Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

drg

#1005
Citaat van: mscc op november 02, 2013, 12:38:31
Tweede ring is jammer, lijkt op een iPad en locatie lijkt me niet geweldig.... afgezien van dat ziet het er best aardig uit.

En jij wil dat het op een Galaxy Note lijkt?...

Mooi stadion, leuke locatie, dichterbij huis vanuit het valeriuskwartier en fatsoenlijke parkeerlocaties die normaal te bereiken zijn! En natuurlijk het correcte schild boven de ingang  :y  :proost

TM

Citaat van: drg op november 02, 2013, 12:42:12
En jij wil dat het op een Galaxy Note lijkt?...

Mooi stadion, leuke locatie, dichterbij huis vanuit het valeriuskwartier en fatsoenlijke parkeerlocaties die normaal te bereiken zijn! En natuurlijk het correcte schild boven de ingang  :y  :proost

....en friese vlaggen... :R

Galdiano

Citaat van: Jopie op november 02, 2013, 10:34:55
Waarom direct 15.000 plaatsen? Ik vind 12.000 een beter uitgangspunt. Een stadion met lege plaatsen ziet er niet uit!

Hangt van de situatie af! Op het moment als wij degraderen word de capaciteit bijgesteld. Als we stappen maken zal het 15000 gaan worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Citaat van: TM op november 02, 2013, 12:50:36
....en friese vlaggen... :R

Die verdwijnen vast wel, het blijft een ruwe schets  :devil beter vervangen door Dijkstra Draisma vlaggen of welke dan de hoofdsponsor is.

Zou 't niet erg vinden als 't Cambuur geld oplevert voor dat culti gedoe van 2018, zolang ze maar niet IN het stadion komen

SCC-J

gewoon weg met die vlaggen . lelijke lange palen voor 1x1m doekje.

Lore

Citaat van: Ruppppert op november 02, 2013, 11:29:43
ziet er wel aardig uit zo van een afstand, hopelijk komen er nog wat fotos van de binnenkant enz. ben benieuwd hoe dicht we op het veld zitten. hopelijk een staantribune en ingangen in de tribunes zo dat de gracht is weggehaald en dus dicht op het veld staat/zit.+ ruimte voor spandoeken :P

Jongens, dit plaatje is puur ter marketing! Er is nog geen echte tekening van het nieuwe stadion!

Viper

#1011
Een betere locatie zou kunnen zijn: Schilkampen.



Daar zit je toch bij de rondweg en blijf in de buurt van de huidige plek.

veroen

Citaat van: Viper op november 02, 2013, 13:20:56
Een betere locatie zou kunnen zijn: Schilkampen.



Daar zit je toch bij de rondweg en blijf in de buurt van de huidige plek.

Wat een ruklocatie.... Dan ben je ook veel meer geld kwijt aan infrastructuur aangezien daar niks is. Daarnaast krijg je nu alles mooi bij elkaar dus kan je qua parkeren en dergelijke kosten delen..

Viper

Ik vind de binding met de huidige omgeving heel wat waard. Helaas speelt infrastructuur een te grote rol. Ik heb geen idee hoever we daarop voor- of achter gaan als we naar bovenstaande locatie verhuizen.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Marc S

Ik vind het ontwerp er wel prachtig uitzien. Die Frieze flaggen mogen wel weg.

drg

Citaat van: Viper op november 02, 2013, 13:20:56
Een betere locatie zou kunnen zijn: Schilkampen.



Daar zit je toch bij de rondweg en blijf in de buurt van de huidige plek.

Da's qua verkeer niet veel beter dan het nu al is, dan moeten hele rondwegen verlegd en verlengt worden, de locatie achter het WTC blijft gewoon de beste optie

Goutum

Citaat van: Viper op november 02, 2013, 13:20:56
Een betere locatie zou kunnen zijn: Schilkampen.



Daar zit je toch bij de rondweg en blijf in de buurt van de huidige plek.

Ontsluiting bij FEC is vele malen beter met de nieuwe toegangsweg die in aanbouw is. Zit je zo op de rondweg.

AL

Ontwerp van het stadion ziet er prachtig uit!
Nu hopen dat cda fors gaat verliezen. Die partij is zeker anti cambuur!

Daddy T.

Citaat van: Viper op november 02, 2013, 13:34:59
Ik vind de binding met de huidige omgeving heel wat waard. Helaas speelt infrastructuur een te grote rol. Ik heb geen idee hoever we daarop voor- of achter gaan als we naar bovenstaande locatie verhuizen.

Welke binding heb je dan met de huidige locatie als je op het moerasgebied van Schilkampen een nieuw stadion neerzet? Tussen een ROC, afgelegen industrieterrein en de rondweg...ik zie het niet. WTC gebied is de beste optie binnen de stadsgrenzen icm WTC, IJshal en de nieuwe haak om Lwd. En een gebied wat voor de commerciƫle ruimtes, die het stadion financieel mogelijk moeten maken, veel interessanter is.

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!