Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Tukker op november 02, 2013, 18:42:07
Dan moet het stadion uiteraard in de buurt van de voormalige marathon- en insulindestrast komen te staan. En dan een mooi knus stadionnetje voor max. 7000 toeschouwers waar iedereen lopend naar toe kan. En dan met alle 4000 genieten van het cambuur- en stadsgevoel en de lokale trots.

Cynische mode off

Maar als je groter wilt worden en een stabiele (sub) topper wilt worden zal het toch anderd moeten

:O :O :O  moet ook niet verwachten dat een tukker dit snapt

Wel eens bij Fortuna geweest ? Dat krijg je als je Cambuur bij werpsterhoek neerzet

Tukker

Citaat van: SCC-J op november 02, 2013, 19:10:37
:O :O :O  moet ook niet verwachten dat een tukker dit snapt

Wel eens bij Fortuna geweest ? Dat krijg je als je Cambuur bij werpsterhoek neerzet
:O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

dizzhead

#1037
Citaat van: SCC-J op november 02, 2013, 19:10:37
:O :O :O  moet ook niet verwachten dat een tukker dit snapt

Wel eens bij Fortuna geweest ? Dat krijg je als je Cambuur bij werpsterhoek neerzet

En wel eens bij Haarlem geweest? Dat krijg je als je blijft waar je zit. Ook wat mij betreft bij het WTC. |:)

SCC-J

Citaat van: dizzhead op november 02, 2013, 20:18:49
En wel eens bij Haarlem geweest? Dat krijg je als je blijft waar je zit. Ook wat mij betreft bij het WTC. |:)
zeg ik dat we moet blijven zitten waar we nu zitten ??

dizzhead

Citaat van: SCC-J op november 02, 2013, 20:27:03
zeg ik dat we moet blijven zitten waar we nu zitten ??

Ik vul je aan. Let vooral op het woordje 'ook', voorafgaand aan de stelling die jij eerder ook hebt gepost.

S(CC)upporter

Citaat van: Jopie op november 02, 2013, 10:34:55
Waarom direct 15.000 plaatsen? Ik vind 12.000 een beter uitgangspunt. Een stadion met lege plaatsen ziet er niet uit!

Gast, jij bent altijd negatief, wat een gezeur altijd l8l

John Hiatt

Euroborg staat aan de rand van de stad, Grolschveste ook, Arena ook en zo zijn er vast wel meer voorbeelden. Cambuur moet nu gaan groeien, kans is er nu. Ende Cambuursupporters komen ook naar het nieuwe stadion, omdat Cambuur daar speelt.

papagaaiensoep

#1042


As ik het goed zie, dan is 't de bedoeling om één ring op dezelfde hoogte te krijen (de onderste) en der bovenop nog een wat kleinere ring a la Euroborg. Dat snap ik i.v.m. commerciële mogelijkheden in het middengedeelte, maar ik hoop dat er achter de goals gewoon één 'ring' is van onder naar boven. Plus lekker kort op het veld. En de geur van te oud frituurvet su as nu het geval is, het ok sien charme evenals de RVS pisbakken!  :proost

Lore

Citaat van: papagaaiensoep op november 04, 2013, 14:31:57


As ik het goed zie, dan is 't de bedoeling om één ring op dezelfde hoogte te krijen (de onderste) en der bovenop nog een wat kleinere ring a la Euroborg. Dat snap ik i.v.m. commerciële mogelijkheden in het middengedeelte, maar ik hoop dat er achter de goals gewoon één 'ring' is van onder naar boven. Plus lekker kort op het veld. En de geur van te oud frituurvet su as nu het geval is, het ok sien charme evenals de RVS pisbakken!  :proost

Je kan kijken wat je wilt naar het plaatje, maar er zijn nog geen bouwtekeningen. Dit is puur een illustratie over waar het stadion zou komen. Mooi plaatje erin, verder niets!

Dus voorlopig nog maar even afwachten over hoe het stadion er uit komt te zien!

Montana


papagaaiensoep

Citaat van: Lore op november 04, 2013, 15:24:06
Je kan kijken wat je wilt naar het plaatje, maar er zijn nog geen bouwtekeningen. Dit is puur een illustratie over waar het stadion zou komen. Mooi plaatje erin, verder niets!

Dus voorlopig nog maar even afwachten over hoe het stadion er uit komt te zien!

Ja klopt inderdaad, Lore. Inderdaad nog niet te snel concluderen. Maar op basis van de stadions su as die tegenwoordig vaak bouwt wurde en de wens voor veel commerciële mogelijkheden, denk ik dat het die kant wel op su kenne gaan.

Staanplaatsen su gouden weze. Komme volgens mij toch ook wel weer wat terug hier en der. Hoewel we op Noord toch ok overal al staanplaatsen hewwe.  :thumbsup

S(CC)upporter

Citaat van: Montana op november 04, 2013, 15:31:59
Staanplaatsen?

Inderdaad, al jaren wordt er op Noord gestaan, dus kan je beter staanplaatsen creëren, de mensen die hier ''zitten'' gaan toch wel staan.

TM

Wanneer je staanplaatsen neemt, creëert dat ook een hogere capaciteit van het stadion. In principe alleen maar een win win situatie.

Dokkumer

Citaat van: TM op november 04, 2013, 17:48:44
Wanneer je staanplaatsen neemt, creëert dat ook een hogere capaciteit van het stadion. In principe alleen maar een win win situatie.
:y _O_
Alleen moeten we dan niet traditioneel te lam zijn om nog op onze poten te staan :_schater

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: S(CC)upporter op november 04, 2013, 16:42:29
Inderdaad, al jaren wordt er op Noord gestaan, dus kan je beter staanplaatsen creëren, de mensen die hier ''zitten'' gaan toch wel staan.

Is er al eens overwogen om een gedeelte van Noord staanplaatsen te maken ?
desnoods helemaal maar dat zal m niet worden :(
Andere clubs beginnen er ook mee dus waarom Cambuur niet dan ?
Dat kan met een paar weken gedaan worden en je verhoogt inderdaad de capaciteit.
Op deze manier kun je de periode overbruggen tot het "Nieuwe Stadion" er staat.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)