Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: AL op maart 14, 2014, 17:23:05
Pffff, haalbaarheidsonderzoek...... ik had gehoop dat we een stadium verder waren.
Dit gaat echt nog jaren duren voordat er een paal de grond in wordt gestampt (als dat ooit gaat gebeuren).

eind 2015 moet er begonnen worden... we zullen het zien...

Len Cantello


Citaat van: Eewal op maart 14, 2014, 17:24:31
eind 2015 moet er begonnen worden... we zullen het zien...
1,5 jaar bouwen? Toe maar! Dat wordt een paleis!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello


Citaat van: John Hiatt op januari 17, 2013, 16:17:07
Eerst moet de ijshal klaar, daarna komt Cambuur pas in beeld.
Moet dezelfde  aannemer dat doen dan? Pffff.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Eewal

Citaat van: Len Cantello op maart 14, 2014, 17:27:06
1,5 jaar bouwen? Toe maar! Dat wordt een paleis!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

ik werk niet in de bouw, maar 1,5 en dan speelklaar lijkt me best reëel...

Yellow Army

Citaat van: Bernardo op maart 14, 2014, 17:22:34
Dan klopt er toch niks van, dan zouden we in dit stadion een begroting van dik 9.000.000 kunnen hebben..

Het is een leidraad, meer niet. Volgens mij had cambuur dit seizoen 7500 supporters begroot op een begroting van 6 mln. Waarschijnlijk zal de omzet van dit voetbaljaar hoger uitvallen door de hogere toeschouwersaantallen naar misschien wel 7 a 8 mln. Het gat wat je dan nog hebt naar de 9 mln is dan te wijten aan de gebrekkige commerciele ruimten.

Dus 1 mln per 1000 toeschouwers klopt dan wel aardig.
Area 58

Len Cantello


Citaat van: Eewal op maart 14, 2014, 17:29:32
ik werk niet in de bouw, maar 1,5 en dan speelklaar lijkt me best reëel...
Dat kan in een jaar wel klaar. Het is maar wat je wil.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Marc S

Dit is zeker een grote stap. Nu heeft de gemeente raad in feite haar steun er voor uitgesproken door dit te ondertekenen. Die lagen steeds dwars.

Holwerd voor Cambuur

Op een paar kleine aanpassingen na (sponsorruimtes west en iets groter in totaal) gewoon een kopie neerzetten van t huidige :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 15, 2014, 01:00:26
Op een paar kleine aanpassingen na (sponsorruimtes west en iets groter in totaal) gewoon een kopie neerzetten van t huidige :proost

En op dezelfde plaats!!
Henk, held, bedankt

SCC-J

Citaat van: Marc S op maart 14, 2014, 18:15:35
Dit is zeker een grote stap. Nu heeft de gemeente raad in feite haar steun er voor uitgesproken door dit te ondertekenen.
alleen onder het haalbaarheids onderzoek!

Lore

Citaat van: SCC-J op maart 15, 2014, 01:58:20
alleen onder het haalbaarheids onderzoek!

Klopt, maar als er uit het haalbaarheidsonderzoek blijkt dat het een uitstekend idee is, dan kan de gemeente niet meer terug,


Voor de mensen die hopen dat het stadion op de huidige locatie blijft heb ik trouwens slecht nieuws. De enige reden dat dit in het onderzoek is meegenomen is om later te kunnen zeggen dat dat toch echt niet kan. Dit neemt de munitie weg voor tegenstanders van een verhuizing

papier

Citaat van: Lore op maart 15, 2014, 09:15:00
Klopt, maar als er uit het haalbaarheidsonderzoek blijkt dat het een uitstekend idee is, dan kan de gemeente niet meer terug,


Voor de mensen die hopen dat het stadion op de huidige locatie blijft heb ik trouwens slecht nieuws. De enige reden dat dit in het onderzoek is meegenomen is om later te kunnen zeggen dat dat toch echt niet kan. Dit neemt de munitie weg voor tegenstanders van een verhuizing

Onderzoekje voor de bühne, ik kan als tegenstander voor een andere locatie de argumenten wel begrijpen om te verhuizen. Maar dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens ga zijn. Tot en met het eerste seizoen in een nieuw stadion ben ik van de partij, dan maar even heroverwegen of het de moeite van het reizen nog steeds waard is. Ik ben en blijf er bang voor.

Gemeenten kan nog wel terug hoor, draaien en keren zijn ze niet vreemd van.

Viper

'SC Cambuur verdient de beste plek in de stad'


LEEUWARDEN – 'Cambuur verdient de beste plek!' Die intrigerende stelling staat vrijdag 28 maart centraal tijdens een openbare discussiebijeenkomst in debatcentrum De Bres in Leeuwarden. De avond wordt georganiseerd door Attiek, het discussieplatform voor ruimtelijke ontwikkelingen in Leeuwarden.


SC Cambuur maakte eind vorig jaar haar plannen voor een nieuw voetbalstadion in 2016 openbaar. Essentieel onderwerp is de locatie van het nieuwe stadion. Attiek is van mening dat Cambuur vanwege de innige band tussen stad en club de beste plek verdient en is benieuwd hoe hier in de stad over wordt gedacht.

Iedereen kan de discussiebijeenkomst gratis bijwonen en vooraf aanmelden is niet nodig. Aanvang 19.45 uur.

Lees meer:
http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/35837/stelling-sc-cambuur-verdient-de-beste-plek-in-de-stad/?-sc-cambuur-verdient-de-beste-plek-in-de-stad

papier

Daar kan ik nog wel eens heengaan

scclwd

Ik hoop met heel mijn hart dat het stadion blijft waar het nu staat. Waarschijnlijk tegen beter weten in, cambuur is toch cambuur niet meer als het verhuist naar een nietszeggende plek? Het wordt dan een geheel andere club, geef de club dan ook maar meteen een andere naam.