Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Harry L. op juni 03, 2024, 18:34:23
Zal toch ook nog wel een gewone verhoging bij zitten neem ik aan.
Daar is geen melding van gemaakt...
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Citaat van: Harry L. op juni 03, 2024, 18:34:23
Zal toch ook nog wel een gewone verhoging bij zitten neem ik aan.

Geen gouden seizoenkaart? Dan krijg je nog 20% korting..

PePe

Wat un sootsje, alleen belang bij geld, en niet aan de mens denken.  :(

Grijskijkert

Citaat van: PePe op juni 03, 2024, 19:01:39
Wat un sootsje, alleen belang bij geld, en niet aan de mens denken.  :(
Daar worden speler voor gehaald, dus niet su zeuren...
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2024, 19:06:21
Daar worden speler voor gehaald, dus niet su zeuren...
Mwah dus moeten we maar een geldclubje worden vindt je eigenlijk? Hoeft voor mij niet.

Galdiano

Waar lezen we dat er geen kijkdag is? Iedereen schreeuwt alweer moord en brand.  :_schater
Morgen komt er meer info. Heb geduld mensen.  :y

Ik maak me niet druk in iedergeval.  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op juni 03, 2024, 19:07:28
Mwah dus moeten we maar een geldclubje worden vindt je eigenlijk? Hoeft voor mij niet.
Dan ook niet klagen over de resultaten toch...
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Wat is een geldclubje  :?
Kom op. Heb geduld. En heus zal niet alles vlekkeloos gaan en ?t naar de zin zijn van iedereen. Maar uiteindelijk staan de biergooiers op Noord echt wel weer bij elkaar.

SaVaGe

Citaat van: Galdiano op juni 03, 2024, 19:11:31
Waar lezen we dat er geen kijkdag is? Iedereen schreeuwt alweer moord en brand.  :_schater
Morgen komt er meer info. Heb geduld mensen.  :y

Ik maak me niet druk in iedergeval.  8)

Must FB, X en Insta eens al die coments lezen. Iedereen is bang dat er te weinig plek is ofzo. Komen volgens mij voldoende plekken bij. Gejank allemaal hahaha

Inferno-058

Zal vast wel goedkomen, aanloop naar deze campagne kon natuurlijk wel een stuk beter

Inferno-058

Citaat van: De Gast op juni 03, 2024, 19:25:45
Wat is een geldclubje  :?
Kom op. Heb geduld. En heus zal niet alles vlekkeloos gaan en ?t naar de zin zijn van iedereen. Maar uiteindelijk staan de biergooiers op Noord echt wel weer bij elkaar.
Een club die geld wil en amper gehoor geeft aan de supporters en zelfs het imago zou verkopen aan een sjeik... Zoiets

Grijskijkert

Citaat van: SaVaGe op juni 03, 2024, 19:43:36
Must FB, X en Insta eens al die coments lezen. Iedereen is bang dat er te weinig plek is ofzo. Komen volgens mij voldoende plekken bij. Gejank allemaal hahaha
Dat en logisch nadenken schijnt moeilijk te zijn en we gaan van 10000 naar 15000 stoeltjes 8P  :X
IN HENK WE TRUST!!!

SaVaGe

Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2024, 20:11:56
Dat en logisch nadenken schijnt moeilijk te zijn en we gaan van 10000 naar 15000 stoeltjes 8P  :X

Maar er moet natuurlijk wel wat te zeiken blijven.. anders is alles ook maar zo gewoon.  :zweep maar heb t idee dat men echt denkt dat ze allemaal de boot gaan missen ofzo..

oost

Laat ze dat allemaal maar lekker denken  |:)
Elke 2 weken uitverkocht huis :proost

Vlampiep

Citaat van: oost op juni 03, 2024, 21:11:09
Laat ze dat allemaal maar lekker denken  |:)
Elke 2 weken uitverkocht huis :proost
Denk je dat echt, zonder te weten wat een los kaartje of SK gaat kosten?