Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: Specuveter op augustus 17, 2025, 10:01:18
h?le goede vraag.

Volgens de stewards heeft dat met de veiligheid te maken. Terwijl als je het hele stuk opgelopen hebt, op het zelfde punt uit komt. Je kunt over het slootje springen of om het hek heen hangen over de sloot, scheelt je 250m lopen. Vorig seizoen is het hekje bij de fietsenstalling precies 1x open geweest. Je raad het al, dat was de wedstrijd op zondagmiddag tegen JUT.

PePe

Een stadion in een woonwijk was niet meer van deze tijd, werd er steeds gezegd. Maar met de huidige situatie rondom het stadion zijn we er niet veel mee opgeschoten.  :(

Lore

Citaat van: Noordcambuur op augustus 17, 2025, 10:06:24
Als ik het zo lees blijft het een groot probleem het parkeren van auto?s.

*veel bedrijven hebben grote parkeerplaatsen die ze op wedstrijd dagen gesloten houden.
*om het stadion mag je niet parkeren Oostkant en Westkant (sponsors)
*zuidkant is van uitsupporters en Firda.

Mijn bedrijf zit in het vitenspand en heeft een megaparkeerplaats.

PePe

Ik begrijp het niet? Als het WTC handig is vragen ze een klein bedrag om te kunnen parkeren, en alles toegankelijker te houden. (Dan worden ze er ook nog beter van)

Noordcambuur

Citaat van: PePe op augustus 17, 2025, 11:59:40
Ik begrijp het niet? Als het WTC handig is vragen ze een klein bedrag om te kunnen parkeren, en alles toegankelijker te houden. (Dan worden ze er ook nog beter van)
zijn g??n Cambuur mensen (supporters)ze proberen het alleen maar moeilijker te maken.

Vlampiep

Citaat van: PePe op augustus 17, 2025, 11:37:58
Een stadion in een woonwijk was niet meer van deze tijd, werd er steeds gezegd. Maar met de huidige situatie rondom het stadion zijn we er niet veel mee opgeschoten.  :(
Er is door de politiek veel gelogen en bedrogen met aanhalen van drogreden om het stadion op een andere plaats te krijgen. Ik heb voor en na de wedstrijd bij het oude stadion nog nooit verkeersregelaars en andere verkeershandhavers gezien. Geen fiiles en veel veiligere situaties om in het stadion te komen. Fietsers konden bijna tot in het stadion fietsen en voldoende mogelijkheden voor het parkeren van de fietsen en auto's nabij het stadion.

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 16, 2025, 22:55:31
Makelijk praten gemeente laat nooit toe dat bedrijven geld gaan vragen voor parkeren

Dan zou er iets in een plaatselijke verordening moeten staan dat dat verboden is? Anders kunnen ze het niet tegen houden

Oud Cambuur

Citaat van: Lore op augustus 17, 2025, 13:09:08
Dan zou er iets in een plaatselijke verordening moeten staan dat dat verboden is? Anders kunnen ze het niet tegen houden

Het is priv? terrein ja gaat toch echt niet er vanuit dat Kapinga zijn personeel er gaat neer zetten om het parkeren te regelen. Dan moeten ze het overlaten aan de gemeente maar die heeft daar ook geen personeel voor

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 17, 2025, 13:21:29
Het is priv? terrein ja gaat toch echt niet er vanuit dat Kapinga zijn personeel er gaat neer zetten om het parkeren te regelen. Dan moeten ze het overlaten aan de gemeente maar die heeft daar ook geen personeel voor

Klopt, maar mijn dochter zou het direct doen als bijbaantje! Zo hebben zij vast ook wel kinderen van medewerkers is die leeftijd

Yellow Army

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 17, 2025, 13:21:29
Het is priv? terrein ja gaat toch echt niet er vanuit dat Kapinga zijn personeel er gaat neer zetten om het parkeren te regelen. Dan moeten ze het overlaten aan de gemeente maar die heeft daar ook geen personeel voor

Nee, natuurlijk zetten zij hun eigen personeel hier niet voor in. Huur gewoon een paar mannetjes hiervoor in en ze verdienen zich wel weer terug.

Ooit bij de Euroborg geweest op een wedstrijddag? Zo'n beetje alle bedrijven op het industrieterrein hebben hun parkeerplaatsen open voor een redelijke vergoeding. Zoiets moet hier ook mogelijk zijn lijkt me
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Yellow Army op augustus 17, 2025, 22:18:02
Nee, natuurlijk zetten zij hun eigen personeel hier niet voor in. Huur gewoon een paar mannetjes hiervoor in en ze verdienen zich wel weer terug.

Ooit bij de Euroborg geweest op een wedstrijddag? Zo'n beetje alle bedrijven op het industrieterrein hebben hun parkeerplaatsen open voor een redelijke vergoeding. Zoiets moet hier ook mogelijk zijn lijkt me
zo zit kerel :thumbsup

Arno A

Het zal niet beter worden met de drukte rond de wedstrijd. Maar zo vroeg mogelijk vertrekken. En wat langer in het stadion blijven hangen misschien? Allemaal goed voor de omzet toch?


Holwerd voor Cambuur

Is dat trainen-in-Deinum-verhaal een stille dood gestorven?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Stanley

Moest daar niet eerst een goed veld komen wat onze grasman gaat onderhouden?

Oud Cambuur

Grasman vermelde 5 weken geleden dat ze rond de 6 tot 8 weken nodig hadden om dat veld in orde te krijgen