Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Als ze écht willen, kan het natuurlijk makkelijk
kost alleen veel meer geld dan op een nieuwe locatie

scclwd

Citaat van: Cambuur058 op maart 27, 2014, 22:10:59
Als ze écht willen, kan het natuurlijk makkelijk
kost alleen veel meer geld dan op een nieuwe locatie

Nou en. 1 keer wat dieper in de buidel tasten en dan heb je iets heel moois en unieks.

scclwd

Citaat van: Dokkumer op maart 27, 2014, 21:35:48
1. 14000 maximaal (normaliter)
2. Veel meer mensen met fiets/ov destijds. Desondanks moest regelmatig de auto ver in Heechterp geparkeerd worden

Parkeren is al jaren een ellende, als  je dat niet zien wilt adviseer ik je zondag even een rondje door de wijk te lopen...

One man, one goal, Dokkum dkv vrij

Beetje moeite doen om te parkeren, is dat nu zo erg?

moodygrunn

Citaat van: scclwd op maart 27, 2014, 22:33:15
Nou en. 1 keer wat dieper in de buidel tasten en dan heb je iets heel moois en unieks.

En voor dat je het weet hangt dat mooie en unieke stadion als een molensteen om je nek.

Beetje realisme kan m.i. geen kwaad en in het kader van realisme is een nieuw stadion een kaart die beter haalbaar is dan verbouwen van het oude stadion.
In Henk en Sandor we trust

scclwd

Citaat van: moodygrunn op maart 27, 2014, 19:53:06
Een andere reden die ik mij kan voorstellen, niet zozeer ivm infrastructuur, is dat op de huidige lokatie de grond eerst teruggekocht moet worden van Leyten. Op een nieuwe lokatie koop je de grond van de gemeente. Ik verwacht dat het terugkopen van Leyten een stuk duurder is dan nieuwe grond aankopen van de gemeente.

Daarnaast heb je in de oude situatie 1 ontsluitingsweg (archipel) en is weinig uitbreiding mogelijk rondom het stadion. In een nieuwe situatie zouden dat de Heliconweg, Harlingerstraatweg en nieuwe noordwestelijke en westelijke invalswegen.

Langs de Esdoornstraat, Anne Vondelingweg, Aldlansdyk, en klaar, je bent de stad uit.

scclwd

Citaat van: moodygrunn op maart 27, 2014, 22:39:07
En voor dat je het weet hangt dat mooie en unieke stadion als een molensteen om je nek.

Beetje realisme kan m.i. geen kwaad en in het kader van realisme is een nieuw stadion een kaart die beter haalbaar is dan verbouwen van het oude stadion.

Veel plezier dan naast het wtc. Mij zie je er niet.

Dokkumer

Citaat van: scclwd op maart 27, 2014, 22:44:14
Veel plezier dan naast het wtc. Mij zie je er niet.
Veel plezier voor Fox of diens opvolger :devil

One man, one goal, Dokkum dkv vrij


scclwd

Citaat van: Dokkumer op maart 27, 2014, 22:45:32
Veel plezier voor Fox of diens opvolger :devil

One man, one goal, Dokkum dkv vrij

Nee hoor, dan is het klaar.

Dokkumer

Citaat van: scclwd op maart 27, 2014, 22:35:33
Beetje moeite doen om te parkeren, is dat nu zo erg?
Geen probleem voor mij persoonlijk, wel voor veel anderen.


One man, one goal, Dokkum dkv vrij


Yellow Army

Citaat van: scclwd op maart 27, 2014, 22:44:14
Veel plezier dan naast het wtc. Mij zie je er niet.

Het beste maar weer dan...
Area 58

el haj

Citaat van: scclwd op maart 27, 2014, 22:46:09

Nee hoor, dan is het klaar.

Ik snap je gevoelens maar kom op man, laat je niet zo kennen. Voor het gemak ga ik er maar vanuit dat het een reactie uit frustratie is en dat -mocht het zover komen- je nog altijd de mooiste club van Nederland blijft supporten. En ja ook op een nieuwe locatie blijft dat Cambuur ;)

moodygrunn



Eerste 20 min over evt nieuw stadion
In Henk en Sandor we trust

Clint

Helder allemaal. Het is ook net wat die cowboy in dat straatinterview aangeeft. Leuk allemaal, zo'n stadion in een volkswijk, maar ook het voetbal moet met de tijd mee gaan. En zo is het. Move on.
Het kan gewoon niet meer op deze locatie. Ook ik kom vanaf 1969 al in het stadion, maar ga straks net zo lief naar achter het WTC om daar te genieten. Ben ervan overtuigd dat we ook daar de sfeer er wel in weten te gooien met 15000 man.

DayDreamer

Citaat van: clint op maart 28, 2014, 07:46:03
Helder allemaal. Het is ook net wat die cowboy in dat straatinterview aangeeft. Leuk allemaal, zo'n stadion in een volkswijk, maar ook het voetbal moet met de tijd mee gaan. En zo is het. Move on.
Het kan gewoon niet meer op deze locatie. Ook ik kom vanaf 1969 al in het stadion, maar ga straks net zo lief naar achter het WTC om daar te genieten. Ben ervan overtuigd dat we ook daar de sfeer er wel in weten te gooien met 15000 man.

Inderdaad, kijk wat er fout gegaan is bij andere clubs die de laatste jaren zijn verhuisd en doe het beter. Luister naar de supporters wat zij willen.
Als je zo'n hok gaat bouwen als in Zwolle, ja dan kun je sfeer wel vergeten. Bouw mooie tribunes tot aan het veld, met ingangen van achteruit of bovenaf.

666

Citaat van: DayDreamer op maart 28, 2014, 09:11:40
Inderdaad, kijk wat er fout gegaan is bij andere clubs die de laatste jaren zijn verhuisd en doe het beter. Luister naar de supporters wat zij willen.
Als je zo'n hok gaat bouwen als in Zwolle, ja dan kun je sfeer wel vergeten. Bouw mooie tribunes tot aan het veld, met ingangen van achteruit of bovenaf.

Kijk vooral naar Fortuna en ADO (er zullen nog wel een paar stadions zijn).
Zo moet het dus niet, totaal geen sfeer meer (ook niet in die koeienstal, maar dat komt oa door het poepvolk wat daar komt).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander