Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Len Cantello op maart 22, 2014, 09:08:36
Wij verhuizen mee! Supporters en de trouwe sponsoren maken de club tot wat het is. Nieuwbouw = overleven!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Precies. Als door een nieuw stadion de sfeer in het stadion zou veranderen ligt dat toch echt aan de supporters zelf en niet aan het stadion....

Ik dacht ook dat ik nooit over mijn ex(en) heen zou komen omdat ik echt niet zonder ze kon. Geef het wat tijd en het gaat prima hoor  :P :P

Len Cantello


Citaat van: Eewal op maart 22, 2014, 09:14:00
Ik dacht ook dat ik nooit over mijn ex(en) heen zou komen omdat ik echt niet zonder ze kon.
Iets ouds inruilen voor wat jongs is nooit verkeerd, ha ha ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

scclwd

Citaat van: Len Cantello op maart 22, 2014, 09:08:36
Wij verhuizen mee! Supporters en de trouwe sponsoren maken de club tot wat het is. Nieuwbouw = overleven!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Nieuwbouw op de huidige locatie.

scclwd

Citaat van: Eewal op maart 22, 2014, 09:14:00
Precies. Als door een nieuw stadion de sfeer in het stadion zou veranderen ligt dat toch echt aan de supporters zelf en niet aan het stadion....

Ik dacht ook dat ik nooit over mijn ex(en) heen zou komen omdat ik echt niet zonder ze kon. Geef het wat tijd en het gaat prima hoor  :P :P

Niet met je eens. Misschien zijn bepaalde supporters zich er niet van bewust, maar de unieke sfeer die bij Cambuur heerst heeft toch heel veel te maken met de locatie. Gezelligheid, engels aandoende straatjes, enz. Wat denk je waarom Gae niet wil verkassen uit de Vetkampstraat?

SCCornjum

Citaat van: scclwd op maart 22, 2014, 10:01:58Wat denk je waarom Gae niet wil verkassen uit de Vetkampstraat?

Omdat ze net als wij geen geld hebben, om een nieuw stadion te realiseren.
Een nieuw stadion (lees geld=Business zitjes) heb je nodig, als je op dit niveau of hoger wil mee spelen.
Watching Football Is Not A Crime

Len Cantello


Citaat van: scclwd op maart 22, 2014, 09:57:19
Nieuwbouw op de huidige locatie.
Dat kun je wel uit je hoofd zetten, mits de grond kan worden teruggekocht. En er een tunnel vanaf de nieuwe Haak naar het uitvak is aangelegd.....


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli



papier

Citaat van: Len Cantello op maart 22, 2014, 09:08:36
Wij verhuizen mee! Supporters en de trouwe sponsoren maken de club tot wat het is. Nieuwbouw = overleven!

Jij wil overleven/doorgroeien, dat is duidelijk en dat wil ik en ieder ander (denk ik) ook. Maar waar zou je dat nou echt het liefst doen? Of de huidige locatie of een nieuwe locatie? En dan echt alleen kijken waar je dat het liefst wil en niet wat je denkt dat het het meest realistisch is om te realiseren?

Als ik een simpele MCA zou doen met rationale argumenten, de grond is van de Leyten groep, de woonwijk waar veiligheid lastiger te garanderen is, de verouderde zuid/oost tribunes dan zou ik ook wel bij een andere locatie uitkomen. Maar op basis van rationele argumenten zoals goed voetbal, goede faciliteiten, europees voetbal, ben ik niet supporter geworden van Cambuur.

scclwd

Citaat van: Len Cantello op maart 22, 2014, 10:22:25
Dat kun je wel uit je hoofd zetten, mits de grond kan worden teruggekocht. En er een tunnel vanaf de nieuwe Haak naar het uitvak is aangelegd.....


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Waarom is deze optie dan nog niet uitgesloten?

scclwd

Citaat van: papier op maart 22, 2014, 10:54:47
Jij wil overleven/doorgroeien, dat is duidelijk en dat wil ik en ieder ander (denk ik) ook. Maar waar zou je dat nou echt het liefst doen? Of de huidige locatie of een nieuwe locatie? En dan echt alleen kijken waar je dat het liefst wil en niet wat je denkt dat het het meest realistisch is om te realiseren?

Als ik een simpele MCA zou doen met rationale argumenten, de grond is van de Leyten groep, de woonwijk waar veiligheid lastiger te garanderen is, de verouderde zuid/oost tribunes dan zou ik ook wel bij een andere locatie uitkomen. Maar op basis van rationele argumenten zoals goed voetbal, goede faciliteiten, europees voetbal, ben ik niet supporter geworden van Cambuur.

Zo waar

scclwd

Citaat van: Len Cantello op maart 22, 2014, 10:22:25
Dat kun je wel uit je hoofd zetten, mits de grond kan worden teruggekocht. En er een tunnel vanaf de nieuwe Haak naar het uitvak is aangelegd.....


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

In Engeland staan er genoeg stadions in woonwijken. Zelfs het vrij nieuwe stadion van Arsenal. Waarom kan het daar dan wel?

Harry L.

Ik wil een ieder graag bedanken voor alle nuttige info, het heeft mij wakker geschut. Verhuizen naar een andere lokatie zorgt er dus voor dat alles veranderd. Mijn vrouw en ik hebben gisteren besloten om te verhuizen, onze relatie is al jaren een sleur. Nu we gaan verhuizen zal het dus allemaal weer koek en ei zijn. Dat ik dat zelf niet eerder heb ingezien 8P

Nogmaals bedankt, ook namens mijn vrouw :thumbsup

Dokkumer

Citaat van: scclwd op maart 22, 2014, 11:13:17
In Engeland staan er genoeg stadions in woonwijken. Zelfs het vrij nieuwe stadion van Arsenal. Waarom kan het daar dan wel?
De mentaliteit van de Engelsen is heel anders. Daar loopt iedereen kris kras door elkaar. In Nederland is dat helaas onmogelijk, daar is Amsterdam weer een voorbeeld van.

Verstuurd vanaf mijn spambox


Dokkumer

Citaat van: Harry L. op maart 22, 2014, 11:31:33
Ik wil een ieder graag bedanken voor alle nuttige info, het heeft mij wakker geschut. Verhuizen naar een andere lokatie zorgt er dus voor dat alles veranderd. Mijn vrouw en ik hebben gisteren besloten om te verhuizen, onze relatie is al jaren een sleur. Nu we gaan verhuizen zal het dus allemaal weer koek en ei zijn. Dat ik dat zelf niet eerder heb ingezien 8P

Nogmaals bedankt, ook namens mijn vrouw :thumbsup
Jum sille weer los als knienen :D

Verstuurd vanaf mijn spambox