op die wachtlijst?

dizzhead

Een scorebord moet zijn werk doen, de score weergeven. Die schermen om t veld zijn om mij niet nodig, onkosten van niks. Bezuinig daar maar op. Soms is de mededeling kaarten wel handig, maar dat kan de speaker ook prima omroepen

Marc S

Citaat van: drg op mei 14, 2014, 23:40:47
En als ze 'maar' uitbreiden met 2000 extra zal er binnen no-time weer plaatsen bijgebouwd moeten gaan worden lijkt mij.

We hebben het hier wel over Cambuur he, niet over dkv... Nu het aanbod in deze provincie voor veel mensen met 100% gestegen is :devil zullen er best een hoop overstappen, ik bedoel, waar zijn die 6000 seizoenkaarthouders van hun gebleven + de rest op die wachtlijst?

Helpt ook dat het daar een dikke bende is. Niet dat het hier perfect gaat maar toch met zo nu en dan een incidentje.

moodygrunn

Citaat van: drg op mei 14, 2014, 23:40:47
En als ze 'maar' uitbreiden met 2000 extra zal er binnen no-time weer plaatsen bijgebouwd moeten gaan worden lijkt mij.

We hebben het hier wel over Cambuur he, niet over dkv... Nu het aanbod in deze provincie voor veel mensen met 100% gestegen is :devil zullen er best een hoop overstappen, ik bedoel, waar zijn die 6000 seizoenkaarthouders van hun gebleven + de rest op die wachtlijst?

Op onze wachtlijst?  :_schater
In Henk en Sandor we trust

scc-aaron

Citaat van: Jopie op mei 14, 2014, 23:31:12
Ik kan er niet bij dat ze voor een stadion van 15.000 man gaan. Waar moeten die mensen vandaan komen? Zo'n 1e en 2e jaar eredivisie is nog wel 'nieuw' en 'speciaal', mpe daarna zul je zien dat veel mensen het al als normaal gaan zien. Laatst via voetbalzone de ranglijst gezien qua procentueel uitverkochte stadions. Den Haag, gemiddeld 10.000 op een stadion van 15.000. Dat scenario zul je hier ook krijgen. Dat ziet er niet uit! Ga voor een stadion van 12.000 man die je elke week zo goed als uitverkoopt, kun je daarna altijd nog zien of het nodig is om uit te breiden. Maar wat denken ze hier, dat we elk jaar mee gaan doen om Europees voetbal?!
Daar is onderzoek naar gedaan kwa achter land en hoeveel supporters er naar het stadion zouden gaan komen. Bij Pec lachten ze de mensen ook uit toen er gezegd werd dat de lichten geschikt waren voor Uefa cup wedstrijden. 5jaar later speelt pec Uefa cup wedstrijden.

Clint

Citaat van: PePe op mei 14, 2014, 22:13:47
Maar toch ontbreekt er iets, dit is het uitzicht op het mooie grote score bord.

Daar mis je niks aan. Waardeloos ding. Is alleen een scorebord, nou die weet je zelf wel.
Ze hadden dat ding moeten gebruiken waarvoor die daar staat. Wedstrijdmomenten herhalen.

Galdiano

Citaat van: Clint op mei 15, 2014, 07:23:30
Daar mis je niks aan. Waardeloos ding. Is alleen een scorebord, nou die weet je zelf wel.
Ze hadden dat ding moeten gebruiken waarvoor die daar staat. Wedstrijdmomenten herhalen.

De tijd programmeren zou al een hele mooie begin stap zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: Galdiano op mei 15, 2014, 08:00:19
De tijd programmeren zou al een hele mooie begin stap zijn.
Dat liep dan weer niet sync met scorebord noord. :wall
Overbodig ding is het

Tukker

Citaat van: SCC-J op mei 15, 2014, 09:57:53
Dat liep dan weer niet sync met scorebord noord. :wall
Overbodig ding is het
Ik gebruik het eigenlijk ook alleen maar voor Facebook-foto's van mooie tussenstanden / eindstanden.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Eewal

Citaat van: dizzhead op mei 14, 2014, 23:41:54
Een scorebord moet zijn werk doen, de score weergeven. Die schermen om t veld zijn om mij niet nodig, onkosten van niks. Bezuinig daar maar op. Soms is de mededeling kaarten wel handig, maar dat kan de speaker ook prima omroepen

als je een speaker hebt ja.. wij hebben een robot..