Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

lunnie

Ik vind de groei van zo'n 1000 extra plaatsen nou niet echt bepaald veel, die 1000 heb je zo opgevuld (mits Cambuur zich de komende jaren kan handhaven in de Eredivisie) Dan zit je binnen no time met een te kort aan plaatsen en moet er vrijwel direct uitgebreid worden.

En daarbij: Als Zwolle al 12.500 man in het stadion kan krijgen moet SCC dat toch helemaal wel lukken :)

Destroyer

Citaat van: lunnie op september 20, 2013, 13:15:25
Ik vind de groei van zo'n 1000 extra plaatsen nou niet echt bepaald veel, die 1000 heb je zo opgevuld (mits Cambuur zich de komende jaren kan handhaven in de Eredivisie) Dan zit je binnen no time met een te kort aan plaatsen en moet er vrijwel direct uitgebreid worden.

En daarbij: Als Zwolle al 12.500 man in het stadion kan krijgen moet SCC dat toch helemaal wel lukken :)

Het gaat niet alleen om het aantal plaatsen. Een betere accomodatie voor BCC leden met boxen e.d. maakt het voor sponsoren veel aantrekkelijker. In het huidige stadion zit dat tot het plafond. Ik vind dat we eerst dit stadion eens een paar keer uitverkocht moeten hebben. Nog steeds niet gebeurd hoor.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

666

Citaat van: Destroyer op september 20, 2013, 13:28:49
Het gaat niet alleen om het aantal plaatsen. Een betere accomodatie voor BCC leden met boxen e.d. maakt het voor sponsoren veel aantrekkelijker. In het huidige stadion zit dat tot het plafond. Ik vind dat we eerst dit stadion eens een paar keer uitverkocht moeten hebben. Nog steeds niet gebeurd hoor.

inderdaad.... wat heb je aan een groot stadion als hij maar voor de helft gevuld is.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

lunnie

Citaat van: Destroyer op september 20, 2013, 13:28:49
Het gaat niet alleen om het aantal plaatsen. Een betere accomodatie voor BCC leden met boxen e.d. maakt het voor sponsoren veel aantrekkelijker. In het huidige stadion zit dat tot het plafond. Ik vind dat we eerst dit stadion eens een paar keer uitverkocht moeten hebben. Nog steeds niet gebeurd hoor.

Klopt, los van het aantal toeschouwers komen er veel meer zaken bij kijken die vooral commercieel interessant zijn. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het zonde zou zijn als je 1000 plaatsen extra beschikbaar stelt in een nieuw stadion en dat er dan al vrij snel geen plaatsen meer beschikbaar zouden zijn en direct zou moeten uitbreiden. Maar daar zal vast goed over nagedacht gaan worden :)

dizzhead

Citaat van: Destroyer op september 20, 2013, 13:28:49
Het gaat niet alleen om het aantal plaatsen. Een betere accomodatie voor BCC leden met boxen e.d. maakt het voor sponsoren veel aantrekkelijker. In het huidige stadion zit dat tot het plafond. Ik vind dat we eerst dit stadion eens een paar keer uitverkocht moeten hebben. Nog steeds niet gebeurd hoor.

En juist daardoor zul je met een nieuw stadion volgens mij eerder vol zitten. Er komen naar verhouding veel meer business plaatsen, waardoor de plaatsen voor ons in absoluut aantal wellicht zelfs af gaat nemen.

Jules058

Jen kan het beter rustig aan uitbouwen, anders krijg je van die praktijken zoals het Gelredome in Arnhem. Een stadion waar altijd veel lege plaatsen zijn ziet er nu ook niet aantrekkelijk uit.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

mario

20 septimber, 2013 - 14:26 - 
De gemeente Ljouwert en Sportklub Cambuur hawwe ôfpraat dat de kommende wiken útsocht wurdt oft de bou fan in nij Cambuur stadion helber is. Cambuur is al in pear jier dwaande mei plannen yn Ljouwert, mar oant no ta slagget it net om ta in útdragen saak te kommen.

Undersocht wurdt wat de lokaasje fan in nij stadion wêze kin en oft Cambuur genôch ynvestearders fine kin foar de bou en in sûne eksploitaasje. Dat seit sportwethâlder Ekhart fan de gemeente Ljouwert. Cambuurfoarsitter Smit wol noch net reagearje.

OF

In welk stadium zitten we nu eigenlijk  :?

moodygrunn

Citaat van: mario op september 20, 2013, 16:08:37
20 septimber, 2013 - 14:26 - 
De gemeente Ljouwert en Sportklub Cambuur hawwe ôfpraat dat de kommende wiken útsocht wurdt oft de bou fan in nij Cambuur stadion helber is. Cambuur is al in pear jier dwaande mei plannen yn Ljouwert, mar oant no ta slagget it net om ta in útdragen saak te kommen.

Undersocht wurdt wat de lokaasje fan in nij stadion wêze kin en oft Cambuur genôch ynvestearders fine kin foar de bou en in sûne eksploitaasje. Dat seit sportwethâlder Ekhart fan de gemeente Ljouwert. Cambuurfoarsitter Smit wol noch net reagearje.

OF

In welk stadium zitten we nu eigenlijk  :?

Ik zal het proberen te vertalen:
-----------------------------------------------------------
De gemeente Leeuwarden en SC Cambuur hebben afgesproken dat de komende weken onderzocht zal worden of de bouw van een nieuw Cambuurstadion haalbaar is. Cambuur is al een aantal jaren bezig met plannen in Leeuwarden, maar tot nu toe is het nog niet gelukt om tot een concreet plan te komen.

Onderzocht zal worden wat de nieuwe locatie van het nieuwe stadion kan worden en of Cambuur genoeg investeerders kan vinden voor de bouw en een gezonde exploitatie. Dat zegt sportwethouder Ekhart van de gemeente Leeuwarden. Cambuurvoorzitter Smit wil nog niet reageren.

-----------------------------
In Henk en Sandor we trust

666

Als het stadion er komt zou ik graag verwarming in het stadion willen, iig vloerverwarming.  8P
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Chris Cambuur

Dat stadion moet komen scc lwd boven culturele hoofdstad! !!! Wij eerst!!!!

Eewal

Citaat van: moodygrunn op september 20, 2013, 16:18:59
Ik zal het proberen te vertalen:
-----------------------------------------------------------
De gemeente Leeuwarden en SC Cambuur hebben afgesproken dat de komende weken onderzocht zal worden of de bouw van een nieuw Cambuurstadion haalbaar is. Cambuur is al een aantal jaren bezig met plannen in Leeuwarden, maar tot nu toe is het nog niet gelukt om tot een concreet plan te komen.

Onderzocht zal worden wat de nieuwe locatie van het nieuwe stadion kan worden en of Cambuur genoeg investeerders kan vinden voor de bouw en een gezonde exploitatie. Dat zegt sportwethouder Ekhart van de gemeente Leeuwarden. Cambuurvoorzitter Smit wil nog niet reageren.

-----------------------------


dit is niks nieuws in vergelijking met 2 jaar geleden volgens mij :(

SCCJSK

#761
als het stadion een te grote capaciteit heeft en er zitten bijvoorbeeld 11 duizend en er kunnen 20 duizend  is de sfeer gelijk weg dan zijn we net vitesse dan spelen we in een half leeg stadion.

De locatie bij het wtc expo vind ik niks we zijn een volksclub dan kunnen we niet meer uit de wijk er heen lopen

mescc

Citaat van: SCCJSK op september 21, 2013, 16:24:09
als het stadion een te grote capaciteit heeft en er zitten bijvoorbeeld 11 duizend en er kunnen 20 duizend  is de zweer gelijk weg dan zijn we net vitesse dan spelen we in een half leeg stadion.

De locatie bij het wtc expo vind ik niks we zijn een volksclub dan kunnen we niet meer uit de wijk er heen lopen

Prima toch dat de zweer weggaat

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt

Salonsocialist Ekhart bemoeit zich ermee. Dan hou ik mijn hart vast, deze man heeft geen enkele lef en totaal geen feeling met topsport.