Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Destroyer op november 02, 2013, 08:37:05
Ziet er mooi uit. Als het in in 2016 moet staan zullen er snel knopen moeten worden door gehakt.

Doelstelling is 2016, echter kan de boel zomaar vertraagd worden door procedures van omwonenden. Het gaat ook belangrijk worden hoe er straks gestemd gaat worden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

veroen

Is er ook gesproken over een statribune?
Tekening ziet er verder wel mooi uit moet ik zeggen

Galdiano

Citaat van: veroen op november 02, 2013, 08:48:32
Is er ook gesproken over een statribune?
Tekening ziet er verder wel mooi uit moet ik zeggen

Niet gesproken over statribune. Zou zomaar toegepast kunnen worden lijkt mij. Het worden steile tribunes ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Citaat van: veroen op november 02, 2013, 08:48:32
Is er ook gesproken over een statribune?
Tekening ziet er verder wel mooi uit moet ik zeggen

Gaas stou maar lekker staan jongen :O

SCC-J

Het is rond en lijkt op een tweede ring..... ;( ;(

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op november 02, 2013, 09:20:07
Gaas stou maar lekker staan jongen :O
Waar slaat dit nou weer op wiekstra... Als je ziet dat vak 13,14 en 15 al de hele wedstrijd staan zie je toch dat er behoefte is aan een statribune. En overal zie je toch de staanplaatsen voorzichtig terugkomen.

Nightmarelwd

Kunstgras of een echte grasmat. Ik zie op de tekeningen geen trainingsaccommodatie.
MI-Sider for Life

SCC-J

Citaat van: Nightmarelwd op november 02, 2013, 09:35:23
Kunstgras of een echte grasmat. Ik zie op de tekeningen geen trainingsaccommodatie.
nog niet bekend .
Verbaasd mij ook.

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op november 02, 2013, 09:31:17
Waar slaat dit nou weer op wiekstra... Als je ziet dat vak 13,14 en 15 al de hele wedstrijd staan zie je toch dat er behoefte is aan een statribune. En overal zie je toch de staanplaatsen voorzichtig terugkomen.


Tot op heden staan 10, 11 en 12 ook de hele wedstrijd. Oost springt ook regelmatig op en op zuid houdt er ook wel een groot gedeelte van staan. As je wilt zitten ga je maar naar de tweede ring... :devil :y

dizzhead


Dokkumer

Citaat van: dizzhead op november 02, 2013, 09:38:54
Tot op heden staan 10, 11 en 12 ook de hele wedstrijd. Oost springt ook regelmatig op en op zuid houdt er ook wel een groot gedeelte van staan. As je wilt zitten ga je maar naar de tweede ring... :devil :y
Weet ik niet, dus moet ik dat maar van je aannemen.. Volgens mij staat GD9 ook de hele wedstrijd, dus gaan we maar een staandion bouwen :devil

dizzhead

Wat hebben ze nou voor vlaggen voor t stadion staan op die tekening? NL, Cambuur en.. ?

pvanbuijtene

Citaat van: dizzhead op november 02, 2013, 09:45:50
Wat hebben ze nou voor vlaggen voor t stadion staan op die tekening? NL, Cambuur en.. ?

Fryslan l8l

RotterdamLeeuwarden

Ziet er netjes uit, nu waarheid laten worden !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)