Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: Montana op oktober 30, 2013, 17:20:04
Vrijdagavond 20.00 uur zijn wethouders Eckhart en Deinum te gast in 't Hertsje. Men wil graag met supporters in gesprek over de haalbaarheid van een nieuw stadion. Tevens willen ze graag de stand van zaken omtrent een nieuw stadion met de supporters delen. De politiek wil nu vaart achter een nieuw stadion zetten. Vanuit Cambuur zelf gebeurt er niet heel veel.

KOMT ALLEN!!

Ps. Dit is geen verkiezingshowtje voor de verkiezingen, want daar lenen we ons niet voor en al helemaal niet aan de de Portemonnee van de Ander  :devil

En hier leent de KVC zich voor?

poelie-lwd

Ik zou graag eerst het standpunt van de BVO willen weten in deze. Waarom schuift Smid en co niet aan?

Die rooie rakkers worden steeds voorspelbaarder  :O
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Clint

Citaat van: 666 op oktober 30, 2013, 15:43:30
Als ik mij niet vergis is er al lang een onderzoek geweest.. kan mij zo snel niet meer herinneren wanneer dat was.
Volgens mij bleek daaruit dat cambuur een hoop potentie en achterland had om uit te groeien tot een mooie eredivisieclub in een stadion met ik dacht 20.000 plaatsen. (Misschien dat iemand nog iets meer weet van dat onderzoek destijds, misschien nog het Pama tijdperk?)



Klopt. Pama heeft dat onderzoek toen al uitgevoerd waaruit bleek dat heel noordwest friesland en een gedeelte noordfriesland cambuurgebied was.

Destroyer

Citaat van: S(CC)upporter op oktober 30, 2013, 15:50:30
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1175195_10151818890758711_491041131_n.jpg

Hier concept |:)

Dream on. Zo'n type stadion wordt echt niet gebouwd in deze tijd. Alle gaten zullen goed gevuld zijn en behoorlijk commerciƫle ruimte in liggen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S

Citaat van: clint op oktober 30, 2013, 20:40:20
Klopt. Pama heeft dat onderzoek toen al uitgevoerd waaruit bleek dat heel noordwest friesland en een gedeelte noordfriesland cambuurgebied was.

Dat zou alleen maar groter zijn geworden met de promotie.

John Hiatt

KVC is lakei van de PvdA dus. Trieste conclusie. Afblazen die avond. KVC moet ver weg blijven van politiek.

Kunstgras

De verkiezingen staan voor de deur en de PvdA wil ineens praten over een nieuw stadion? Ze hebben tijd genoeg gehad om concrete maatregelen te nemen en/of concrete toezeggingen te doen lijkt me! Deze avond zal bol staan van 'mooie' woorden, vage beloftes en halve toezeggingen. Uiteindelijk komt er echter helemaal niets van terecht.

De discussie over het nieuwe Cambuurstadion wordt door en voor de PvdA misbruikt. Het enige doel van deze avond is politiek gewin. Ik mag hopen dat hier niemand in trapt.

Ik weet nog niet wat ik ga stemmen. De PvdA zal het in elk geval niet worden.

vialli

Ik trap niet meer in die mooie praatjes, ik wil DADEN  ZIEN.

Len Cantello

Citaat van: Montana op oktober 30, 2013, 17:20:04
Dit is geen verkiezingshowtje voor de verkiezingen, want daar lenen we ons niet voor en al helemaal niet aan de de Portemonnee van de Ander  :devil
Waarom geen politiek forum organiseren met ALLE partijen? Dan had ik het gesnapt.

KVC drijft op deze manier steeds verder af van haar core-business....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Clint

Citaat van: Kunstgras op oktober 30, 2013, 23:25:58
De verkiezingen staan voor de deur en de PvdA wil ineens praten over een nieuw stadion? Ze hebben tijd genoeg gehad om concrete maatregelen te nemen en/of concrete toezeggingen te doen lijkt me! Deze avond zal bol staan van 'mooie' woorden, vage beloftes en halve toezeggingen. Uiteindelijk komt er echter helemaal niets van terecht.

De discussie over het nieuwe Cambuurstadion wordt door en voor de PvdA misbruikt. Het enige doel van deze avond is politiek gewin. Ik mag hopen dat hier niemand in trapt.

Ik weet nog niet wat ik ga stemmen. De PvdA zal het in elk geval niet worden.

_O_ _O_ _O_

ALLE politici zijn leugenaars, zwetsers en mooiweerpraters.

Len Cantello

Citaat van: clint op oktober 31, 2013, 07:29:34
politici zijn leugenaars, zwetsers en mooiweerpraters.
De meesten zitten er voor zichzelf. Dat is het grootste probleem. In het algemeen. Het probleem met de Liwwadder politiek is het feit dat er bijna geen echte stadsmensen meer op het pluche zitten. Buitenpoorters bij de vleet, die zich met name druk maken over CH2018, herindelingen en een violgende ambstermijn, of de kleur van stoeptegels in de Vrijheidswijk....

In de race naar een nieuw stadion kan SCC zich beter verbinden met de markt dan met de politiek.

Alleen het vervelende is dat je de poltiek wel nodig hebt voor het verkrijgen van vergunningen, toestemmingen en het inrichten van de openbare ruimte rondom de nieuwbouw.

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

DayDreamer

Ik had gehoopt dat we al een stuk verder waren met de hele situatie rond een nieuw stadion.

Clint

Zijn we toch ook al? Ik snap dat hele gedoe van de pvda niet. Een haalbaarheidsonderzoek? Wat een bullcrap!! Dat onderzoek ligt er al sinds de tijd van Pama. Die heeft dat toen al uit laten voeren. Zo maken we weer stappen terug. De politiek moet nu eens doorzetten samen met Cambuur.

Beetje popie jopie-gedoe van de pvda. Schieten we niets mee op.