Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: papier op april 18, 2014, 11:09:14
Dat is onzin Len Cantello
Dat is geen onzin, Papier. Een stadion voor 17.500 man incl uitbreiding commerciële ruimtes op de huidige locatie is onzin. En dat weet je zelf ook wel.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCC-J

Citaat van: Len Cantello op april 18, 2014, 13:35:08
Dat is geen onzin, Papier. Een stadion voor 17.500 man incl uitbreiding commerciële ruimtes op de huidige locatie is onzin. En dat weet je zelf ook wel.
Hoe heeft PSV dit gedaan dan?

dizzhead

We kunnen ook nieuwbouwen op 'huidige locatie'. Achter oost ligt nog wel wat ruimte, kunnen we niet wat regelen met VV?
Of gaat dat te veel protest opleveren?

papier

Citaat van: dizzhead op april 18, 2014, 14:06:51
We kunnen ook nieuwbouwen op 'huidige locatie'. Achter oost ligt nog wel wat ruimte, kunnen we niet wat regelen met VV?
Of gaat dat te veel protest opleveren?

Die velden zijn vacant aldus een gemeenteraadslid bij de bijeenkomst in de bres een tijdje terug

papier

Citaat van: Len Cantello op april 18, 2014, 13:35:08
Dat is geen onzin, Papier. Een stadion voor 17.500 man incl uitbreiding commerciële ruimtes op de huidige locatie is onzin. En dat weet je zelf ook wel.

Kan wel joh, geen probleem

Daddy T.

Citaat van: SCC-J op april 18, 2014, 13:49:16
Hoe heeft PSV dit gedaan dan?
Kun je niet vergelijken, dit heeft alles met Philips te maken gezien hun macht in de stad en regio als grootste werkgever en de financiële betrokkenheid bij de club. Dan ben je minder afhankelijk van de invulling van je commerciële ruimtes. Daarnaast ligt PSV stadion ook naast CS en in het centrum dus veel gunstigere/aantrekkelijkere ligging vs Cambuurplein.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Galdiano

17500 capaciteit!  :_schater

En degraderen we, en dan zitten we er met 4000 echte supporters  ;(

Eerst maar 12500 met mogelijkheid voor uitbereiding tot 15/16 daar hebben we meer als voldoende aan!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

#1552
Citaat van: Galdiano op april 18, 2014, 14:17:18
17500 capaciteit!  :_schater

En degraderen we, en dan zitten we er met 4000 echte supporters  ;(

Eerst maar 12500 met mogelijkheid voor uitbereiding tot 15/16 daar hebben we meer als voldoende aan!

De laatste keer dat we degradeerden bleven we het seizoen erop volgens mij ook nog met een gemiddelde van 5.000 zitten; terwijl er toen gemiddeld 'slechts' 8.000 man in de ere kwamen in dat laatste seizoen.


/edit: noemjebron: http://cambuur-archief.nl/gemiddeldseh.php

SCC-J

Citaat van: Daddy T. op april 18, 2014, 14:13:50
Kun je niet vergelijken, dit heeft alles met Philips te maken gezien hun macht in de stad en regio als grootste werkgever en de financiële betrokkenheid bij de club. Dan ben je minder afhankelijk van de invulling van je commerciële ruimtes. Daarnaast ligt PSV stadion ook naast CS en in het centrum dus veel gunstigere/aantrekkelijkere ligging vs Cambuurplein.
Wij op 1km van hartje centrum met nog veel leegstaand ruimte achter het stadion.
Ik wacht die onderzoeken wel af.

dizzhead

Citaat van: SCC-J op april 18, 2014, 14:33:54
Wij op 1km van hartje centrum met nog veel leegstaand ruimte achter het stadion.
Ik wacht die onderzoeken wel af.
in de wetenschap met de beschikbare velden achter ons, sluit ik me hier ook maar bij aan.  |:)


Ik wil niet doemdenken over sfeerverval door nieuwe locaties, maar het mag duidelijk zijn dat we allemaal (toch?) de voorkeur hebben voor een huidige locatie.


Destroyer

Het blijkt nu toch echt dat we zeer snel een nieuw stadion moeten hebben, startcapaciteit van 15000 lijkt nu wel het minimale met al die Sk aanvragen...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Destroyer op april 18, 2014, 16:56:05
Het blijkt nu toch echt dat we zeer snel een nieuw stadion moeten hebben, startcapaciteit van 15000 lijkt nu wel het minimale met al die Sk aanvragen...

Een zwaluw maakt geen zomer he, in Heerenveen en Groningen was er jaar in jaar uit een wachtlijst en nu zat lege plekken daar. Een seizoenskaart is voor een seizoen, een stadion niet, kijk naar de lange termijn, houdt rekening met groei maar begin bescheiden. Liever 12K jaren vol dan 15k een jaar vol en daarna 3000 lege plekken per jaar.

dizzhead

Gooi oost anders maar plat en bouw daar een nieuwe hoofdtribune met skyboxen. Blijven we mooi in t zelfde stadion

Len Cantello

Alles plat en een stadion voor 50.000 man. Champagne!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op april 18, 2014, 14:33:54
Wij op 1km van hartje centrum met nog veel leegstaand ruimte achter het stadion.
Ik wacht die onderzoeken wel af.
Wanneer het op de huidige locatie bekostigd kan worden en er niet beknibbeld hoeft te worden op het stadion zelf heb ik absoluut geen problemen met behoud alhier!