Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2014, 12:23:02
Kijk dan ook even naar mijn latere reactie.
In eerste instantie kwam het over als een drammende peuter die zijn zin niet kreeg. Later bleek het verhaal idd. iets anders in elkaar te steken, alleen heel veel duidelijker is het me nog steeds niet omdat beide partijen "niks verkeerd" hebben gedaan.
Kan ik dus nog steeds bijzonder weinig mee.
Heeft toch niets met volgende reactie te maken! Waarom moet men gissen überhaupt ?

Daarnaast als iedereen even het gedoe op zuid heeft gevolgd de afgelopen tijd gaat het hem en de meeste mensen op die tribune niet om de genummerde stoeltjes maar de manier waarop dit is ingevoerd: buitengewoon amateuristisch en veel slechter kon het niet! vele (vrienden)groepjes die al jaren bij elkaar op zuid gezeten hebben zitten nu niet meer bij elkaar.
Dan kan ik mij de frustratie van de man best begrijpen echter slaat hij wel een beetje door.




papier

Op zich begrijp ik zijn punt wel maar goed, als ik het goed lees heeft de club hem alternatieven aangeboden waar hij niet op in is gegaan. Graag of niet allemaal,er wordt voor gekozen omdat er gedurende het seizoen blijkbaar vaker zo is dat mensen niet op hun "eigen" plek kunnen zitten. Kennis van me moest ook van vak 18 naar 20 omdat het uitvak werd verplaatst, was hij liever naar 19 gegaan maar goed een wedstrijd bijwonen was voor hem belangrijker dan per se zijn oude plekje houden.

SCC-J

Citaat van: Galdiano op mei 14, 2014, 12:27:29
Meeste wat ik dhr Oost kwalijk neem is dat je als echte supporter niet je ongenoegen gaat uiten tegenover de media!  :R

Wij doen niet anders wel? op socialmedia!

WouterZz

Vaste plek weg: na 50 jaar afscheid Cambuur

LEEUWARDEN Vanaf de oprichting in 1964 komt Leeuwarder Reitse Oost bij SC Cambuur. Straks zal hij er nietmeer bij zijn.Oorzaak: ongenoegen over de toegewezen plaats.   

Oost is resoluut: hem zien ze niet meer in het stadion, al doet de beslissing pijn. ,,Dan maar voor de televisie. Want ik blijf de club volgen. Cambuur gaat mij aan het hart.''
Wat is het probleem? De zuid-tribune biedt plaats aan zo'n twaalfhonderd toeschouwers. De stoelen zijn ongenummerd, iedereen kan zitten waar hij wil.
Heb je een favoriete stoel, dan moet je vroeg komen om zekerheid te hebben over je plekje. Al jaren zit Oost met zijn zoon en enkele kennissen op de vierde rij. Maar de grote drukte van het voorbije seizoen vroeg om een aanpassing.
Niels Dissel, hoofd kaartverkoop van Cambuur: ,,Sommige toeschouwers kwamen al twee uur voor de wedstrijd en durfden in de pauze nauwelijks een bakje koffie te halen omdat ze bang waren dat iemand anders hun plekje zou bezetten. Mensen vroegen om een oplossing.''
Seizoenkaart en stoel zijn voortaan gekoppeld. Oost telde aan het einde van de voorbije competitie de - toen nog ongenummerde - stoelen en vroeg tegelijk met zijn naaste buren een nieuwe seizoenkaart aan.
Oost: ,,Wij zitten op rij 4, de stoelen 45 tot en met 49. Ideaal, precies in de looplijn van de scheidsrechter. Zelf ben ik ook scheidsrechter geweest.''
Maar de toewijzing was anders: rij 2: een stukje lager en een eindje naar links, dichter bij het doel. Het gevolg: Oost kan de doellijn niet meer zien, een deel van de achterlijn is buiten beeld en een deel van het speelveld ziet hij uitsluitend nog door het doelnet.
Oplossing: snel opstaan zodra de spelsituatie daar om vraagt, zoals elders in de tribune ook al gebeurt? Dat is niet wat Oost wil. ,,Dan moet je maar hopen dat er geen lange mensen voor je neus staan.''
Dissel zegt geen oplossing te weten. ,,Hij is hier geweest om te praten. We hebben alternatieven geboden. Maar hij is dwars en hij wil niet.''
Volgens Dissel hebben andere seizoenkaarthouders zich eerder dan Oost gemeld voor de begeerde stoelen. ,,Doordat het ongenummerde stoelen waren, valt niet na te kijken of iemand hier al jarenlang zit.''
Andere gadingmakers? Oost gelooft het weerwoord niet. Bij het inleveren van de aanvraag was er sprake van dat zijn groepje een enkel stoeltje zou moeten opschuiven, niet meer.
Oost houdt er een vervelend gevoel aan over. ,,We zitten in deze tribune sinds deze is gebouwd, zo'n dertig jaar geleden. Ik heb bij de bouw nog geholpen de heipalen te koppen. Altijd zaten we hier, in goede en in slechte tijden. Alles hebben we meegemaakt. En nou dit.''

LC

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op mei 14, 2014, 12:45:56
Wij doen niet anders wel? op socialmedia!
En anders hier wel.. Daar doe ik niet moeilijk over.

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op mei 14, 2014, 12:37:21
Heeft toch niets met volgende reactie te maken! Waarom moet men gissen überhaupt ?

Daarnaast als iedereen even het gedoe op zuid heeft gevolgd de afgelopen tijd gaat het hem en de meeste mensen op die tribune niet om de genummerde stoeltjes maar de manier waarop dit is ingevoerd: buitengewoon amateuristisch en veel slechter kon het niet! vele (vrienden)groepjes die al jaren bij elkaar op zuid gezeten hebben zitten nu niet meer bij elkaar.
Dan kan ik mij de frustratie van de man best begrijpen echter slaat hij wel een beetje door.
Jawel, omdat ik op dat moment het hele artikel heb gelezen en daarvoor alleen maar de suggestieve kop die hier neergekalkt wordt.
Dat het niet lekker geregeld is (had wat mij betreft ook eerder in gang gezet moeten worden) ben ik met je eens.

Ronnie tng

Citaat van: WouterZz op mei 14, 2014, 12:46:24
Vaste plek weg: na 50 jaar afscheid Cambuur
,,Doordat het ongenummerde stoelen waren, valt niet na te kijken of iemand hier al jarenlang zit.''
Andere gadingmakers? Oost gelooft het weerwoord niet. Bij het inleveren van de aanvraag was er sprake van dat zijn groepje een enkel stoeltje zou moeten opschuiven, niet meer.
Oost houdt er een vervelend gevoel aan over. ,,We zitten in deze tribune sinds deze is gebouwd, zo'n dertig jaar geleden. Ik heb bij de bouw nog geholpen de heipalen te koppen. Altijd zaten we hier, in goede en in slechte tijden. Alles hebben we meegemaakt. En nou dit.''

LC

Natuurlijk hadden dit soort mensen voorrang moeten hebben bij hun keuze. Mensen die bijvoorbeeld langer dan 5 jaar een SCC hebben voor zuid de eerste mogelijkheid geven om een nummer te kiezen. Ik begrijp heel goed dat hij zich genaaid voelt, maar om dan maar niet meer te komen.... :y

Lore

Cambuur heeft nu 9.000 seizoenkaarthouders en de LC geeft een platform aan die ene ontevredene? Wat een vermoeiend verhaal dit. Het is heel erg vervelend voor meneer Oost, maar hij is niet de koning van de Zuidtribune. Iedereen heeft evenveel rechten en blijkbaar was iemand hem voor.

Meneer Oost moet even afkoelen en gewoon naar de administratie gaan en dit probleem oplossen!

Ronnie tng

Citaat van: Lore op mei 14, 2014, 12:57:46
Cambuur heeft nu 9.000 seizoenkaarthouders en de LC geeft een platform aan die ene ontevredene? Wat een vermoeiend verhaal dit. Het is heel erg vervelend voor meneer Oost, maar hij is niet de koning van de Zuidtribune. Iedereen heeft evenveel rechten en blijkbaar was iemand hem voor.

Meneer Oost moet even afkoelen en gewoon naar de administratie gaan en dit probleem oplossen!

9000, ook voor het eerst. Dan kan je toch begrijpen dat de keuze van benummering juist op dit moment erg onhandig is? Hij zal vast niet de enige zijn die er zo over denkt op de zuidtribune. Ik blijf van mening dat degene die er al jaren zitten voorrang hadden moeten hebben nu we eredivisie wordt gespeeld. Dat zal dhr Oost ook steken.

moodygrunn

Citaat van: Lore op mei 14, 2014, 12:57:46
Cambuur heeft nu 9.000 seizoenkaarthouders en de LC geeft een platform aan die ene ontevredene? Wat een vermoeiend verhaal dit. Het is heel erg vervelend voor meneer Oost, maar hij is niet de koning van de Zuidtribune. Iedereen heeft evenveel rechten en blijkbaar was iemand hem voor.

Meneer Oost moet even afkoelen en gewoon naar de administratie gaan en dit probleem oplossen!

Denk dat het probleem niet meer opgelost kan worden, aangezien alle seizoenkaarten verkocht zijn. Meneer wilde per se op dat ene plekje zitten. Ik kan me niet voorstellen dat hij in die 30+ jaar dat hij bij de club komt nog nooit op een ander plekje heeft gezeten.
"Er is door de club een alternatief geboden, maar dat wilde de man niet".
Meneer wilde "alles of niets". Maar doordat hij wat sloom heeft gehandeld waren andere mensen hem voor. Enige verwijt wat je de club zou kunnen maken is dat de belofte tav zijn plek niet is nagekomen (een plek opschuiven).
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: Ronnie tng op mei 14, 2014, 13:03:38
9000, ook voor het eerst. Dan kan je toch begrijpen dat de keuze van benummering juist op dit moment erg onhandig is? Hij zal vast niet de enige zijn die er zo over denkt op de zuidtribune. Ik blijf van mening dat degene die er al jaren zitten voorrang hadden moeten hebben nu we eredivisie wordt gespeeld. Dat zal dhr Oost ook steken.

De administratie draaide nu al overuren. Jij had verwacht dat alle seizoenkaarthouders ook nog verschillend beoordeeld zouden worden?

Daarbij komt nog: "meneer heeft alles al meegemaakt". Nou dan is t nou de beurt aan een ander :_schater
In Henk en Sandor we trust

Ronnie tng

Citaat van: moodygrunn op mei 14, 2014, 13:10:54
De administratie draaide nu al overuren. Jij had verwacht dat alle seizoenkaarthouders ook nog verschillend beoordeeld zouden worden?

Daarbij komt nog: "meneer heeft alles al meegemaakt". Nou dan is t nou de beurt aan een ander :_schater

Ik begrijp dat de administratie al genoeg werk te doen heeft, maar dit soort dingen doe je goed, of je doet het niet in mijn ogen.

SCCornjum

Citaat van: moodygrunn op mei 14, 2014, 13:10:54
Daarbij komt nog: "meneer heeft alles al meegemaakt". Nou dan is t nou de beurt aan een ander :_schater

Wat een kut opmerking.
Watching Football Is Not A Crime

Lwdscc

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2014, 12:49:04
Jawel, omdat ik op dat moment het hele artikel heb gelezen en daarvoor alleen maar de suggestieve kop die hier neergekalkt wordt.

Suggestieve kop? Ik legde alleen maar het verband tussen de 300 extra plaatsen en een supporter die blijkbaar een vaste  plek krijgt op 1 van die 300 extra plaatsen. Ik hoop alleen maar dat je op die extra plaatsen ook normaal zicht hebt, want anders kan je het beter laten. Je ziet hoe teleurgesteld mensen kunnen reageren..

papier

Citaat van: Lwdscc op mei 14, 2014, 14:24:09
Suggestieve kop? Ik legde alleen maar het verband tussen de 300 extra plaatsen en een supporter die blijkbaar een vaste  plek krijgt op 1 van die 300 extra plaatsen. Ik hoop alleen maar dat je op die extra plaatsen ook normaal zicht hebt, want anders kan je het beter laten. Je ziet hoe teleurgesteld mensen kunnen reageren..

Als iedereen vooraan dan alles wil zien zal zuid wel een staantribune worden :')