Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op juni 04, 2024, 08:10:31
Denk je dat echt, zonder te weten wat een los kaartje of SK gaat kosten?
Je kan toch een prima inschatting maken van wat het gaat kosten en omgerekend zal het een paar euro meer per wedstrijd zijn.
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2024, 20:11:56
Dat en logisch nadenken schijnt moeilijk te zijn en we gaan van 10000 naar 15000 stoeltjes 8P  :X

Niet zo zeer dat er geen plaats zou zijn maar meer wat je zicht wordt op je nieuwe plekje. Als je een heel seizoen liever ergens anders had gezeten dan is dat ook jammer.

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op juni 04, 2024, 09:06:52
Niet zo zeer dat er geen plaats zou zijn maar meer wat je zicht wordt op je nieuwe plekje. Als je een heel seizoen liever ergens anders had gezeten dan is dat ook jammer.
Dan kan je binnen 3 weken(daarna start de volgende verkoop ronde) toch wisselen van plek...
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Citaat van: hobbes op juni 04, 2024, 09:06:52
Niet zo zeer dat er geen plaats zou zijn maar meer wat je zicht wordt op je nieuwe plekje. Als je een heel seizoen liever ergens anders had gezeten dan is dat ook jammer.

Wellicht komt er een virtueel zicht (foto) bij als je een stoel selecteert.  Dan kun je een beetje inschatten hoe je komt te zitten. Al zie ik dat vaker en in de praktijk valt t dan altijd weer net iets anders uit.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2024, 08:22:45
Je kan toch een prima inschatting maken van wat het gaat kosten en omgerekend zal het een paar euro meer per wedstrijd zijn.
Ik begrijp dat jij er meer vertrouwen in hebt dan ik.

Poetser

Citaat van: Vlampiep op juni 04, 2024, 09:55:15
Ik begrijp dat jij er meer vertrouwen in hebt dan ik.

Nouja, kritiek op de club voelt bij Grijskijkert als een persoonlijke aanval.

Zou hij misschien een werknemer zijn?

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op juni 04, 2024, 09:55:15
Ik begrijp dat jij er meer vertrouwen in hebt dan ik.
Dat vermoeden heb ik ook...
IN HENK WE TRUST!!!

upweer

Je kunt niet iedereen tevreden houden, lees ook vooral wat ze niet willen.
Ik heb nog geen oplossing gezien.
Dus ben al blij hoe Cambuur dit zo "rustig" opppakt

drg

Citaat van: michello op juni 04, 2024, 09:38:11
Wellicht komt er een virtueel zicht (foto) bij als je een stoel selecteert.  Dan kun je een beetje inschatten hoe je komt te zitten. Al zie ik dat vaker en in de praktijk valt t dan altijd weer net iets anders uit.

Zoiets verwacht ik dus wel bij dat nieuwe ticketsysteem. Ik denk dat foto's maken van uit elk stoeltje/rij/vak nogal wat werk is  :_schater dus (inderdaad) mogelijk is het een 3D plaatje van een definitief model van het stadion.

Ik had wel echt gehoopt dat we gewoon zelf een weekend kregen om een beetje een inschatting te maken, in persoon heb je altijd een ander beeld dan op een foto en merk je wellicht ook dat een rij hoger of lager bv. meer of minder uit maakt dan op een foto.

Stiens

Man man man, wat een gemiereneuk hier. Waar maken sommige mensen zich druk om. Een paar stoeltjes naar links of een paar naar rechts, een rij omhoog of een rij omlaag. Wat maakt dat nou voor verschil  8P 8P

E?n thuiswedstrijd verder en je bent gewend aan je nieuwe plek.

rvw

Heb zojuist contact gehad met de club.
Je ziet maar waar je gaat zitten . Ze kunnen er niks aan doen ligt bij de bouwer.
Wij (westtribune) moeten maar wat online aanklikken op Oost.  Niks eerst kijken of voorrang .
Met andere woorden . Zoek het maar uit.
Er wordt gezegd wij kunnen er niks aan doen .

Vlampiep

Citaat van: rvw op juni 04, 2024, 12:11:39
Heb zojuist contact gehad met de club.
Je ziet maar waar je gaat zitten . Ze kunnen er niks aan doen ligt bij de bouwer.
Wij (westtribune) moeten maar wat online aanklikken op Oost.  Niks eerst kijken of voorrang .
Met andere woorden . Zoek het maar uit.
Er wordt gezegd wij kunnen er niks aan doen .
Ach als de club zo nonchalant met hun supporters denkt om te moeten gaan, is verlenging toch geen optie en met het kopen van een los kaartje kan ik zelf bepalen waar ik wil zitten.

janou

Gelukkig weet iedereen de reden dat dit gewoon random gaat! Zou vast expres gedaan zijn om de eigen supporters te naaien!!!!!!!!!!

Zonder grappen. Ik begrijp dat dit erg vervelend is, heb er zelf ook last van aangezien ik altijd in mijn eentje kom en dus helemaal niemand ken. Maar wellicht moeten we eerst de reactie van de club afwachten, en misschien ligt dit inderdaad wel buiten de macht van Cambuur. Daarnaast, als mensen om zo'n reden hun seizoenskaart niet verlengen, blijf dan lekker weg. Maarja dat is ook maar mijn simpele mening  8P

Huizen

Ik ben gisteren het stadion ingegaan om precies te kijken waar ik wil zitten. Heb de beenruimte opgemeten in verschillende vakken. Dat verschilt namelijk nogal. Daarna heb ik per rij bekeken hoe goed ik de nieuwe spits de goals erin kan zien koppen. Ik weet nu precies waar ik aan toe ben, en ga morgen om 13:00 uur de ideale stoeltjes reserveren  |:)

NRG

Citaat van: rvw op juni 04, 2024, 12:11:39
Heb zojuist contact gehad met de club.
Je ziet maar waar je gaat zitten . Ze kunnen er niks aan doen ligt bij de bouwer.
Wij (westtribune) moeten maar wat online aanklikken op Oost.  Niks eerst kijken of voorrang .
Met andere woorden . Zoek het maar uit.
Er wordt gezegd wij kunnen er niks aan doen .

Dat is toch raar. Ja kan toch prima op een zaterdag de seizoenskaarthouders van west per vak uitnodigen . Gewoon een half uur per vak om even te kijken en je plek uit te zoeken. Willen is kunnen.