Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Trainingsveld is niet haalbaar te weinig ruimte bij wtc. Belofte elftal gaat er zeer waarschijnlijk komen. Komen zonnepanelen op en heel wtc en ijshal gaan gebruik maken van energie van cambuur.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

S(CC)upporter

Citaat van: dizzhead op november 02, 2013, 09:44:10





Mmm ben benieuwd wat er met de ruimte tussen veld en tribune gebeurd. Kan er zo leuk uitzien, maar dit is een hele grove schets, ik zou de details wel willen weten, maar voor het zo ver is zijn we echt al jaren en jaren verder. :O

Jopie

Waarom direct 15.000 plaatsen? Ik vind 12.000 een beter uitgangspunt. Een stadion met lege plaatsen ziet er niet uit!

RotterdamLeeuwarden

Dat zal wel een loopgracht worden zoals bij veel andere stadions.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

speculeter

Als er geen ruimte is voor een trainingsveld zal het denk ik
wel kunstgras worden.kun je trainen in het stadion.
Is er ook al rekening gehouden met eventuele uitbreiding?
Ziet er op eerste gezicht goed uit.

mescc

Citaat van: peter op november 02, 2013, 10:43:22
Als er geen ruimte is voor een trainingsveld zal het denk ik
wel kunstgras worden.kun je trainen in het stadion.
Is er ook al rekening gehouden met eventuele uitbreiding?
Ziet er op eerste gezicht goed uit.


uuuhm je hoeft toch niet perse naast het stadion te trainen toch?

Harry L.

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 02, 2013, 10:35:21
Dat zal wel een loopgracht worden zoals bij veel andere stadions.

Stoeltjes tot op het veld, ik wil de kunststof korrels kunnen ruiken. We kunnen blijven dromen,
wordt toch niets. Het duurt nu al jaren en jaren. Als het stadion er niet binnen enkele jaren komt maakt onze "eigen" gemeente Cambuur kapot en hebben ze wat ze willen. Stelletje lamlendige stumpers zijn het. l8l


nikjeuh

Geen onaardige schets. Toch deed het me wel direct denken aan AZ...

Ruppppert

ziet er wel aardig uit zo van een afstand, hopelijk komen er nog wat fotos van de binnenkant enz. ben benieuwd hoe dicht we op het veld zitten. hopelijk een staantribune en ingangen in de tribunes zo dat de gracht is weggehaald en dus dicht op het veld staat/zit.+ ruimte voor spandoeken :P

Dokkumer

Citaat van: nikjeuh op november 02, 2013, 11:25:20
Geen onaardige schets. Toch deed het me wel direct denken aan AZ...
Van binnen vind ik het stadion van AZ niet eens zo raar... Alleen dat klappertjesvee en de Ben er niet Side passen daar totaal niet in thuis..

John Hiatt

Mooie schets, ziet er goed uit. Maar struikelblok wordt toch de gemeente. Die zal mee via bestemmingsplan in moeten stemmen met commerciƫle ruimtes. En daar ligt direct het probleem. Zie artikel Friesch Dagblad. Lijsttrekker Deinum zegt iets anders dan wethouder Deinum. Gemeente moet nu lef tonen!

DC

#1002
Citaat van: Ruppppert op november 02, 2013, 11:29:43hopelijk een staantribune en ingangen in de tribunes zo dat de gracht is weggehaald en dus dicht op het veld staat/zit.+ ruimte voor spandoeken :P
:y _O_ :y

Citaat van: Dokkumer op november 02, 2013, 11:55:29
Van binnen vind ik het stadion van AZ niet eens zo raar... Alleen dat klappertjesvee en de Ben er niet Side passen daar totaal niet in thuis..
Helemaal mee eens, vond AZ stadion ook erg mooi van binnen. Zou het niet erg vinden als onze nieuwe tempel hier op lijkt.

Hopelijk kunnen we de goede sfeer meenemen naar het nieuwe stadion (wanneer die er eindelijk is). Je ziet toch vaak dat dit minder wordt in de nieuwe stadions, vooral aan het begin. Fanatieke vakken graag niet te ver van het uitvak af. Ben geen voorstander van constant je tegenstander belachelijk maken maar de sfeer wordt in mijn ogen veel beter als je lekker tegen elkaar op kunt zingen. In die varkensstal dertig km verderop kon je elkaar niet eens horen, dat moeten wij niet willen.

Verder ben ik normaal een PvdA stemmer maar gezien de verkiezingsretoriek van dhr. Deinum, die haaks staan op zijn acties zoals beschreven in dit forum, kunnen zij het dit jaar vergeten wat mij betreft.

mscc

Tweede ring is jammer, lijkt op een iPad en locatie lijkt me niet geweldig.... afgezien van dat ziet het er best aardig uit.

veroen

Citaat van: Dokkumer op november 02, 2013, 09:31:17
Waar slaat dit nou weer op wiekstra... Als je ziet dat vak 13,14 en 15 al de hele wedstrijd staan zie je toch dat er behoefte is aan een statribune. En overal zie je toch de staanplaatsen voorzichtig terugkomen.

Ach wiekie komt niet voor sfeer maar alleen om de chagrijnig te zitten en daarna alles af te branden wat er gebeurt.