Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

carlo de leeuw

Citaat van: Bakker90 op april 19, 2014, 15:49:25
We zijn hier net de gemeente praten praten.. en er komt niks van terrech.. kijk maar naar vvv venlo praten ze ook jaren zonder dat er wat concreet is..  als er een nieuwe wijk moet komen in lwd staat deze er in mum van tijd... geef dan een keer GAS.!! EEN STADION KAN ER BINNEN 2 JAAR STAAN.. GAS OP DE PLANK..!! PRAATJESMAKERS.. praten kan iedereen wel..
Sorry bakker90 je hebt gelijk dit forum is er niet voor praatjesmakers.

Lore


Dokkumer

Citaat van: Bakker90 op april 19, 2014, 15:49:25
We zijn hier net de gemeente praten praten.. en er komt niks van terrech.. kijk maar naar vvv venlo praten ze ook jaren zonder dat er wat concreet is..  als er een nieuwe wijk moet komen in lwd staat deze er in mum van tijd... geef dan een keer GAS.!! EEN STADION KAN ER BINNEN 2 JAAR STAAN.. GAS OP DE PLANK..!! PRAATJESMAKERS.. praten kan iedereen wel..
Ja BLitsaerd is daar ook het sprekende voorbeeld van 8P
Wat mutte we doen as simpele forumspammers? Skep inne grond en grave mar? :devil

Galdiano

Ik betwijvel of er nog wel ruimte is bij het wtc!

https://twitter.com/gemeente_lwd/status/458625930513383424

Met stadion erbij blijft er amper parkeergelegenheid over.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sonnema

Dan komt er een parkeerkelder bij, de ijshal komt op het oude Philips terrein en dit was allemaal al bekend dat het krap wordt om het nieuwe Cambuurstadion er naast te zetten. Maar daar is met BGDD al lang over gesproken.

SCC-J

Parkeerkelder kan dan ook wel bij Cambuurplein gebouwd worden.

Scc01

Maakt me op zich niet uit waar het stadion komt, al geef ik de voorkeur aan huidige locatie of wtc. Maar het probleem zit hem vooral in dit logge ambtenaren apparaat. Het schiet gewoon niet op.

Sakas

Citaat van: Scc01 op april 23, 2014, 17:33:43
Maakt me op zich niet uit waar het stadion komt, al geef ik de voorkeur aan huidige locatie of wtc. Maar het probleem zit hem vooral in dit logge ambtenaren apparaat. Het schiet gewoon niet op.

zoals zo vaak aangegeven het wachten is niet op ambtenaren maar op Cambuur.
Cambuur moet het financiƫle plaatje rond krijgen.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

666

Ze hadden het WTC gebied in 1x moeten ontwikkelen. Een ijshal een topsporthal voor aris het zaalvoetbal volleybal handbal. Daarnaast het Cambuurstadion. Kun je mooi het parkeren delen en heeft leeuwarden iets moois voor de toekomst. Als het allemaal los wordt ontwikkeld krijg je het nooit zoals het eigenlijk hebben wilt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

dizzhead

Als je dat doet kan je de hitte van de koelmachines voor de ijsbaan gebruiken voor veldverwarming. Maar met een flinke buis kan dat ook wel op de huidige locatie  :y

Len Cantello

#1586
Citaat van: 666 op april 23, 2014, 22:20:58
Ze hadden het WTC gebied in 1x moeten ontwikkelen. Een ijshal een topsporthal voor aris het zaalvoetbal volleybal handbal. Daarnaast het Cambuurstadion. Kun je mooi het parkeren delen en heeft leeuwarden iets moois voor de toekomst. Als het allemaal los wordt ontwikkeld krijg je het nooit zoals het eigenlijk hebben wilt.
Visieloze politiek heeft de stad al zo vaak de das om gedaan. Buitenpoorters op het gemeentelijk pluche en afgunstige plattelanders/dkv'rs in het provinciebestuur zitten de stad al sinds de Middeleeuwen dwars.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Scc01

Citaat van: Sakas op april 23, 2014, 21:33:57
zoals zo vaak aangegeven het wachten is niet op ambtenaren maar op Cambuur.
Cambuur moet het financiƫle plaatje rond krijgen.

Dat klopt op zich. Maar weet je hoe dat in Leeuwarden gaat? Cambuur kan zelf nooit dat bedrag ophoesten. Dus heb je een grote sponsor nodig om te investeren met daarvoor in de plaats commerciele ruimtes. En daar gaat het nou net even fout. Want de middenstand heeft een dusdanig grote invloed dat bijna geen groot bedrijf toestemming krijgt om zich in een eventueel nieuw cambuur stadion te vestigen.
Goed voorbeeld is het tegenhouden van een bk door een paar snacktenten....

Dus zolang wij zelf geen geld hebben wordt het lastig

Lore

Citaat van: Scc01 op april 24, 2014, 07:06:47
Dat klopt op zich. Maar weet je hoe dat in Leeuwarden gaat? Cambuur kan zelf nooit dat bedrag ophoesten. Dus heb je een grote sponsor nodig om te investeren met daarvoor in de plaats commerciele ruimtes. En daar gaat het nou net even fout. Want de middenstand heeft een dusdanig grote invloed dat bijna geen groot bedrijf toestemming krijgt om zich in een eventueel nieuw cambuur stadion te vestigen.
Goed voorbeeld is het tegenhouden van een bk door een paar snacktenten....

Dus zolang wij zelf geen geld hebben wordt het lastig

Dus kan je ook op zoek gaan naar een andere invulling. ROC's, Casino's, etc!

Scc01

Citaat van: Lore op april 24, 2014, 09:48:09
Dus kan je ook op zoek gaan naar een andere invulling. ROC's, Casino's, etc!

Klopt, maar blijkbaar is dit lastiger dan je zou denken. Want we horen verdomd weinig. Maargoed ik zal wel ongeduldig zijn.