Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

En weer eentje die viel op de trap.

Snackwagen drama, half uur wachten op bakje friet. Een wagen voor helft Oost? Oud frituurvet, dikke prijs en geen tempo. Kan echt niet.


** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Geluid op Oost nog steeds een drama, onderin tribune prima, maar meer naar boven is er werkelijk niks van te verstaan.

Sakas

Rij 13 nog prima dat geluid, hoger weet ik niet
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Holwerd voor Cambuur

En weer lieten ze 5 minuten voor het begin iedereen maar zo naar binnen op oost :_schater
Ze zullen toch eens moeten gaan nadenken over extra poortjes oid? Mensen gaan toch niet veel eerder komen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Trainert!

Is een scorebord misschien ook een idee in het voetbalstadion? Zo moeilijk kan zoiets toch niet te regelen zijn

Trainert!

Citaat van: DayDreamer op september 29, 2024, 19:33:12
Noord uitverkocht, maar oogt halfvol, ziet er niet uit.

zoveel lege plaatsen. En het zullen er meer gaan worden :zucht

Galdiano

Citaat van: Trainert! op september 29, 2024, 20:52:18
Is een scorebord misschien ook een idee in het voetbalstadion? Zo moeilijk kan zoiets toch niet te regelen zijn

Komt omdat alles naar achter de goal trekt.
Zelf normaal ook achter de goal, vandaag met mijn zoon iets richting west gestaan en beviel eigenlijk veel beter.  :zweep
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Leovardia

Citaat van: Trainert! op september 29, 2024, 20:52:18
Is een scorebord misschien ook een idee in het voetbalstadion? Zo moeilijk kan zoiets toch niet te regelen zijn

Komt medio november.
Kent skele juh.

Zuid1991

Citaat van: Trainert! op september 29, 2024, 20:53:08
zoveel lege plaatsen. En het zullen er meer gaan worden :zucht
Al vaker seit: iedereen gaat naar middenvak, is toch logisch? Niet suh moeilijk om te snappen toch omdat iedereen staat?
Noord was gewoon vol.

Leeuwarder94

Dat noord er wat leeg er uit ziet snap ik nog wel zoals al is uitgelegd. Maar volgens mij was zuid online ook uitverkocht en zie je daar ook nog een stuk of 100(?) lege stoeltjes, met name onderin. Hoe kan dat dan?
De wens is de vader van de gedachte

Noordcambuur

Citaat van: Leeuwarder94 op oktober 02, 2024, 08:27:08
Dat noord er wat leeg er uit ziet snap ik nog wel zoals al is uitgelegd. Maar volgens mij was zuid online ook uitverkocht en zie je daar ook nog een stuk of 100(?) lege stoeltjes, met name onderin. Hoe kan dat dan?
misschien dat de supporters wat anders hebben te doen :?

nee,wel?

Citaat van: Destroyer op september 29, 2024, 19:36:50
En weer eentje die viel op de trap.

Snackwagen drama, half uur wachten op bakje friet. Een wagen voor helft Oost? Oud frituurvet, dikke prijs en geen tempo. Kan echt niet.

en su komme oek nog uut dkv 8P

papier

Het halen van bier op oost gaat ook een stuk trager. De hoeveelheid mensen die haalt is niet zoveel groter als het aantal mensen wat zit te tappen/beschikbare taps. Ook wel bijzonder.

Delfzijl/Cambuur

Vraag... Ik neem tegen Volendam een vriend mee die heel graag ons nieuwe stadion wou zien. Nu heb ik een kaartje gekocht in vak 19 Ingang Oost 2.
Zelf moet ik ingang Oost 1 naar binnen. Maar de losse kaart staat ook in mn account. Kan mn vriend nu wel samen met mij naar binnen op Oost 1 ? Het is toch leuker samen de tribune op te gaan de 1ste keer.... Wie weet dit?

Poetser

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 02, 2024, 19:58:52
Vraag... Ik neem tegen Volendam een vriend mee die heel graag ons nieuwe stadion wou zien. Nu heb ik een kaartje gekocht in vak 19 Ingang Oost 2.
Zelf moet ik ingang Oost 1 naar binnen. Maar de losse kaart staat ook in mn account. Kan mn vriend nu wel samen met mij naar binnen op Oost 1 ? Het is toch leuker samen de tribune op te gaan de 1ste keer.... Wie weet dit?

Kaartje doet het alleen bij de juiste ingang. Kom op tijd en leg de situatie voor. Kan het vast wel