Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Dit is gewoon heel tactisch een beetje druk op de ketel zetten  :proost

Harry L.

Citaat van: clint op november 15, 2013, 07:23:48
Ik vind dat geen slappe smoes. Er zit gewoon betonrot in oost en zuid. En Cambuur heeft de laatste 13 jaar geen geld gehad om daar iets aan te (kunnen) doen.

Wat een gelul zeg. Dat betekend dus dat ze al jaren het leven van de supporters in de waagschaal gelegd hebben...... :O

Lore

Citaat van: Harry L. op november 15, 2013, 19:26:27
Wat een gelul zeg. Dat betekend dus dat ze al jaren het leven van de supporters in de waagschaal gelegd hebben...... :O

Haha, dat is niet wat Vd belt in de media zegt. Hij zegt dat er binnen een paar jaar een gevaarlijke situatie ontstaat mbt de tribunes en ja............dat zegt hij voornamelijk om de druk op de ketel te houden!

Len Cantello

Citaat van: moodygrunn op november 15, 2013, 16:38:01
In die bestemmingsplannen is het de bedoeling dat bij de lokatie van het nieuwe stadion grootschalige detailhandel mag komen. Om te kijken in hoeverre dit nadelig is voor de winkels in de binnenstad (de kleine ondernemer) wil de gemeente een onderzoek uitvoeren.
Geld mogen de politici en ambtenaren niet steken in een nieuw stadion, maar wel de markt van de winkeliers in de binnenstad beschermen? Krommer kan het in mijn beleving niet. Laat de markt haar werk doen! En doe niet zo bekrompen met vergunningen en bestemmingsplannen, dat soort ongein heeft de stad al vele malen bijna de kop gekost! Maar wat kan je anders verwachten van een gemeenteraad die, op een enkele uitzondering daargelaten na, alleen maar met zichzelf ipv met de stad bezig is!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Clint

Citaat van: Harry L. op november 15, 2013, 19:26:27
Wat een gelul zeg. Dat betekend dus dat ze al jaren het leven van de supporters in de waagschaal gelegd hebben...... :O

Dat valt ook wel weer mee hoor. Er is geen instortingsgevaar. ;)

John Hiatt

De toegezegde verbouwing van het Kalverdijkje is voorlopig weer uitgesteld door de PvdA. Stemmen zijn weer binnen, nu weer remmen. Ben bang dat dit met nieuw Cambuurstadion ook gaat gebeuren.

Scc01

Het was te verwachten dat de PVDA dit zou flikken natuurlijk. En let op het stadion zal wel als wisselgeld gebruikt gaan worden. Het valt me wel op dat de gemeente er alles aan doet om de huidige middenstand maar van dienst te zijn, vernieuwing ? Wat is dat....

NicoJanHoogma1960

Ja, een nieuwe ijshal van 22 miljoen is snel beklonken, maar een voetbalstadion ho maar.
Cambuur zit in je bloed

SCC-J

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op november 18, 2013, 16:21:26
Ja, een nieuwe ijshal van 22 miljoen is snel beklonken, maar een voetbalstadion ho maar.
hoe lang heeft het traject ijshal geduurd dan ?

brambo3004

Citaat van: SCC-J op november 18, 2013, 17:05:19
hoe lang heeft het traject ijshal geduurd dan ?

400 meter meestal :X

John Hiatt

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op november 18, 2013, 16:21:26
Ja, een nieuwe ijshal van 22 miljoen is snel beklonken, maar een voetbalstadion ho maar.

Verschil is dat de provincie de helft meebetaald aan de ijshal. Bij stadion en topsporthal staat gemeente er alleen voor. En dan zijn er wel beloftes gedaan, maar die is men blijkbaar snel vergeten.

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op november 18, 2013, 22:55:14
En dan zijn er wel beloftes gedaan, maar die is men blijkbaar snel vergeten.
De politiek in een notedop.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op november 18, 2013, 22:55:14
Verschil is dat de provincie de helft meebetaald aan de ijshal. Bij stadion en topsporthal staat gemeente er alleen voor. En dan zijn er wel beloftes gedaan, maar die is men blijkbaar snel vergeten.
Als ik het goed las zal de verbouwing plaats vinden in zomer 14 op verzoek van BV Sport

kickandrush

Ik hoorde dat Henkie Deinum eindelijk weer nuchter is en klaar met de vreugdedans van de overwinning. Lijkt mij dat hij volgende week wel ergens een gaatje in zijn agenda moet kunnen vinden om de eerste paal de grond in te slaan.

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op november 19, 2013, 13:34:33
Als ik het goed las zal de verbouwing plaats vinden in zomer 14 op verzoek van BV Sport

Belofte was om in oktober te beginnen. Afgelopen oktober dus.