Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Ik zie de eerste spandoeken in het nieuwe stadion al voor me "Niels Dissel oprotten!" (verantwoordelijke voor ticketing).
:_schater :_schater

Vlampiep

Gisteren voor ons groepje de verlenging en zitplaatsen voor elkaar kunnen krijgen. Wat het vermelden waard is dat een medewerker zich enorm heeft ingezet om ons bij elkaar te krijgen, wat anderhalf uur tijd in beslag nam. Ook herkende het nieuwe systeem een aantal niet, maar het is tenslotte toch goed gekomen.
Zonder deze behulpzame medewerker hadden wij nu nog niet kunnen verlengen met ons groepje.
Persoonlijk vind ik dat de directie hierin ernstige inschattingsfouten heeft gemaakt. Alle lof naar de behulpzame medewerkers, maar een dikke onvoldoende voor Ard en co.

Vlampiep

#11177
Citaat van: Stiens op juni 06, 2024, 09:25:14
Ik zie de eerste spandoeken in het nieuwe stadion al voor me "Niels Dissel oprotten!" (verantwoordelijke voor ticketing).
:_schater :_schater
Niels for President bedoel je.
Deze man is zeer betrokken bij de supporters, dit wat je van onze directie niet ervaart.

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 06, 2024, 09:17:44
Volgens mij heeft ie het over de registratie niet over het kaarten kopen

Dan zou dat nog kunnen. Denk alleen dat wanneer je daar 'gewoon' een week de tijd voor geeft het wel tegelijk kan. Dan hoeft niet iedereen dat direct te doen, verspreid zichzelf wel. Als je het per vak doet 1/2 dagen en ze bellen op de 3e dag.. wat dan? Ophangen en zeggen dikke pech wegwezen?

papier

Citaat van: Stiens op juni 06, 2024, 09:25:14
Ik zie de eerste spandoeken in het nieuwe stadion al voor me "Niels Dissel oprotten!" (verantwoordelijke voor ticketing).
:_schater :_schater

Even los van dat ik het echt kut geregeld vond ben ik zeer te spreken over de mensen bij ticketing. Die hebben mij echt diverse malen zeer prettig geholpen. Een bekende van mij moest gisteren ook bellen en hoewel een deel van de frustratie, zoals al zoveel gepost, had voorkomen kunnen worden. Werd dat gevoel wel weggenomen door de prettige hulp die telefonisch wordt geboden.

Als je lang moet wachten is dat natuurlijk kut aan de lijn. Maar aan de andere kant betekent dat wel dat men goed de tijd neemt om mensen te helpen.

beam

Zo is de storm weer wat gaan liggen? Gisteravond een seizoenkaart op zuid geregeld. Waren al veel plekken weg. Het is hard gegaan met de verkoop. Maar ben er volgend jaar weer bij. Ik ben benieuwd hoeveel seizoenkaarten er aan het begin van het seizoen straks zijn verkocht. De nieuwe ticketing werkte wel lekker soepel. Op naar volgend seizoen dan gaat het vast beter dan dit jaar.

nee,wel?

gister ben ik er ook niet doorgekomen ,nu wel alleen kan de betaling niet doen krijg dan het betaalproces kan niet worden opgestart probeer het nogmaals
dus maar even bellen 33e in de wachtrij  8P maar we houden vol zodat we er volgend seizoen ook weer bij zijn |:) |:)

sunderland

Heb ze binnen maar wat een gedoe. Vanochtend vroeg was ik er . De administratie bestond uit 2 jongens die erg vriendelijk en behulpzaam waren. Maar het is toch te zot voor woorden dat er maar 2 waren. Des Cambuurs en de directie moet zich doodschamen

papier

Citaat van: sunderland op juni 06, 2024, 12:02:45
Heb ze binnen maar wat een gedoe. Vanochtend vroeg was ik er . De administratie bestond uit 2 jongens die erg vriendelijk en behulpzaam waren. Maar het is toch te zot voor woorden dat er maar 2 waren. Des Cambuurs en de directie moet zich doodschamen

Twee is voldoende als je vooraf duidelijkheid schept en je goed voorbereid. In feite is de werkwijze een dikke middelvinger naar deze gasten. Oncollegiaal.

Stiens

HUISHOUDELIJKE MEDEDELING: ALLE RELATIES ZIJN ONTKOPPELD

Vanaf gistermiddag is het voor seizoenkaarthouders mogelijk om de verhuizing naar Ons Nieuwe Thuis te regelen en mede vanwege de overstap naar een nieuw ticketingsysteem waren er hierbij een aantal spreekwoordelijke kinderziektes.

Het grootste issue was misschien wel dat in het oude ticketingsysteem seizoenkaarten aan elkaar gekoppeld waren en het hierdoor voor de ene seizoenkaarthouder onmogelijk was om in te loggen in het nieuwe systeem.

Dit issue hebben we neergelegd bij Tymes4 en is inmiddels opgelost. Lukte het kortom eerder niet om in te loggen, dan zou dat vanaf nu dus wel mogelijk moeten zijn (met je klantnummer en postcode).

Heb je nog steeds problemen met inloggen? Probeer dan ?8921 RG? als postcode, deze is namelijk standaard als alternatief ingesteld bij het ontbreken van een postcode. Werkt ook dit niet, dan kloppen waarschijnlijk de adresgegevens niet meer en kun je ons het beste even mailen (met je relatienummer): info@cambuur.nl.

nee,wel?

na een uur in de telefonische wachtrij kreeg ik grieskiekert aan de lijn die zei dat er een storing zat in het online betaal systeem
inmiddels gelukt en verhuis ik van zuid naar noord :proost :thumbsup

denistel

Citaat van: Stiens op juni 06, 2024, 09:25:14
Ik zie de eerste spandoeken in het nieuwe stadion al voor me "Niels Dissel oprotten!" (verantwoordelijke voor ticketing).
:_schater :_schater

net geweest en prima afgehandeld door niels en anderen dus juist dank.

denistel

Citaat van: sunderland op juni 06, 2024, 12:02:45
Heb ze binnen maar wat een gedoe. Vanochtend vroeg was ik er . De administratie bestond uit 2 jongens die erg vriendelijk en behulpzaam waren. Maar het is toch te zot voor woorden dat er maar 2 waren. Des Cambuurs en de directie moet zich doodschamen

toen ik er was 5 lui bezig daar en mooi ons ploegje bij elkaar kunnen krijgen

Noordcambuur

Nog tussenstand seizoenskaarten  :zweep

Noordcambuur

Citaat van: denistel op juni 06, 2024, 15:37:22
toen ik er was 5 lui bezig daar en mooi ons ploegje bij elkaar kunnen krijgen
mooi filmpje denistel  :thumbsup