Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: rvw op juni 04, 2024, 12:11:39
Heb zojuist contact gehad met de club.
Je ziet maar waar je gaat zitten . Ze kunnen er niks aan doen ligt bij de bouwer.
Wij (westtribune) moeten maar wat online aanklikken op Oost.  Niks eerst kijken of voorrang .
Met andere woorden . Zoek het maar uit.
Er wordt gezegd wij kunnen er niks aan doen .
Waarom zou West voorrang moeten hebben?

Stiens

Citaat van: Bussum op juni 04, 2024, 12:40:17
Ik ben gisteren het stadion ingegaan om precies te kijken waar ik wil zitten. Heb de beenruimte opgemeten in verschillende vakken. Dat verschilt namelijk nogal. Daarna heb ik per rij bekeken hoe goed ik de nieuwe spits de goals erin kan zien koppen. Ik weet nu precies waar ik aan toe ben, en ga morgen om 13:00 uur de ideale stoeltjes reserveren  |:)

Ik ben juist afgegaan op de zonnestand. Waar zit ik over twee seizoenen op zondagmiddag in de Eredivisie het langst in de zon?  :_schater

SaVaGe

Zojuist ook even met de club gebeld.

West heeft inderdaad voorrang op het huidige Oost. Oost zal automatisch ingetekend worden op de buitenste vakken, en dit is pas te wijzigen na de 2e ronde als clubkaarthouders ook kunnen bestellen.

Verder gaat het op structuur van achternaam wie als eerste een keus kan maken A tm K, L tm Z. De eerste 100 verkochte seizoenkaarten doet Cambuur cadeau. De overige prijzen zijn voor Oost 475 euro, incl de vooropgestelde 12% vanuit de overheid.


Later l0l

Poetser

Citaat van: SaVaGe op juni 04, 2024, 12:51:18
Zojuist ook even met de club gebeld.

West heeft inderdaad voorrang op het huidige Oost. Oost zal automatisch ingetekend worden op de buitenste vakken, en dit is pas te wijzigen na de 2e ronde als clubkaarthouders ook kunnen bestellen.

Verder gaat het op structuur van achternaam wie als eerste een keus kan maken A tm K, L tm Z. De eerste 100 verkochte seizoenkaarten doet Cambuur cadeau. De overige prijzen zijn voor Oost 475 euro, incl de vooropgestelde 12% vanuit de overheid.


Later l0l

Huidige Oost op buitenste vakken?  :| ?475,-  :_schater

Ik moet er dan nog maar even goed over nadenken of ik wel een seizoenkaart ga kopen voor mij en mijn gezin.

Ik zit nu vak 19, rij 1. Ik verwacht een vergelijkbare plek.

SaVaGe

HAHAHAHAHHA maat, ik zit de boel op te naaien.
Heb helemaal niet gebeld. Bericht is lauter gebaseerd op gezwets van de bovenste plank.  :devil

Morgen weten we ALLEmaal meer.

Poetser

Citaat van: SaVaGe op juni 04, 2024, 13:50:03
HAHAHAHAHHA maat, ik zit de boel op te naaien.
Heb helemaal niet gebeld. Bericht is lauter gebaseerd op gezwets van de bovenste plank.  :devil

Morgen weten we ALLEmaal meer.

Je had me wel hahaha

rvw

Citaat van: Bernardo op juni 04, 2024, 12:46:26
Waarom zou West voorrang moeten hebben?
Dat werd hier gemeld.

Galdiano

Weet je wat ik zo bijzonder vindt. Dan publiceren ze zometeen alle informatie net na sluitingstijds van de receptie.   :_schater Iedereen loopt zichzelf helemaal op te fucken vanavond, en morgen krijgen de medewerkersallemaal shit over zich heen.

Ik hoop dat ze gewoon zoals eerder gecommuniceerd een kijkdag organiseren voor zuid, west en oost.
Kan iedereen zijn toegwezen plek kiezen of eventueel nog omzetten.

Maar Geen paniek er is plek zat mensen. :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Leovardia

Citaat van: Galdiano op juni 04, 2024, 16:36:29
Weet je wat ik zo bijzonder vindt. Dan publiceren ze zometeen alle informatie net na sluitingstijds van de receptie.   :_schater Iedereen loopt zichzelf helemaal op te fucken vanavond, en morgen krijgen de medewerkersallemaal shit over zich heen.


Hahahaha, het is n?g fraaier. Maar eerlijk, vind dit mege slap en niet serieus overkomen. Alsof er alleen stagiars ronddartelen.
Kent skele juh.

Huizen

Een kijkdag  :_schater :_schater :_schater

Net alsof je bij de ArenA of Ziggodome ook even kan gaan kijken op welke plek je kan komen zitten.

Er moet "gewoon" een digitale plattegrond beschikbaar zijn. Mooiste zou zijn met 3D view of photo view en dan wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Als je alle wensen van iedereen moet gaan inwilligen mag er wel een nieuw stadion aan medewerkers worden aangenomen.

Huizen

Enige waar ik wel benieuwd naar ben is hoe ze het gaan doen met alle seizoenskaarthouders. Veel mensen hebben volgens mij geen eigen account op de oude Cambuur site. Ik ben heel benieuwd hoe deze nieuwe ticketpartij het gaat aanpakken en het morgen soepeltjes verloopt voor iedereen!  _O_

michello


Inferno-058


Bankzitter

Et zijn 2 vakken 17/18/19  8P

Bernardo

Middelste vakken Oost duurder dan de rest? Vanwege kleurverschil.