Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Citaat van: peter op maart 27, 2014, 11:32:47
Mijn voorkeur blijft uitgaan naar bestaande plek.
maar mocht dat niet gaan lukken dan vind ik persoonlijk
plek bij wtc beste alternatief.

Huidige plek is niet geschikt ivm infrastructuur.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

drg

Citaat van: dit is mien club op maart 27, 2014, 11:49:41
Huidige plek is niet geschikt ivm infrastructuur.

de enige manier dat nog zou werken is als het stadion dus op de plek komt langs de archipelweg, dan zou het verkeer wat makkelijker door kunnen stromen met enigszins aangepaste rotondes oid. maar dat is inderdaad allemaal net te krap, helaas...

papier

Citaat van: dit is mien club op maart 27, 2014, 11:49:41
Huidige plek is niet geschikt ivm infrastructuur.

Vertel, waar schort het aan en wat kan niet worden opgelost op de huidige locatie?

scclwd

Citaat van: peter op maart 27, 2014, 10:57:37
Onze shirtsponsor gaat nieuwe ijshal verbouwen.
In de lc vermelden ze dat er daarnaast genoeg plek overblijft
voor nieuw stadion VAN Cambuur.
Een en een is twee. |:)

:R :R :R :R :R :R :R :R :R

scclwd

Citaat van: dit is mien club op maart 27, 2014, 11:49:41
Huidige plek is niet geschikt ivm infrastructuur.

Ze moeten niet zo overspannen doen. In Londen kan het ook.

scclwd

Citaat van: papier op maart 27, 2014, 17:31:26
Vertel, waar schort het aan en wat kan niet worden opgelost op de huidige locatie?

Precies, iemand heeft ooit een keer geroepen dat de huidige locatie qua infrastructuur niet kan, en iedereen neemt dat voor waar aan.

Lore

Nope! Hij moet bij WTC, mooi naast mijn kantoor in Crystalic!

Len Cantello

Citaat van: scclwd op maart 27, 2014, 19:06:07
Precies, iemand heeft ooit een keer geroepen dat de huidige locatie qua infrastructuur niet kan, en iedereen neemt dat voor waar aan.
Als je denkt dat de Gemeente LWD nog eens een miljoen of 10 gaat steken in aanpassing van de infrastructuur rondom de huidige stadionlocatie, leef je in een droomwereld. Als de LWD Vrij Baan projecten klaar zijn, is een locatie nabij het WTC de meest logische keuze.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

moodygrunn

Citaat van: scclwd op maart 27, 2014, 19:06:07
Precies, iemand heeft ooit een keer geroepen dat de huidige locatie qua infrastructuur niet kan, en iedereen neemt dat voor waar aan.

Een andere reden die ik mij kan voorstellen, niet zozeer ivm infrastructuur, is dat op de huidige lokatie de grond eerst teruggekocht moet worden van Leyten. Op een nieuwe lokatie koop je de grond van de gemeente. Ik verwacht dat het terugkopen van Leyten een stuk duurder is dan nieuwe grond aankopen van de gemeente.

Daarnaast heb je in de oude situatie 1 ontsluitingsweg (archipel) en is weinig uitbreiding mogelijk rondom het stadion. In een nieuwe situatie zouden dat de Heliconweg, Harlingerstraatweg en nieuwe noordwestelijke en westelijke invalswegen.

In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: Len Cantello op maart 27, 2014, 19:44:57
Als je denkt dat de Gemeente LWD nog eens een miljoen of 10 gaat steken in aanpassing van de infrastructuur rondom de huidige stadionlocatie, leef je in een droomwereld. Als de LWD Vrij Baan projecten klaar zijn, is een locatie nabij het WTC de meest logische keuze.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ik woon zelf nu ongeveer 500 meter van onze mooie stadion. Super gezellig, maar het is nu al onhoudbaar qua parkeren bij een wedstrijd. Laat staan als er straks 15.000 in een stadion moeten!

RotterdamLeeuwarden

Toen het stadion 14.500 plaatsen groot was, waren er ook geen problemen en nu ineens wel ?
Kom op, tis gewoon 1 van de (slappe) argumenten om te mogen/kunnen verhuizen naar een sfeerloze omgeving bij de Frieslandhallen.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

1. 14000 maximaal (normaliter)
2. Veel meer mensen met fiets/ov destijds. Desondanks moest regelmatig de auto ver in Heechterp geparkeerd worden

Parkeren is al jaren een ellende, als  je dat niet zien wilt adviseer ik je zondag even een rondje door de wijk te lopen...

One man, one goal, Dokkum dkv vrij


Dokkumer

Verder.. Het afzeiken van argumenten van voorstanders van verhuizing getuigt van weinig geschikte tegenargumenten voor blijven.
En nogmaals, vergelijken met Engeland kan niet. Volstrekt andere mentaliteit en aanpak daar.

One man, one goal, Dokkum dkv vrij


Holwerd voor Cambuur

Parkeerkeldertje naast t stadion joh :koffie
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Ja en een tunnel naar de Anne Vondelingweg voor de uitsupporters 8P

One man, one goal, Dokkum dkv vrij