Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel


DayDreamer

Wij zijn vandaag ook keurig geholpen door Cambuur, en we hebben gelukkig kunnen wijzigen van de buitenste vakken naar meer naar het midden op Oost.
Gisteren lopen zeuren, en denk ook dat dingen anders aangepakt hadden moeten worden, maar zeer netjes alles opgelost hier bij ons, wil dat toch ook ff melden.
Succes nog even voor de medewerkers bij Cambuur, zal komende dagen nog wel even druk blijven.

Noordcambuur

Hoeveel kaarten zijn er voor de Cambuur supporters en voor de uitsupporters en voor de zakenclub.

Bernardo

Citaat van: DayDreamer op juni 06, 2024, 18:50:49
Wij zijn vandaag ook keurig geholpen door Cambuur, en we hebben gelukkig kunnen wijzigen van de buitenste vakken naar meer naar het midden op Oost.
Gisteren lopen zeuren, en denk ook dat dingen anders aangepakt hadden moeten worden, maar zeer netjes alles opgelost hier bij ons, wil dat toch ook ff melden.
Succes nog even voor de medewerkers bij Cambuur, zal komende dagen nog wel even druk blijven.

Hoezo kondn jullie nu wel naar middelste vakken dan? Wij zaten op Oost vak21 en konden ook niet de middelste kiezen

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Bernardo op juni 06, 2024, 19:12:33
Hoezo kondn jullie nu wel naar middelste vakken dan? Wij zaten op Oost vak21 en konden ook niet de middelste kiezen

Zal wel meer naar het midden toe zijn, tegen de middelste vakken aan maar niet er in.....

Delfzijl/Cambuur

Jammer dat ik nu niet meer kan zien hoe alle stoeltjes gevuld worden.... Vond het een mooie layout in die paar seconden dat ik het zag..... Stoel zoeken... clickerdy click en weg was alles weer.....lol

SaVaGe

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 06, 2024, 19:24:36
Jammer dat ik nu niet meer kan zien hoe alle stoeltjes gevuld worden.... Vond het een mooie layout in die paar seconden dat ik het zag..... Stoel zoeken... clickerdy click en weg was alles weer.....lol

Ik post op X op aanvraag overzichten van vakken hahaha.

Bens

4792 kaarten nu verkocht  |:) |:)

DayDreamer

Citaat van: Bernardo op juni 06, 2024, 19:12:33
Hoezo kondn jullie nu wel naar middelste vakken dan? Wij zaten op Oost vak21 en konden ook niet de middelste kiezen

Wij zijn naar het stadion gegaan, en daar hebben ze ons geholpen om naar vak 15 te gaan, keurig geholpen daar. Je moet volgens mij wel uit midden oost of midden west komen om recht te hebben om op nieuwe midden oost te komen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: SaVaGe op juni 06, 2024, 19:25:44
Ik post op X op aanvraag overzichten van vakken hahaha.
hoe vind ik dat? :?

Scc4-ever

Ook ik ben er weer bij. 

moodygrunn

Citaat van: SaVaGe op juni 06, 2024, 19:25:44
Ik post op X op aanvraag overzichten van vakken hahaha.
Is dat ook zichtbaar voor als je geen Twitter account hebt?
In Henk en Sandor we trust

denistel

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 06, 2024, 19:21:43
Zal wel meer naar het midden toe zijn, tegen de middelste vakken aan maar niet er in.....

dat kan vanaf 18 juni nog wel werd vanmiddag verteld daar zat eerst een probleem
maar sk houders kunnen dat in de laatste week van de sk houders nog wijzigen

Bernardo

Citaat van: denistel op juni 06, 2024, 21:04:39
dat kan vanaf 18 juni nog wel werd vanmiddag verteld daar zat eerst een probleem
maar sk houders kunnen dat in de laatste week van de sk houders nog wijzigen

Gaat Cambuur dat ook nog naar buiten toe communiceren? Staat nu pas dat SK houders kunnen switchen naar de middelste oost vakken vanaf moment dat clubkaarthouders kaarten kunnen halen.