Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Goudvinger

Citaat van: Daddy T. op oktober 30, 2013, 15:07:30
Typisch verkiezingspraatje dit   :O

Heb jij liever dat ze hun standpunten binnenskamers houden dan?

gewoon een fan

Citaat van: Goudvinger op oktober 30, 2013, 15:09:50
Heb jij liever dat ze hun standpunten binnenskamers houden dan?
Ik heb liever dat ze zich eens houden aan hun standpunten in plaats van mooie beloftes doen in de verkiezingsperiode om vervolgens deze beloftes weer te laten vliegen zodra de verkiezingen voorbij zijn  ;(

SCC-J

Topsport was Leeuwarden toch niet de plek voor ?

666

Citaat van: clint op oktober 30, 2013, 15:06:35
Volgens mij komen de verkiezingen er weer aan. Dan krijg je altijd dit soort geleuter van die politici. Zieltjes winnen.

Flikker op met je haalbaarheidsonderzoek. We weten hier wel dat er een groot achterland is voor steun aan de club. Gooi die eerste paal nu zo langzamerhand maar eens de grond in.

Als ik mij niet vergis is er al lang een onderzoek geweest.. kan mij zo snel niet meer herinneren wanneer dat was.
Volgens mij bleek daaruit dat cambuur een hoop potentie en achterland had om uit te groeien tot een mooie eredivisieclub in een stadion met ik dacht 20.000 plaatsen. (Misschien dat iemand nog iets meer weet van dat onderzoek destijds, misschien nog het Pama tijdperk?)

Een beetje vreemd om dan nu een haalbaarheidsonderzoek te willen uitvoeren, ik neem aan dat cambuur hier al aan voldaan heeft, ze zijn immers al langer bezig om een nieuw stadion te realiseren.

Het praatje van al die politici is inderdaad, in verkiezingstijd, om zieltjes te winnen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander


666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander


DayDreamer

Een haalbaarheidsonderzoek?, zijn we dat punt niet allang gepasseerd  :?

zeewolde

Citaat van: S(CC)upporter op oktober 30, 2013, 15:50:30
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1175195_10151818890758711_491041131_n.jpg

Hier concept |:)

Ik zou liever een keer het echte concept zien. Dat betekent dat er ook echt wat gebeurt.

Lees en zie alleen maar dooddoeners en verhalen die we nu al maanden/jaren horen.

Als het echt zo is dat er nu weer een haalbaarheidsonderzoek moet komen dan gaat het echt nog jaren duren.

Daddy T.

Citaat van: gewoon een fan op oktober 30, 2013, 15:25:36
Ik heb liever dat ze zich eens houden aan hun standpunten in plaats van mooie beloftes doen in de verkiezingsperiode om vervolgens deze beloftes weer te laten vliegen zodra de verkiezingen voorbij zijn  ;(

AMEN! _O_
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Montana

Vrijdagavond 20.00 uur zijn wethouders Eckhart en Deinum te gast in 't Hertsje. Men wil graag met supporters in gesprek over de haalbaarheid van een nieuw stadion. Tevens willen ze graag de stand van zaken omtrent een nieuw stadion met de supporters delen. De politiek wil nu vaart achter een nieuw stadion zetten. Vanuit Cambuur zelf gebeurt er niet heel veel.

KOMT ALLEN!!

Ps. Dit is geen verkiezingshowtje voor de verkiezingen, want daar lenen we ons niet voor en al helemaal niet aan de de Portemonnee van de Ander  :devil

zeewolde

Citaat van: Montana op oktober 30, 2013, 17:20:04
. Vanuit Cambuur zelf gebeurt er niet heel veel.


Gebeurt er echt niks of laten ze niks horen?

Daddy T.

Citaat van: Montana op oktober 30, 2013, 17:20:04
Tevens willen ze graag de stand van zaken omtrent een nieuw stadion met de supporters delen. De politiek wil nu vaart achter een nieuw stadion zetten....

Ps. Dit is geen verkiezingshowtje voor de verkiezingen, want daar lenen we ons niet voor en al helemaal niet aan de de Portemonnee van de Ander  :devil

Ineens willen 2 PvdA'ers, middenin campagnetijd, in gesprek omtrent een nieuw stadion en willen zij er nu vaart achter zetten terwijl Cambuur dit niet zou doen?? (terwijl SCC eerst een goede financieringsbegroting rond moet hebben van de gemeente alvorens de gemeente verder wil...). Tuurlijk willen zij er nu vaart achter zetten, dat wil iedere politieke partij in die 2 weken voor de verkiezing, zeker de lijsttrekker dhr. Deinum! De PvdA denkt met het nieuwe stadion en de garantstelling van paar jaar geleden op deze avond zieltjes te kunnen winnen, anders doe je dit niet in de drukste weken voor de verkiezingen!!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

S(CC)upporter

Citaat van: Treb op oktober 30, 2013, 15:59:06
Kopie van FC Utrecht stadion. Ik vind het niet heel bijzonder..

Dat is op zich een mooi stadion, 4 lossen tribunes. Dit is iets compacter, beter dan een Zwolle stadion. Wordt het zo'n futuristisch modern stadion met een gracht tussen veld en tribune...

DayDreamer

Citaat van: Montana op oktober 30, 2013, 17:20:04
Vanuit Cambuur zelf gebeurt er niet heel veel.

En ons maar lekker houden, binnenkort meer nieuws, dat horen we nu al jaren, ik geloof er niks meer van dat ze met een plan bezig zijn.
Lekker doormodderen totdat oost en zuid echt niet meer kunnen.