Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 02, 2024, 19:58:52
Vraag... Ik neem tegen Volendam een vriend mee die heel graag ons nieuwe stadion wou zien. Nu heb ik een kaartje gekocht in vak 19 Ingang Oost 2.
Zelf moet ik ingang Oost 1 naar binnen. Maar de losse kaart staat ook in mn account. Kan mn vriend nu wel samen met mij naar binnen op Oost 1 ? Het is toch leuker samen de tribune op te gaan de 1ste keer.... Wie weet dit?
jaa dat weet ik niet even bellen naar Cambuur.

thankyou

Alle respect voor iedereen en alle betrokkenen bij het nieuwe stadion. Allereerst bedankt voor de toekomst voor onze club en al het harde werken. Woorden kunnen de tijd en energie die er is ingestoken niet onderbouwen. Dat gezegd hebbende:

Er is voor mij een tijd van Cambuur in het oude stadion en de tijd van nu. Logisch ook, maar ik probeer te omschrijven wat ik voel. Cambuur voelt voor mij nu veel commerci?ler. Veel nieuwe (jonkjes) op noord en iedereen staat maar wat door elkaar. Mijn clubliefde wordt met de wedstrijd minder. Kan er helaas niets anders van maken. (~19 jaar supporter en +- 100 uitwedstrijden geweest).

Cambuur, Beer & Loyal Mates

rvw

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 02, 2024, 19:58:52
Vraag... Ik neem tegen Volendam een vriend mee die heel graag ons nieuwe stadion wou zien. Nu heb ik een kaartje gekocht in vak 19 Ingang Oost 2.
Zelf moet ik ingang Oost 1 naar binnen. Maar de losse kaart staat ook in mn account. Kan mn vriend nu wel samen met mij naar binnen op Oost 1 ? Het is toch leuker samen de tribune op te gaan de 1ste keer.... Wie weet dit?
[/quotescreenshot maken van de qr code , en die laten scannen , moet goed komen. En anders loop je eerst naar oost2 laat je hem scannen en dan zelf naar Oost 1 voor je eigen

Poetser

Citaat van: thankyou op oktober 02, 2024, 20:56:35
Alle respect voor iedereen en alle betrokkenen bij het nieuwe stadion. Allereerst bedankt voor de toekomst voor onze club en al het harde werken. Woorden kunnen de tijd en energie die er is ingestoken niet onderbouwen. Dat gezegd hebbende:

Er is voor mij een tijd van Cambuur in het oude stadion en de tijd van nu. Logisch ook, maar ik probeer te omschrijven wat ik voel. Cambuur voelt voor mij nu veel commerci?ler. Veel nieuwe (jonkjes) op noord en iedereen staat maar wat door elkaar. Mijn clubliefde wordt met de wedstrijd minder. Kan er helaas niets anders van maken. (~19 jaar supporter en +- 100 uitwedstrijden geweest).

Benieuwd of je dit ook had geschreven als nu top 3 stonden.

666

In een nieuw stadion waar de resultaten waardeloos zijn, wat dacht je wat de sfeer in het oude stadion zou zijn geweest na deze reeks en met dit voetbal. Alles staat nog in de steigers, iedereen moet zijn of haar plekje nog een beetje uitvinden en we hebben niet eens een supportershome waar je vooraf en vooral achteraf onder het genot van even kan bijpraten of huilen of azijnzeiken.  Niet zo dramatisch doen...
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

papier

Voorlopig deel ik die mening ook wel hoor. Het voetbal en de sfeer zijn natuurlijk nog lang niet wat we willen (en de slechte resultaten uit het oude stadion die vergeet ik vrij snel in tegenstelling tot de krakers). Ik vind de catering veel minder charmant dan in het oude stadion met vrijwilligers (en ook trager wat irritant is). Ik mis ook Cafe Cambuur wel om voorafgaand of erna een drankje te doen. En de gezellige drukte buiten oost vond ik ook wel fijn in het oude stadion itt nu in het stadion met slechte akoustiek en dito belichting.

Maar eerlijk is eerlijk. Het supporterscafe moet nog komen. Een fatsoenlijke pot met mooi voetbal en doelpunten van onze kant hebben we nog niet gezien. De omloop is nog lang niet klaar dus aan de verlichting en akoustiek zal nog wel wat gebeuren. En ik ga er vanuit dat de catering ook wel wordt verbeterd. Daarnaast moeten we nog een beetje wennen op de tribune, wie zit om ons heen etc. Uiteindelijk komt dat ook wel en zullen we het stadion ons wel eigen maken denk ik.

Johan058...

Ik weet zeker dat er ook in dit nieuwe stadion straks een heksenketel ontstaat. Het is allemaal nog wat te niieuw. En nog niet helemaal af. Komt goud!

nee,wel?

zou ook wel lekker zijn als de catering ook eens wat meer te bieden het dan standaard patat frikandellen en hamburgers

De Gast

Komt er ook een supportershome achter Oost? Ik vraag me wel af wat ze met die ruimtes willen. Je loopt nu wat naar de plee, haalt een drankje en na de tijd ben je zo snel mogelijk weg. Niks nodigt uit te blijven hangen. Hoe willen ze straks het ?avondje uit? beleving cre?ren?

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op oktober 12, 2024, 10:10:27
Komt er ook een supportershome achter Oost? Ik vraag me wel af wat ze met die ruimtes willen. Je loopt nu wat naar de plee, haalt een drankje en na de tijd ben je zo snel mogelijk weg. Niks nodigt uit te blijven hangen. Hoe willen ze straks het ?avondje uit? beleving cre?ren?
klopt ben ik volledig met jouw eens.
Ik hoop wel dat ze hier over nagedacht hebben.
Je moet proberen om de supporters zo lang mogelijk in het stadion te houden dat levert heel veel geld op.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op oktober 12, 2024, 10:30:18
Je moet proberen om de supporters zo lang mogelijk in het stadion te houden dat levert heel veel geld op.
Een avondje Cambuur is het best te realiseren met aantrekkelijk voetbal.  :proost

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op oktober 12, 2024, 10:30:18
Is het stadion al af? ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Poetser

Dat hebben ze bij onze zuiderburen onder de oosttribune toch beter voor elkaar

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op oktober 12, 2024, 11:47:35
Is het stadion al af? ;)
klopt Grijskijkert ik snap het ook dat het nog niet af is.
Ze kunnen bij Cambuur ook een updating geven hoe het nu gaat met het nieuwe stadion.

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op oktober 13, 2024, 08:33:24
klopt Grijskijkert ik snap het ook dat het nog niet af is.
Ze kunnen bij Cambuur ook een updating geven hoe het nu gaat met het nieuwe stadion.
Juist! De laatste update is alweer van paar weken geleden.