Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Jopie

Ik snap sowieso het aantal van 15.000 niet. Allemaal leuk en aardig zo'n groot stadion, maar weet dat maar keer op keer uit te verkopen. Doe dan een stadion van 12.000 man, met mogelijkheden om uit te breiden. Wij staan bekend om onze trouwe aanhang met volle tribunes. Een stadion met lege plekken ziet er niet uit en brengt alleen maar negatieve publiciteit met zich mee.

Len Cantello

Wanneer we stabiel in de eredivisie willen meedraaien is een stadion van 15k plaatsen een must. En ik twijfel er niet aan dat we dat stadion simpelweg vol weten te voetballen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Len Cantello op maart 06, 2014, 17:51:38
Wanneer we stabiel in de eredivisie willen meedraaien is een stadion van 15k plaatsen een must. En ik twijfel er niet aan dat we dat stadion simpelweg vol weten te voetballen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Volgens mij hangt de handhaving in de eredivisie meer af van het aantal sponsorplaatsen en de faciliteiten daarbij, dan van het aantal zitplaatsen

Leovardiascc

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  1m
Het gaat dus over het nieuwe stadion! Aanwezig zijn Ype Smid, Henk Deinum en Directeur Dijkstra Draisma.
#Cambuur  #persconferentie

http://cambuur.nl/nieuws/club-en-gemeente-zetten-volgende-stap-route-naar-nieuw-stadion

Unknown


Leovardiascc

Meerdere lokaties mogelijk. De huidige, WTC maar ook andere worden onderzocht. #Cambuur  #persconferentie

Unknown

Medio 2017 moet ie er zijn.

Lore

En ze gaan uit van een begroting van15 mln in nieuwe stadion. Dat is dan structureel eredivisie!

michello

Na dit seizoen dus nog 3 seizoenen aan het Cambuurplein. Mooi dat er nu eindelijk concreet kan worden gesproken met elkaar.  |:)

Leovardiascc

ze willen 15.000 plaatsen, vind ik wel reeël.

Len Cantello


Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 17:09:38
En ze gaan uit van een begroting van15 mln in nieuwe stadion. Dat is dan structureel eredivisie!
Die 15 mio is het benodigde bouwbudget..........


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Eewal

Citaat van: Len Cantello op maart 14, 2014, 17:18:13
Die 15 mio is het benodigde bouwbudget..........


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

nee, dit gaat toch echt over de begroting die Cambuur kan hebben in het nieuwe stadion...

Bernardo

Citaat van: Eewal op maart 14, 2014, 17:21:11
nee, dit gaat toch echt over de begroting die Cambuur kan hebben in het nieuwe stadion...

Dan klopt er toch niks van, dan zouden we in dit stadion een begroting van dik 9.000.000 kunnen hebben..

AL

Pffff, haalbaarheidsonderzoek...... ik had gehoop dat we een stadium verder waren.
Dit gaat echt nog jaren duren voordat er een paal de grond in wordt gestampt (als dat ooit gaat gebeuren).

Eewal

Citaat van: Bernardo op maart 14, 2014, 17:22:34
Dan klopt er toch niks van, dan zouden we in dit stadion een begroting van dik 9.000.000 kunnen hebben..

denk dat die miljoen per 1000 toeschouwers geldt voor moderne voetbalstadions en niet voor die aardappelkist waar we nu in spelen