Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 17, 2024, 01:42:14
Gaat overal t zelfde. Neem Fc G.
Zelfs de 25 jaarkaartenhouders die overstap naar Euroborg mogelijk maakten werden verdrongen van hoofd naar tegenover want daar moesten zakenlui.
Als de zijkant Westlui nu allemaal mid Oost gaan in nemen tezamen met de mid West die te weinig dokken....
Heel makkelijk. Als ik niet ongeveer mn eigen plek op mid Oost waar ik al jaaren zit moet verruilen voor een zijkantje wordt ik wel tv supporter,
kom niet uit Delfzijl rijden om als een hond behandeld te worden.
Wat zou me dat zeer doen.
Eerst maar afwachten hoe het werkelijk gaat en dan roddelen.... |:)
Ben het helemaal met je eens. Het was een Volksclub, maar daar komt oans klupke steeds meer van af te staan.
En als er een mooie wedstrijd is koop ik wel een los kaartje. Maar wat je zegt, eerst mar kieke hoe ut komt en dan kenne we altied nog raaze en skreeuwe.

Grijskijkert

Citaat van: Leovardia op mei 16, 2024, 23:18:56
Dat zou mooi klote zijn. Zit al weet niet hoeveel jaar op rij 1 met mien groepke en dat wille we ook su houden. Hoorde oek vandaag dat west voorrang zou krijgen voor de oostribune met als drogreden: die betaalden ook meer voor hun SK :rodekaart

Club van het volk!
Maar als jij en je maten vragen om op de eerste rij te zitten zal dat zeker wel kunnen.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 17, 2024, 01:42:14
Gaat overal t zelfde. Neem Fc G.
Zelfs de 25 jaarkaartenhouders die overstap naar Euroborg mogelijk maakten werden verdrongen van hoofd naar tegenover want daar moesten zakenlui.
Als de zijkant Westlui nu allemaal mid Oost gaan in nemen tezamen met de mid West die te weinig dokken....
Heel makkelijk. Als ik niet ongeveer mn eigen plek op mid Oost waar ik al jaaren zit moet verruilen voor een zijkantje wordt ik wel tv supporter,
kom niet uit Delfzijl rijden om als een hond behandeld te worden.
Wat zou me dat zeer doen.
Eerst maar afwachten hoe het werkelijk gaat en dan roddelen.... |:)
De nieuwe oost tribune kunnen 5.773 supporters terwijl de oude 2500(2250 seizoenkaarthouders) supporters kan herbergen. En er zijn zo'n 4000 seizoenkaarthouders(oost en west) met voorrang(eigen plek of gekozen plek) die er een plekje moet vinden..
IN HENK WE TRUST!!!

upweer

Ze kunnen niet iedereen tevreden maken.
Feit is dat ze het niet snel doen en haast maken is al een pluspunt.
Ze zijn er druk mee bezig.

Ik lees hier vanalles, maar niemand heeft een oplossing....
Ze kunnen niet iedereen tevreden maken.
Thats life!

Ik heb jaren een SK op de 1e rij op noord, alleen sta ik er nooit.
Sterker nog....
Laatste wedstrijd in stadion zocht ik mijn stoel op om foto te maken.
Iemand zei, dit is mijn plek sta hier al 9 jaar.
Deze persoon mijn SK laten zien, dat het officieel mijn plek is.

Op Noord zal het gaan zoals het altijd wel ging, iedereen gaat staan waar die kan,wil staan.
Mensen gaan op de trappen staan etc. Waardoor andere stoeltjes vrijkomen.
Geloof me... geef Cambuur 3 wedstrijden en t is vanouds (op Noord dan)


Op overige tribunes houden de meeste supporters hun eigen plek aan.

Zuid1991

Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2024, 23:12:25
Wat anders, waarom krijgen wij niet gelijk safe standing plekken op noord?
Ik begreep van iemand dat de regels aangescherpt werden qua staanplekken maar bij Groningen worden de stoeltjes eruit gehaald op de noordtribune voor safe standing plekken...
+ fc Twente gaat vak P ook ombouwen tot safe standing....
Toch vreemd dat wij dat niet hebben in een compleet nieuw stadion....

Specuveter

Zit nu 12 jaar samen met mijn zoon op Oost.
Geweldig plekje.
Precies ter hoogte van de middenlijn op bovenste rij.
Zal mij dan benieuwen wat het voorstel word voor het nieuwe seizoen in nieuwe stadion
Ik vind het belangrijkste dat we bij elkaar blijven zitten als groep die al 10 jaar lang bij elkaar zit.

papier

Citaat van: Specuveter op mei 17, 2024, 09:10:07
Zit nu 12 jaar samen met mijn zoon op Oost.
Geweldig plekje.
Precies ter hoogte van de middenlijn op bovenste rij.
Zal mij dan benieuwen wat het voorstel word voor het nieuwe seizoen in nieuwe stadion
Ik vind het belangrijkste dat we bij elkaar blijven zitten als groep die al 10 jaar lang bij elkaar zit.

Ik zou denken dat je die vakken nagenoeg 1 op 1 kan kopieren. Waarbij je een beetje rekening houdt met de afstand tot het veld (dus zoals genoemd wss die eerste 4 rijen dan vrije verkoop). Op die manier zorg je er ook voor dat je de dynamiek van het huidige stadion zoveel mogelijk meeneemt. Volgens mij is dat ook iets dat je wil.

Poetser

Ik zit nu rij 1 op Oost, maar dat wil ik in het nieuwe stadion echt niet. Zist hast op e grond.

Specuveter

Citaat van: Poetser op mei 17, 2024, 09:19:02
Ik zit nu rij 1 op Oost, maar dat wil ik in het nieuwe stadion echt niet. Zist hast op e grond.
En met slecht weer in de regen.

Sakas

Citaat van: Specuveter op mei 17, 2024, 09:10:07
Zit nu 12 jaar samen met mijn zoon op Oost.
Geweldig plekje.
Precies ter hoogte van de middenlijn op bovenste rij.
Zal mij dan benieuwen wat het voorstel word voor het nieuwe seizoen in nieuwe stadion
Ik vind het belangrijkste dat we bij elkaar blijven zitten als groep die al 10 jaar lang bij elkaar zit.

Ik zou ook graag een vergelijkbaar plekje willen op oost, maar ik wil juist niet dezelfde personen achter mij hebben zitten!
We gaan het zien, ik kan mij er niet druk om maken.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

papier

Citaat van: Poetser op mei 17, 2024, 09:19:02
Ik zit nu rij 1 op Oost, maar dat wil ik in het nieuwe stadion echt niet. Zist hast op e grond.

Ik wil een beetje dezelfde afstand tot het veld houden.

Destroyer

Citaat van: Specuveter op mei 17, 2024, 09:10:07
Zit nu 12 jaar samen met mijn zoon op Oost.
Geweldig plekje.
Precies ter hoogte van de middenlijn op bovenste rij.
Zal mij dan benieuwen wat het voorstel word voor het nieuwe seizoen in nieuwe stadion
Ik vind het belangrijkste dat we bij elkaar blijven zitten als groep die al 10 jaar lang bij elkaar zit.
vind ik ook wel mooi plekje, maar ja daar zullen de mensen van West eerst wel voor gaan...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Destroyer op mei 17, 2024, 10:13:53
vind ik ook wel mooi plekje, maar ja daar zullen de mensen van West eerst wel voor gaan...

Waarom zouden zij voorrang krijgen op mensen van Oost?

DayDreamer

Citaat van: Inferno-058 op mei 16, 2024, 21:46:03
Oost supporters net zo goed toch? Waarom verdienen die mogelijk minder voorrang dan verhuizende West supporters?

Ik zit in vak 3, tegen vak 4, dus bijna in het midden, wij worden gedwongen om te verhuizen. Ik ga ervan uit dat Cambuur met een passende oplossing komt, ik moet er niet aan denken om aan de zijkanten te zitten, en al helemaal niet op de korte kant van het veld, dus Noord/Oost.

Grijskijkert

Citaat van: DayDreamer op mei 18, 2024, 10:28:41
Ik zit in vak 3, tegen vak 4, dus bijna in het midden, wij worden gedwongen om te verhuizen. Ik ga ervan uit dat Cambuur met een passende oplossing komt, ik moet er niet aan denken om aan de zijkanten te zitten, en al helemaal niet op de korte kant van het veld, dus Noord/Oost.
Die komt er wel, meer dan genoeg ruimte op de nieuwe Oost tribune :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens



Veld is inmiddels ingezaaid en er wordt gesproeid  |:)