Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Ik zou zelfs mij kaart wel gratis beschikbaar willen stellen.
Alles voor mijn club  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op mei 02, 2014, 19:57:18
Wat mij betreft hoef ik in zo'n systeem de (omgerekende) prijs voor die wedstrijd niet terug, dan liever helemaal in de clubkas.
Bij nader inzien motiveert het mensen natuurlijk wel om hun sk voor een keer af te staan.
Dit zou op zich ook aardig zijn. Maar betaalt de supporter die jouw plaats inneemt dan ook voor die kaart?

Kaart gaat dan gewoon in de vrije verkoop.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op mei 02, 2014, 21:43:33
Kaart gaat dan gewoon in de vrije verkoop.
Las het inderdaad. Ken de ins en outs van dat systeem niet.

SCC-J

Citaat van: Galdiano op mei 02, 2014, 20:18:54
Ik zou zelfs mij kaart wel gratis beschikbaar willen stellen.
Alles voor mijn club  |:)
wordt nu eerst maar eens lid voor €10.- per jaar

lunnie

Volgend jaar eerst maar s een stevigere barricade in 't uit vak :)

John Hiatt

Nieuw stadion is noodzakelijk. Vanavond weer eens aangetoond met dank aan Den Haag.

drg

#1611
Citaat van: lunnie op mei 03, 2014, 21:34:10
Volgend jaar eerst maar s een stevigere barricade in 't uit vak :)

Iets met punten en tienduizend volt?  :thumbsup

Heeft iemand ook een beeld van de schade, heb het niet goed kunnen zien vanaf de andere kant van oost maar dat hele ding leek naar voren te staan.

Lijkt mij een gevalletje van ADO toch nog een after-season tegenslagje opsturen.

Edit: ah al wat gevonden: https://www.youtube.com/watch?v=LxUFRajv43E

Bascambuur

Het beton waarin het hek vaststaat was helemaal omhoog getrokken. Je kon er dwars doorheen zien. Het is maar goed dat dit de laatste wedstrijd van het seizoen is, want het lijkt me sterk dat je dit binnen twee weken weer gemaakt hebt.

michello


Yellow Army

Kitrandje ertussen en je ziet er niks meer van.
Area 58

Dokkumer

Zal morgen even een paar busjes kit halen :_schater

Scc01

Is de action open. Meteen ook maar wat duct tape mee. En een beetje pur.

Dokkumer

Best, neem ik voor eigen rekening wel 2 flesjes "Glassex" mee :D

Cor

Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2014, 12:22:31
Best, neem ik voor eigen rekening wel 2 flesjes "Glassex" mee :D

Een mooi gebaar  _O_

Bernardo

Daan Rieken ‏@DaanRieken  46 sec.
Overigens ook nieuws #Cambuur: transfersom #Leeuwin is hoogste sinds 15 jaar voor Leeuwarders. En stadion wordt uitgebreid met 300 plaatsen