Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 18:07:20
Alsof je de enige bent, geduld is een schone zaak en Rome is oek niet in 1 dag bouwt, zei mien opa altiet.

Daar gaat het helemaal niet om. En geloof me ik waardeer je positiviteit en de wil om alles wat te bagataliseren etc maar het is gewoon niet goed geregeld punt. Wij hebben 4 kaarten naast elkaar en wilden bijv in vak 13 maar dat was om half 3 al zo goed als uitverkocht. Vervolgens maar 3 kaarten naast elkaar in vak 19 genomen en uiteindelijk om 5 uur nog 1 er naast kunnen krijgen. Maar ik hoor ook verhalen van mensen die altijd met groepjes van 8-10 bij elkaar zitten/staan en als de boel dan niet werkt is dat gewoon onmogelijk

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op juni 05, 2024, 18:16:17
Ja dus, ik wil net zoals een ander ook een mooie plek bij de rest. Maatschappij is toch ieder voor zich zoals je ziet.
Zijn nu ruim 2500 kaarten verkocht denk je nu echt dat alle mooie plekjes weg zijn. Morgen is er weer een dag en zal het vast lukken...
IN HENK WE TRUST!!!

Viper

Dat het geen klapstoel is, is nog tot daaraan toe. Ik had echter verwacht dat er een stopcontact onder mijn stoeltje zou zitten om mijn telefoon op te laden. Ook zijn er geen heaters aanwezig, waardoor ik in de winter genoodzaakt ben om thermokleding aan te doen. Daarnaast zal de zon waarschijnlijk voor belemmering van het zicht zorgen. Ik hoop dat de club kan investeren in zonwering. En hoe zit het met de horeca daar? Moet ik zelf mijn drankjes ophalen of kan dat via een app?

#zeikstralen058

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 18:14:21
Op die manier leg je de telefoonlijn wel lam...
Dou werkst momenteel as un rooie lap op un dolle stier.
Kest niet eefkes op soute van ut forum?

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 05, 2024, 18:16:59
Daar gaat het helemaal niet om. En geloof me ik waardeer je positiviteit en de wil om alles wat te bagataliseren etc maar het is gewoon niet goed geregeld punt. Wij hebben 4 kaarten naast elkaar en wilden bijv in vak 13 maar dat was om half 3 al zo goed als uitverkocht. Vervolgens maar 3 kaarten naast elkaar in vak 19 genomen en uiteindelijk om 5 uur nog 1 er naast kunnen krijgen. Maar ik hoor ook verhalen van mensen die altijd met groepjes van 8-10 bij elkaar zitten/staan en als de boel dan niet werkt is dat gewoon onmogelijk
Iedereen moet en zal bij elkaar zitten, prima, maar dat maakt het moeilijker voor een ander. Maar wat ik net zei, geduld hebben en het komt wel goed, als de bugs er vanavond uitgehaald worden zal het morgen beter gaan en de dag erna nagenoeg foutloos. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Poetser

Er valt een hoop aan te merken.

- waarom niet vandaag de informatie email eruit plus op de post voor de oudere supporter en dan volgende week starten? Op die manier kan iedereen die dat wilde vriend/familie koppelen en kaarten naast elkaar uitzoeken.
- vakken 14 tot en met 18 gelijk openstellen voor heel Oost ?n West. Plek zat.

En Grijskijkert, het enige wat je al de hele dag doet is mensen de maat nemen die tegen problemen aanliepen vandaag.

Als iemand ook maar een beetje kritiek heeft op Cambuur spring je daar als een hyena op af. Heel irritant.

denistel

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 18:09:58
Met een wachtlijst van zo'n 2000 aspirant seizoenkaarthouders..

en 2000 die niet verlengen..ik zit ook op een 2e rij nu in 4 en niet bij vrienden
maar die zoek ik wel op.

Grijskijkert

Citaat van: Poetser op juni 05, 2024, 18:25:52
Er valt een hoop aan te merken.

- waarom niet vandaag de informatie email eruit plus op de post voor de oudere supporter en dan volgende week starten? Op die manier kan iedereen die dat wilde vriend/familie koppelen en kaarten naast elkaar uitzoeken.
- vakken 14 tot en met 18 gelijk openstellen voor heel Oost ?n West. Plek zat.

En Grijskijkert, het enige wat je al de hele dag doet is mensen de maat nemen die tegen problemen aanliepen vandaag.

Als iemand ook maar een beetje kritiek heeft op Cambuur spring je daar als een hyena op af.
Heel irritant.
Neem helemaal niemand de maat, en elke keer die reactie van jouw op mij dat zeker irritant, je kon wel aandacht nodig hebben.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: denistel op juni 05, 2024, 18:28:17
en 2000 die niet verlengen..ik zit ook op een 2e rij nu in 4 en niet bij vrienden
maar die zoek ik wel op.
2000 niet verlengen? Kan het me niet voorstellen. Zo ist ook en dat kan ook op Noord :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 18:32:12
2000 niet verlengen? Kan het me niet voorstellen. Zo ist ook en dat kan ook op Noord :thumbsup

al genoeg gehoord die door dit gedoe niet meer gaan omdat ze niet
met zijn allen bij elkaar kunnen zitten.

Drumfather SCC

Citaat van: denistel op juni 05, 2024, 18:51:18
al genoeg gehoord die door dit gedoe niet meer gaan omdat ze niet
met zijn allen bij elkaar kunnen zitten.

Die mensen kunnen ook deursette in plaats van gelijk de kop inne nek te gooien.
Cambuur kan en gaat je namelijk altijd wel helpen. Linksom of rechtsom
Zeker als de storm van de eerste dag is gedaald

Cambuur heeft zeker op bepaalde punten gefaald in dit proces maar het kan niet zonder ons

Gelijk je club laten barsten om zoiets... Zal wel emotie zijn
Wat ik ergens ook snap hoor maar begrip voor als je dat zou doorzetten krijg je niet
#clubliefde

AL

Net antwoord van Cambuur mbt middelste vakken op Oost.
Alleen als je op West nu in vak 3,4,5,6 of 7 zat, kom je in aanmerking voor de middelste plekken. Ik zat in vak 8.
En wellicht als je nu op Oost in de middelste vakken zat?
Dit soort informatie vooraf had een boel ergernis bespaard.

Het verlengen ging super snel en binnen 1 minuut alles geregeld. Nogmaals het nieuwe ticketsysteem is een enorme verbetering.

PePe

Vanmiddag bij het stadion verlengd, gelukkig maar want achteraf bleek dat ik helemaal niet kon verlengen op basis van mijn huidige nummer. Het nummer werd wel herkend, heb ontbrekende gegevens toegevoegd, maar de button om verder te komen in het systeem kwam niet beschikbaar. Dus online verlengen kon achteraf gezien bij mij niet. De oude content daar klopt niks van, velen kwamen diverse uiteenlopende problemen tegen. Cambuur had zelf nieuwe accounts moeten aanmaken, en het wachtwoord per mail moeten verstrekken, met daarbij de mogelijkheid om het wachtwoord te kunnen wijzigen. Nu heb ik een nieuw nummer door de nieuwe registratie, maar ook hiermee kom ik niet verder.

justremco

Citaat van: AL op juni 05, 2024, 19:01:17
Net antwoord van Cambuur mbt middelste vakken op Oost.
Alleen als je op West nu in vak 3,4,5,6 of 7 zat, kom je in aanmerking voor de middelste plekken. Ik zat in vak 8.
En wellicht als je nu op Oost in de middelste vakken zat?
Dit soort informatie vooraf had een boel ergernis bespaard.

Het verlengen ging super snel en binnen 1 minuut alles geregeld. Nogmaals het nieuwe ticketsysteem is een enorme verbetering.

En toch klopt dat ook niet helemaal. Wij hadden 4 kaarten in vak 7 maar er kon maar 1 van de 4 een plekje kiezen in de middelste vakken

Huizen

Zomaar wat dingen:

- Op de dag van lancering mag de eerste (hoofd)banner op de website www.cambuur.nl niet linken naar een pagina zonder informatie
- Waarom breng je video's met uitleg over aanschaf op de dag van lancering pas uit?
- Zijn de voordelen van de Gouden Seizoenskaart allemaal toegepast in het huidige systeem?
- Communiceer je seizoenkaartprijzen vooraf (je weet dat tegenwoordig alles veel kost en mensen dit misschien willen plannen)
- Zorg dat het betalen in 3 delen werkt, dat is een service die je aanbiedt - waarom geeft dit een foutmelding bij afrekenen en moet je uiteindelijk wel iDeal kiezen?
- Zorg ervoor dat alle leden in je database een postcode en mailadres hebben. Veel gekoppelde accounts waren "informatieloos" waardoor fans met seizoenskaart niet konden zoeken op hun postcode.
- Regel met de nieuwe ticketpartij een mailing/sms bericht zodat alle leden in ieder geval VOORAF de kans hebben om hun oude informatie te kunnen updaten. Je weet dat het oude ticketsysteem https://voetbal-sc-cambuur.iticketsro.com/ hopeloos ouderwets is.
- Wanneer mensen naar info@cambuur.nl mailen: kies een andere autoresponder ipv je krijgt binnen 2 dagen reactie. Dit zorgt voor nog meer ongeduld.
- Kondig het nieuwe ticketportal niet met www.tickets.cambuur.nl aan, maar met de juiste link: https://tickets.cambuur.nl/
- Maak de verdeling West/Oost vooraf duidelijk. Je weet dat heel West niet beschikbaar gaat zijn voor het "gewone" publiek - besteed hier dan ook extra aandacht aan
- Zorg ervoor dat alle gebruikers dezelfde rechten hebben. Veel gebruikers konden niet kiezen uit de middelste vakken, terwijl ze hier wel recht op hebben
- Stel het wachtbandje van het 058 nummer in met een vrolijke Henk de Jong die je inspreekt dat je even geduld moet hebben, ipv een wachttoon of een tuut tuut tuut
- Zorg ervoor dat het ticketportal niet voor lancering al bereikbaar is. Dit had de nieuwe ticketpartij ook kunnen voorkomen.

Kortom: ik denk dat het handiger was om deze campagne een week uit te stellen. En vooraf goed te testen met een klein testteam. Kan mij heel goed voorstellen dat mensen nu andere keuzes maken en dit toch enigszins invloed heeft op de gehele seizoenskaartcampagne!

PS: Ik heb zelf een IT bedrijf dus zit er wat dieper in, Cambuur mag mij bellen voor een volgende lancering!  :devil Misschien sowieso wel goed om af en toe wat supporters mee te laten denken over bepaalde dingen. Veel dingen blijven toch zwaar amateuristisch  :zucht