Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Citaat van: DayDreamer op april 16, 2014, 09:41:28
v/d Belt heeft het liefst nieuwbouw op huidige locatie.

Dat heeft iedereen het liefst obv emotie, maar is obv veiligheid, infrastructuur en financiering niet haalbaar. WTC is volgens alle betrokken partijen (gemeente, bouwbedrijf en investeerders) de meest geschikte locatie.

Link naar interview met Jan Leegstra, Ard de Graaf en Biense Dijkstra hierover: http://youtu.be/9YqW9BAkC54
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

SCC-J

Zorg maar dat je daar genoeg m2 commerciële ruimte verkoopt bij het WTC met een centrale plek als het cambuurplein ben je daar zeker van.

DayDreamer

Citaat van: Daddy T. op april 16, 2014, 09:53:50
Dat heeft iedereen het liefst obv emotie, maar is obv veiligheid, infrastructuur en financiering niet haalbaar. WTC is volgens alle betrokken partijen (gemeente, bouwbedrijf en investeerders) de meest geschikte locatie.

Link naar interview met Jan Leegstra, Ard de Graaf en Biense Dijkstra hierover: http://youtu.be/9YqW9BAkC54

Toch denk ik dat Cambuur het niet klaar krijgt op deze locatie, ze krijgen daar echt niet genoeg huurders, je moet daar toch een paar "grote" namen weten te strikken, de Gemeente wil daar geen bedrijven die concurreren met de binnenstad en de centrale, nou dan kun je dus wel ophouden, Supermarkten gaat het ook niet worden, supermarkten in Westeinde en Snekertrekweg zullen daar niet blij mee zijn, en bioscopen wil ik nogal tricky, als dat niet loopt heb je een probleem.
Dan blijft over een casino, en die loopt al jaren met verlies hier.

YellowBlue

Je hebt natuurlijk ook grote ketens die veel m2 nodig hebben zoals: Familia, Saturn en Hornbacher,

Clint

Meende dat de gemeente het Familia-bedrijf hier niet wilde hebben, zelfs niet bij de Werpsterhoek. Ja, die zijn lekker bezig.

Marc S

Citaat van: Clint op april 16, 2014, 11:13:06
Meende dat de gemeente het Familia-bedrijf hier niet wilde hebben, zelfs niet bij de Werpsterhoek. Ja, die zijn lekker bezig.

De gemeente hier denkt soms dat leeuwarden een stadje is met 20000 man met dat achtelijke concurrentie vervalsing beleid van hun.

Ruppppert

wat dacht je van een ikea , zelfde mooie kleuren en zou een enorme boost zijn voor leeuwarden en omgeving. Nu gaan de meeste mensen na Groningen toe en maken er dan een dagje van inclusief ff de binnenstad in

Janus

Citaat van: Ruppppert op april 16, 2014, 11:21:03
wat dacht je van een ikea , zelfde mooie kleuren en zou een enorme boost zijn voor leeuwarden en omgeving. Nu gaan de meeste mensen na Groningen toe en maken er dan een dagje van inclusief ff de binnenstad in

Idd en dan allemaal bedrijven met geel blauw. Ijzerhandel Regts bijvoorbeeld

Ruppppert

Citaat van: Janus op april 16, 2014, 11:26:50
Idd en dan allemaal bedrijven met geel blauw. Ijzerhandel Regts bijvoorbeeld
De Zeeman

Len Cantello

Stadion voor 17.500 supporters krijg je met gemak vol. Zolang we maar doorgaan op de ingeslagen weg. Aanvallend voetbal, spektakel en beleving. Sentimentele gedoe over een dat een lokatie afbreuk aan de SCC cultuur doet, is onzin. Supporters maken de club. Niet de straat waar het stadion aan ligt.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Janus op april 16, 2014, 11:26:50
Idd en dan allemaal bedrijven met geel blauw. Ijzerhandel Regts bijvoorbeeld

En een hoofdkwartier voor het Oekraïense leger!

Mitar

Citaat van: Len Cantello op april 16, 2014, 11:50:53
Stadion voor 17.500 supporters krijg je met gemak vol. Zolang we maar doorgaan op de ingeslagen weg. Aanvallend voetbal, spektakel en beleving. Sentimentele gedoe over een dat een lokatie afbreuk aan de SCC cultuur doet, is onzin. Supporters maken de club. Niet de straat waar het stadion aan ligt.

Niet helemaal mee eens. Cambuur (kijk alleen al naar de herkomst van de naam) is onlosmakelijk verbonden met de wijk/straat waar het stadion gesitueerd is. Cultuur is ook je afkomst en die laat je deels achter met een verhuizing! Ook hier geldt mijn motto: cultuur boven prestaties!

Marc S

Citaat van: Len Cantello op april 16, 2014, 11:50:53
Stadion voor 17.500 supporters krijg je met gemak vol. Zolang we maar doorgaan op de ingeslagen weg. Aanvallend voetbal, spektakel en beleving. Sentimentele gedoe over een dat een lokatie afbreuk aan de SCC cultuur doet, is onzin. Supporters maken de club. Niet de straat waar het stadion aan ligt.

Op termijn krijg je die 17500 misschien. Denk dat we eerst aan 15000 genoeg hebben.

Lore

Citaat van: DayDreamer op april 16, 2014, 10:27:56
Toch denk ik dat Cambuur het niet klaar krijgt op deze locatie, ze krijgen daar echt niet genoeg huurders, je moet daar toch een paar "grote" namen weten te strikken, de Gemeente wil daar geen bedrijven die concurreren met de binnenstad en de centrale, nou dan kun je dus wel ophouden, Supermarkten gaat het ook niet worden, supermarkten in Westeinde en Snekertrekweg zullen daar niet blij mee zijn, en bioscopen wil ik nogal tricky, als dat niet loopt heb je een probleem.
Dan blijft over een casino, en die loopt al jaren met verlies hier.

Niet alleen hoor. Groningen heeft er toch een ROC in?

SCC-J

Citaat van: Len Cantello op april 16, 2014, 11:50:53
Stadion voor 17.500 supporters krijg je met gemak vol. Zolang we maar doorgaan op de ingeslagen weg. Aanvallend voetbal, spektakel en beleving. Sentimentele gedoe over een dat een lokatie afbreuk aan de SCC cultuur doet, is onzin. Supporters maken de club. Niet de straat waar het stadion aan ligt.
ERG naïef.
Kijk naar alle clubs met nieuwe stadions wordt het er qua sfeer en beleving niet beter op.