Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Je zou denken als je een "normaal vak" met gezinnen (kinderen)  naast het uitvak zet, dan geraagt men zich wel.
Dat bleek dus bij 2 clubs niet te kunnen en in de eredivisie zal dat met meerdere clubs niet kunnen.

Wel heel triest.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op april 25, 2026, 11:56:26
Je zou denken als je een "normaal vak" met gezinnen (kinderen)  naast het uitvak zet, dan geraagt men zich wel.
Dat bleek dus bij 2 clubs niet te kunnen en in de eredivisie zal dat met meerdere clubs niet kunnen.
Wel heel triest.
Maar op Noord huist ook een "rattenkolonie" waar de club nog geen bestrijdingsmiddel voor heeft gevonden.

Johan-12

Citaat van: Vlampiep op april 25, 2026, 12:21:31
Maar op Noord huist ook een "rattenkolonie" waar de club nog geen bestrijdingsmiddel voor heeft gevonden.
Mooi gezegd  :y

Dat dieptriest K-gezang is daar onderdeel van.

Kom eens wat wat origineels, en zing voor je eigen club.

James

Citaat van: Johan-12 op april 25, 2026, 12:26:49
Mooi gezegd  :y

Dat dieptriest K-gezang is daar onderdeel van.

Kom eens wat wat origineels, en zing voor je eigen club.

Ja want ook dit be?nvloed de sfeer tijdens de wedstrijd. Het wordt er niet vrolijker van.

En op de toiletten wordt meer gesnoven dan gezeken.

Vlampiep

Het volslagen idiote gedrag en diep trieste teksten tijdens de wedstrijd, zorgt dat de "normale" bezoeker op den duur wegblijft.
Ik heb echt na Ado overwogen niet meer te verlengen omdat komend seizoen toch weer wedstrijden gespeeld gaan worden waarbij onze sneue jonkjes clubs menen zich te gaan meten met de idioten van de tegenstander. Heb onlangs misschien tegen beter in toch verlengd, maar overweeg nu toch echt mijn kaart weer in te leveren. Bin dur wel helemaal klaar met en bin jammergenoeg niet de enige die niet meer verlengt vanwege die sooi.

Destroyer

Plexiglas en meteen leeg vegen het vak bij ongeregeldheden. Een wedstrijd moet een feestje zijn elke keer als je er bent.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Eewal

Ik zie nu toevallig voorbij komen dat 'Security Noord' een bedrijf is. Ik altijd maar denken dat het jassen waren van beveiligers op de Noord tribune  :_schater

Lore

Supermarkt Jumbo dicht door brand in oude Cambuurstadion Leeuwarden. ?Ze moeten gepakt worden?
Zander Lamme ? Vandaag, 00:51 ? Leeuwarden
Deel dit artikel
Brand in oude Cambuurstadion.
Brand in oude Cambuurstadion. Foto: Mediahuis
Een barbecuegeur bleek zaterdagavond het begin van een brand in het oude Cambuurstadion in Leeuwarden. ?Toen zag ik dat het daar helemaal blauw stond.?
Lees meer over
Leeuwarden
Jumbo-medewerker Kay Huizinga (25) maakte zaterdag rond negen uur een rondje door de supermarkt die naast het oude stadion zit aan het Cambuurplein. ?Dat doen we altijd om te kijken of alle klanten de deur uit zijn en alles dicht is.?
Hij rook een barbecue-achtige geur. ?Ik vroeg een collega mee te kijken. Toen zagen we dat er rookvorming was.? Hij liet nog een andere collega meekijken. ?Maar het was linke soep.?
Jumbo tijdelijk gesloten
De Jumbo aan het Cambuurplein is tijdelijk dicht vanwege de brandstichting bij het oude Cambuurstadion. Dat schrijft het bedrijf zondagochtend in een bericht op Facebook. Hoe groot de schade is en wanneer de supermarkt weer open gaat, is nog niet bekend.
Kay belde de brandweer, die rond half tien uitrukte. De ongeveer acht supermarktmedewerkers verlieten de winkel.
Klanten waren niet meer aanwezig. ?Toen ik naar buiten liep zag ik dat het daar helemaal blauw stond?, wijst hij naar de hoofdingang van het oude stadion.
?Brandstichting?
De brand brak ergens in het stadion uit. Volgens beheerder Collin Yeoman (53) van Netwerkcentrum De Klomp is er mogelijk sprake van brandstichting. Het centrum is een welzijnsorganisatie die in het stadion zit.
?Iemand belde mij en ik ben hier gelijk heen gegaan. Volgens mij hebben ze achter bij het terrein in zo?n hokje brand gestookt. De politie heeft camerabeelden gekregen. Ze staan op camera.?
Hij bekeek de beelden zelf ook en zag daarop meerdere jongens. Collin kon niet zien dat ze daadwerkelijk brand stichtten.
Vorig jaar vernielingen
Collin baalt. Het is de tweede keer in een jaar tijd dat er iets aan de hand is in het stadion. In juli vorig jaar kwamen er honderden mensen naar het stadion. Wat begon als een soort afscheidsfeestje, liep al snel uit de hand.
Onder meer een gasleiding en ruiten werden toen vernield. ?Het is voor ons niet leuk, maar voor Jumbo ook niet?, zegt Collin. ?Ik ben net een beetje in het stadion geweest. Het stinkt er behoorlijk.?
Behalve brandweer was er gisteren ook politie aanwezig. Om bij de brand te komen heeft de brandweer een raam boven de hoofdingang kapotgemaakt.
Schade
Collin weet nog niet wat de schade in het stadion is. Zover kon hij nog niet naar binnen. Ook wat de schade in de supermarkt precies is, is nog afwachten. ?Dat is aan de ondernemer?, zegt medewerker Kay. In elk geval gaat het in de winkel alleen om rook.
?Ze moeten gewoon gepakt worden?, zegt beheerder Collin van De Klomp. ?Maar via de achterkant kunnen mensen zo het terrein op. Sinds daar een deel is gesloopt, kan iedereen erbij. De gemeente heeft ook geen camera?s geplaatst.?

Arno A

Zouden er nog aanpassingen gaan plaatsvinden aan het uitvak?

Ik heb er niks meer over gehoord vanuit de club. Wie van jullie heeft hier wel info over?

rvw

#12909
Liever aanpassingen aan het tochtgat op de duurste supporterstribune Oost.

Galdiano

Citaat van: rvw op mei 22, 2026, 10:00:16
Liever aanpassingen aan het tochtgat op de duurste supporterstribune Oost.

Dat gaat niet gebeuren. Dit heeft met de draagconstructie te maken van het dak. Zonder dit gat krijg je hetzelfde als bij AZ. De wind moet kunnen ontsnappen onder het dak.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NRG

Citaat van: Galdiano op mei 22, 2026, 11:04:46
Dat gaat niet gebeuren. Dit heeft met de draagconstructie te maken van het dak. Zonder dit gat krijg je hetzelfde als bij AZ. De wind moet kunnen ontsnappen onder het dak.


Ze kunnen het in elk geval wat aantrekkelijker maken om te verblijven. Het is nu een donkere, onaangename ruimte. Niet echt uitnodigend om voor of na de wedstrijd een biertje te drinken.

rvw

Citaat van: Galdiano op mei 22, 2026, 11:04:46
Dat gaat niet gebeuren. Dit heeft met de draagconstructie te maken van het dak. Zonder dit gat krijg je hetzelfde als bij AZ. De wind moet kunnen ontsnappen onder het dak.
Op noord is het ook dicht toch , deuren in de opgang van de tribune en bij de trappen om de tribune te betreden , net als bij noord . Ik zie het probleem niet , behalve de kosten natuurlijk.
Blijf het slecht vinden dat de duurste seizoenkaarthouders de minste faciliteiten  hebben.

debaas058

Citaat van: Arno A op mei 22, 2026, 09:51:25
Zouden er nog aanpassingen gaan plaatsvinden aan het uitvak?

Ik heb er niks meer over gehoord vanuit de club. Wie van jullie heeft hier wel info over?

Ja, gaan aanpassingen komen.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Lore