Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

rvw

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 16:34:17
Alsof het hogere wiskunde is... En iedereen wil de mooiste plekken op oost, daar ben je niet alleen in en hebt daar geen alleen recht in. Maar je had ook naar het stadion kunnen gaan en daar verlengen. Als alles eerder kon denk je dat ze dat niet hadden gedaan? Je kon wel denken dat het is gedaan om jou(de supporter) te pesten.
wat een ongelofelijk dom antwoord. Snap dat invalide nu ook.
Wij zaten op west ,en konden niet uitzoeken in vak 14t/m 18 . Dat had wel mogelijk moeten zijn.
Dus niet dom lallende als je nietmeer waar het over gaat.
Later was het wel mogelijk . Maar ja toen hadden wij geen recht meer tot koop.

HansKazan

Citaat van: Viper op juni 05, 2024, 17:55:04
Dit is geen nog geen 17% van de totale capaciteit, Noord misschien net vol. Vanavond zullen er ook aardig wat mensen verlengen.

Als ze erkennen dat ik een seizoenkaart heb wel ja.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 17:39:23
Zo makkelijk weer, denigrerend doen over hard werkende mensen binnen de club, jammer weer... Ben benieuwd waar u straks als dit voorbij is negatief(uw on onderbouwde twijfels bij hebt) over bent..
Nou nergens om hoor kerel, jouw plaats in het stadion kon je blindelings verlengen, maar jij gaat voorbij aan de onzekerheid en stress die velen hebben gehad bij het verlengen. En niks denegrerend, ik schrijf wat ik heb ervaren en waarneem. Daartegen ben jij een ster in door de shit die velen hebben gehad bij het verlengen af te doen met eigen onkunde. Cambuur heeft gewoon verzuimd tijdig info te verstrekken en had dus kunnen weten dat er veel druk op de administratie zou komen. Dus had Ardje moeten zorgen dat ervoldoende medewerkers/ stagiaires de vele vragen konden beantwoorden. Dit heeft onnodig lang geduurd en heeftbdus ook de nodige stress gehad bij de medewerkers die de vragen moesten beantwoorden.
Ik snap dat je trots bent op club, maar het steeds recht lullen wat krom is doen mij mijn tenen krommen.

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 16:40:13
Cambuur mailen of bellen!!

Makkelijk lullen weer. Vanmiddag een uur lang geprobeerd te bellen en toen was het net alsof ze de hoorn eraf hadden. Naar het plein gereden maar daar vertelden ze dat aansluiten zinloos was omdat ze niet iedereen konden helpen voor 5 uur. Vervolgens een half uur in de wacht gehangen en daarna was het super snel geregeld omdat er een foutje in het systeem zat die snel verholpen was. Dit hadden ze kunnen voorkomen door de mensen al een paar dagen geleden een account aan te laten maken om zodoende iedereen te koppelen?.

HansKazan

Citaat van: justremco op juni 05, 2024, 18:02:51
Makkelijk lullen weer. Vanmiddag een uur lang geprobeerd te bellen en toen was het net alsof ze de hoorn eraf hadden. Naar het plein gereden maar daar vertelden ze dat aansluiten zinloos was omdat ze niet iedereen konden helpen voor 5 uur. Vervolgens een half uur in de wacht gehangen en daarna was het super snel geregeld omdat er een foutje in het systeem zat die snel verholpen was. Dit hadden ze kunnen voorkomen door de mensen al een paar dagen geleden een account aan te laten maken om zodoende iedereen te koppelen?.

Eens. Om 13:00 al gemaild en vervolgens 8 keer gebeld. Geen gehoor.

denistel

15,000 plaatsen en 8,000 sk is 7000 lege plaatsten losse verkoop 2,000
nou dan zoek ik wel een plekje op wat mooi is.

AL

Citaat van: rvw op juni 05, 2024, 17:58:58
wat een ongelofelijk dom antwoord. Snap dat invalide nu ook.
Wij zaten op west ,en konden niet uitzoeken in vak 14t/m 18 . Dat had wel mogelijk moeten zijn.
Dus niet dom lallende als je nietmeer waar het over gaat.
Later was het wel mogelijk . Maar ja toen hadden wij geen recht meer tot koop.

Echt had een stagiaire erop gezet. Dan was het goed gekomen m.b.t. de informatievoorziening.
Supporters op West kunnen op de middelste vakken van Oost plaatsnemen, haha blijkt een grap te zijn.
Supporters naast elkaar zitten? Dan kun je account koppelen, maar die info is gelijktijdig met de verkoop.

Positief punt is dat het ticketsysteem verder wel erg mooi is!

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 05, 2024, 18:02:51
Makkelijk lullen weer. Vanmiddag een uur lang geprobeerd te bellen en toen was het net alsof ze de hoorn eraf hadden. Naar het plein gereden maar daar vertelden ze dat aansluiten zinloos was omdat ze niet iedereen konden helpen voor 5 uur. Vervolgens een half uur in de wacht gehangen en daarna was het super snel geregeld omdat er een foutje in het systeem zat die snel verholpen was. Dit hadden ze kunnen voorkomen door de mensen al een paar dagen geleden een account aan te laten maken om zodoende iedereen te koppelen?.
Alsof je de enige bent, geduld is een schone zaak en Rome is oek niet in 1 dag bouwt, zei mien opa altiet.
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Citaat van: Viper op juni 05, 2024, 17:55:04
Dit is geen nog geen 17% van de totale capaciteit, Noord misschien net vol. Vanavond zullen er ook aardig wat mensen verlengen.

Top man voor al die mensen die dat vanavond doen. Bij mij is blijkbaar de postcode niet goed gekoppeld met mailadres aan de sk dus werkt allemaal niet. Met mij honderden en duizenden meer. Meer dan 15 jaar SK en je hebt niks te zeggen. Sta je in de rij worden er honderden mensen die speciaal vrij hebben genomen om het bij kantoor af te handelen naar huis gestuurd. Telefonisch onbereikbaar.

Hoor gigantisch veel mensen die soms dertig tot soms wel veertig jaar sk hebben bijna huilend een plaats aan de zijkant bedeeld krijgen omdat ze met groepje niet bijelkaar kunnen zitten.

Dit systeem had natuurlijk een halfjaar geleden moeten proef gedraait. Je had moeten kunnen kiezen voor stoelen en dan desnoods maar verloten om een eerlijke verdeling te krijgen. Maar dit is supporter onwaardig en in en in triest....

:rodekaart
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: denistel op juni 05, 2024, 18:05:52
15,000 plaatsen en 8,000 sk is 7000 lege plaatsten losse verkoop 2,000
nou dan zoek ik wel een plekje op wat mooi is.
Met een wachtlijst van zo'n 2000 aspirant seizoenkaarthouders..
IN HENK WE TRUST!!!

rvw

Grijskijkert , je wilt niet weten hoe kwaad dat ik ben .
Mijn mooie plek op west kwijt en nu aan de zijlijn op Oost.
Heb meer als 25 jaar een sk goud . Veranderen kan je wel vergeten als je met zijn drie?n naast elkaar zit .
Probeer jij maar eens met je andere twee rolstoelers van tribune te veranderen en naast elkaar te staan , met een falend systeem .
Hou liever je mond ,als je niks te melden hebt

Destroyer

Citaat van: HansKazan op juni 05, 2024, 18:04:02
Eens. Om 13:00 al gemaild en vervolgens 8 keer gebeld. Geen gehoor.

17 keer gebeld in een half uur, je komt er niet doorheen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: rvw op juni 05, 2024, 18:10:02
Grijskijkert , je wilt niet weten hoe kwaad dat ik ben .
Mijn mooie plek op west kwijt en nu aan de zijlijn op Oost.
Heb meer als 25 jaar een sk goud . Veranderen kan je wel vergeten als je met zijn drie?n naast elkaar zit .
Probeer jij maar eens met je andere twee rolstoelers van tribune te veranderen en naast elkaar te staan , met een falend systeem .
Hou liever je mond ,als je niks te melden hebt
Je hebt hierover al contact gehad met Cambuur?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op juni 05, 2024, 18:10:24
17 keer gebeld in een half uur, je komt er niet doorheen
Op die manier leg je de telefoonlijn wel lam...
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 18:14:21
Op die manier leg je de telefoonlijn wel lam...

Ja dus, ik wil net zoals een ander ook een mooie plek bij de rest. Maatschappij is toch ieder voor zich zoals je ziet.
** Poolwinner 18/19 - 21/22