Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Ligt veel verder van de binnenstad af dan WTC . Eens met T

Galdiano

Citaat van: Viper op november 02, 2013, 13:20:56
Een betere locatie zou kunnen zijn: Schilkampen.



Daar zit je toch bij de rondweg en blijf in de buurt van de huidige plek.

Deze locatie is bekeken, echter door de hoogspanningsmasten niet mogelijk! ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Viper

Het WTC is infrastructureel ongetwijfeld de beste optie binnen de stadsgrenzen, maar het kan in mijn ogen niet op tegen de cultuur en bevolkingsdichtheid in het oosten van de stad. De vele supporters die nu lopend naar het stadion komen, kunnen dat straks helemaal niet meer. Schilkampen zou dat eerder mogelijk maken.

Citaat van: Galdiano op november 02, 2013, 15:10:17
Deze locatie is bekeken, echter door de hoogspanningsmasten niet mogelijk! ;)

Oké, dan een streep door Schilkampen. Het ondergronds maken hiervan kost natuurlijk ook veel geld.

veroen

Citaat van: Viper op november 02, 2013, 15:25:08
Het WTC is infrastructureel ongetwijfeld de beste optie binnen de stadsgrenzen, maar het kan in mijn ogen niet op tegen de cultuur en bevolkingsdichtheid in het oosten van de stad. De vele supporters die nu lopend naar het stadion komen, kunnen dat straks helemaal niet meer. Schilkampen zou dat eerder mogelijk maken.

Oké, dan een streep door Schilkampen. Het ondergronds maken hiervan kost natuurlijk ook veel geld.

Alleen camminghaburen ligt daar dichtbij, als je naar fec gaat kijken heb je veel meer wijken die daar dichtbij liggen lijkt me ;)

Tukker

Citaat van: Viper op november 02, 2013, 15:25:08
Het WTC is infrastructureel ongetwijfeld de beste optie binnen de stadsgrenzen, maar het kan in mijn ogen niet op tegen de cultuur en bevolkingsdichtheid in het oosten van de stad. De vele supporters die nu lopend naar het stadion komen, kunnen dat straks helemaal niet meer. Schilkampen zou dat eerder mogelijk maken.

FC Twente is ook van het oude Diekman stadion aan de singel gegaan naar de Grolsch Veste net buiten Enschede. Dit heeft echt de supporters niet verhinderd die er anders lopend naar toe konden om te gaan. En de Grolsch Veste (ben benieuwd hoe lang dat stadion nog de naam  :grolsch blijft dragen) zit elke keer gewoon helemaal vol.

Vroeger als kleine jongen kon ik het ook binnen 5 minuutjes bewandelen naar het Cambuur stadion; nu zit ik voor elke thuiswedstrijd eerst 2 uur in de auto. Voor supporters maakt m.i. de afstand of locatie niet uit. Cambuur zit in je hart en dat ongeacht afstand, locatie e.d.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op november 02, 2013, 16:38:29
Vroeger als kleine jongen kon ik het ook binnen 5 minuutjes bewandelen naar het Cambuur stadion; nu zit ik voor elke thuiswedstrijd eerst 2 uur in de auto. Voor supporters maakt m.i. de afstand of locatie niet uit. Cambuur zit in je hart en dat ongeacht afstand, locatie e.d.

Was 10 minuten wandelen, nu een uur en kwartier in de auto  _O_ |:) _O_  (maar tegen de Egels een kwartiertje)
Henk, held, bedankt

Cambuur LWD

Op welke partij kunnen we nu het beste stemmen? Zodat we zo snel mogelijk het nieuwe stadion krijgen.  |:)

Cambuur LWD


Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 02, 2013, 17:01:35
Was 10 minuten wandelen, nu een uur en kwartier in de auto  _O_ |:) _O_  (maar tegen de Egels een kwartiertje)
Straks uit tegen FC Twente kan ik het op het fietsje af  :thumbsup
En Heracles uit is ook nog geen kwartier   |:). Jammer dat ze niet meer aan de Bornsestraat zitten; dat is bijna om de hoek  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

SCC-J

Citaat van: Cambuur LWD op november 02, 2013, 17:07:52
Op welke partij kunnen we nu het beste stemmen? Zodat we zo snel mogelijk het nieuwe stadion krijgen.  |:)
als je nieuw stadion belangrijk punt vind dan PvdA nlp of VVD .
iig GEEN CDA!

SCC-J

Citaat van: Tukker link=topic=11.msg43530#msg43530 dateVoor supporters maakt m.i. de afstand of locatie niet uit. Cambuur zit in je hart en dat ongeacht afstand, locatie e.d.

:O
Maakt enorm veel uit !! En de meeste mensen die naar het stadion gaan zijn toeschouwers . Die komen voor de lokale trots. Werpsterhoek is het hele Cambuur en stadsgevoel weg !! Dan heb je een stadion in een weiland .


mugel

Citaat van: Cambuur LWD op november 02, 2013, 17:07:52
Op welke partij kunnen we nu het beste stemmen? Zodat we zo snel mogelijk het nieuwe stadion krijgen.  |:)
Check o.a. http://leeuwarden.stemwijzer.nl/

Stelling 23 en 1 ...

Tukker

Citaat van: SCC-J op november 02, 2013, 17:52:32
:O
Maakt enorm veel uit !! En de meeste mensen die naar het stadion gaan zijn toeschouwers . Die komen voor de lokale trots. Werpsterhoek is het hele Cambuur en stadsgevoel weg !! Dan heb je een stadion in een weiland .
Dan moet het stadion uiteraard in de buurt van de voormalige marathon- en insulindestrast komen te staan. En dan een mooi knus stadionnetje voor max. 7000 toeschouwers waar iedereen lopend naar toe kan. En dan met alle 4000 genieten van het cambuur- en stadsgevoel en de lokale trots.

Cynische mode off

Maar als je groter wilt worden en een stabiele (sub) topper wilt worden zal het toch anderd moeten
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: SCC-J op november 02, 2013, 17:47:40
als je nieuw stadion belangrijk punt vind dan PvdA nlp of VVD .
iig GEEN CDA!

Op basis van de stemwijzer juist wel CDA, zij zijn voor evt grootschalige detailhandel aan de rand van de stad (essentieel voor komst stadion) en lijken een nieuw stadion te steunen (volgens stemwijzer)
In Henk en Sandor we trust