Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

666

Het (Nieuwe) Hertje mag ook wel beter aangekleed worden, er zijn toch een hoop supporters die gehoopt hadden op een bruin caf?-achtige inrichting. Het is nu veel te licht en ongezellig. Hier mag nog wel tijd en energie ingestoken worden, het is nu net zo`n ongezellige moderne volleybalkantine.

Ik dacht dat het ook de wens van de supporters was om het nieuwe Hertje als een oud bruin caf? in te richten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 18, 2025, 09:38:53
Grasman vermelde 5 weken geleden dat ze rond de 6 tot 8 weken nodig hadden om dat veld in orde te krijgen

Helder :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

thankyou

Citaat van: 666 op augustus 18, 2025, 11:59:58
Het (Nieuwe) Hertje mag ook wel beter aangekleed worden, er zijn toch een hoop supporters die gehoopt hadden op een bruin caf?-achtige inrichting. Het is nu veel te licht en ongezellig. Hier mag nog wel tijd en energie ingestoken worden, het is nu net zo`n ongezellige moderne volleybalkantine.

Ik dacht dat het ook de wens van de supporters was om het nieuwe Hertje als een oud bruin caf? in te richten.
Eens.

Gemiddelde leeftijd op Noord is ook 18.

Waar is onze oude Garde?

Al die filmpjes op YouTube met zoveel oudere gasten?. Iedereen lijkt met pensioen.

Mijn clubgevoel is iig veel minder.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Delfzijl/Cambuur

Die zitten op Oost en mogen er pas na wedstrijd in en dan moeten de oudjes al naar huis voor hun berenburgertje

Galdiano

Citaat van: thankyou op augustus 18, 2025, 20:53:34
Eens.

Gemiddelde leeftijd op Noord is ook 18.

Waar is onze oude Garde?

Al die filmpjes op YouTube met zoveel oudere gasten?. Iedereen lijkt met pensioen.

Mijn clubgevoel is iig veel minder.

Het home van Culture etc is voor de hardere stylen en zal later in november nog aangrpakt worden. Dit zal geen bruin cafe worden.

Het andere home van de KVC is altijd gezegd dat het nog een bruin cafe achtig idee zal worden. Ik vermoed dat dit ook nog wel gaat komen.
Het belangrijkste was dat eerst de homes open zouden zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 18, 2025, 21:15:53
Die zitten op Oost en mogen er pas na wedstrijd in en dan moeten de oudjes al naar huis voor hun berenburgertje
ik voel mij aangesproken  8P

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 18, 2025, 21:15:53
Die zitten op Oost en mogen er pas na wedstrijd in en dan moeten de oudjes al naar huis voor hun berenburgertje
Wij ouwe stumpers hewwe besloaten om geen drankjes in ut stadion te kopen. Je voele je beroofd as je afrekene foor wat glazen uilezeik en wat fleskes fris.
Foor dat geld kenne je beter naar een mooie kroeg gaan en wud je bierke uitmuntend tapt en dat wud dan oek vaak nog bracht deur een mooie juffrouw.  8)

gobo

Citaat van: Vlampiep op augustus 19, 2025, 12:43:38
Wij ouwe stumpers hewwe besloaten om geen drankjes in ut stadion te kopen. Je voele je beroofd as je afrekene foor wat glazen uilezeik en wat fleskes fris.
Foor dat geld kenne je beter naar een mooie kroeg gaan en wud je bierke uitmuntend tapt en dat wud dan oek vaak nog bracht deur een mooie juffrouw.  8)
Nou, deze oudere jongere zit nog steeds op Noord en beleeft daar erg veel plezier aan bier drinken.
Er moet echter wel eens worden nagedacht over hoe dat bier drinken wordt ingericht achter Noord. Het is nu ??n grote kakofonie daar. Nul gezelligheid in beide barren. Iedereen staat nu daar maar op de hal.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Yellow Army

Citaat van: gobo op augustus 19, 2025, 17:48:11
Nou, deze oudere jongere zit nog steeds op Noord en beleeft daar erg veel plezier aan bier drinken.
Er moet echter wel eens worden nagedacht over hoe dat bier drinken wordt ingericht achter Noord. Het is nu ??n grote kakofonie daar. Nul gezelligheid in beide barren. Iedereen staat nu daar maar op de hal.

Idd 3 verschillende muziekinstallaties op veel te hoog volume tegen elkaar in te bl?ren. Wij zijn van ellende maar vroegtijdig vertrokken
Area 58

De Gast

Oost en Zuid hadden hun eigen home moeten krijgen. Laagdrempelig voor iedereen om daar dan v??r, tijdens en na de wedstrijd binnen te stappen. We gaan niet met z?n allen nog eens naar Noord voor een na-zit schat ik zo in.. althans ik niet. Gemiste kans.

Poetser

Ik vind de omloop Oost echt verschrikkelijk slecht en ongezellig aangekleed. Het nodigt niet uit om daar even te staan. Het Home is verboden terrein voor Oost. Dus verwijder dat 'niemand is meer dan een ander' ook maar uit het stadion.

Derkx R.H.

Citaat van: Poetser op augustus 20, 2025, 09:10:54
Ik vind de omloop Oost echt verschrikkelijk slecht en ongezellig aangekleed. Het nodigt niet uit om daar even te staan. Het Home is verboden terrein voor Oost. Dus verwijder dat 'niemand is meer dan een ander' ook maar uit het stadion.
Ik zou als ik jou was Cambuur mailen tot het naar je zin is...

papier

De tribune waar de meeste mensen zitten heeft de meest kutte faciliteiten.

Galdiano

Citaat van: Poetser op augustus 20, 2025, 09:10:54
Ik vind de omloop Oost echt verschrikkelijk slecht en ongezellig aangekleed. Het nodigt niet uit om daar even te staan. Het Home is verboden terrein voor Oost. Dus verwijder dat 'niemand is meer dan een ander' ook maar uit het stadion.

Dit heeft echt nog wel de aandacht vanuit de club. Het zal nog wel verbeterd gaan worden, maar alles kan niet tegelijk. De ruimte bij het dak zal wel open moeten blijven ivm de veiligheid.

Het is niet te organiseren om voor of tijdens de wedstrijd mensen van andere tribunes toe te laten op noord. Dat snap je zelf toch ook wel? Hoe zou jij dat willen organiseren?
Dat 'niemand is meer dan een ander' waar jij naar revereert is ook calimero gedrag.
Je hebt zelf een keus om een sk voor noord aan te schaffen toch?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

YellowBlue

Citaat van: Galdiano op augustus 20, 2025, 09:32:51
Dit heeft echt nog wel de aandacht vanuit de club. Het zal nog wel verbeterd gaan worden, maar alles kan niet tegelijk. De ruimte bij het dak zal wel open moeten blijven ivm de veiligheid.

Het is niet te organiseren om voor of tijdens de wedstrijd mensen van andere tribunes toe te laten op noord. Dat snap je zelf toch ook wel? Hoe zou jij dat willen organiseren?
Dat 'niemand is meer dan een ander' waar jij naar revereert is ook calimero gedrag.
Je hebt zelf een keus om een sk voor noord aan te schaffen toch?
Inderdaad, het was namelijk voor de bouw al bekend dat het zo zou worden, ook niet heel anders als bij andere clubs toch?