Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op mei 16, 2024, 13:30:28
We gaan de stoeltjes op de huidige oosttribune nog missen vrees ik.
En waarom vreest u dit?
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2024, 13:39:16
En waarom vreest u dit?

Omdat dat de enige stoeltjes zijn die lekker zitten. Die harde kuipstoeltjes zijn ruk, op die van oost kun je een beetje hangen.

Grijskijkert

Citaat van: papier op mei 16, 2024, 13:57:26
Omdat dat de enige stoeltjes zijn die lekker zitten. Die harde kuipstoeltjes zijn ruk, op die van oost kun je een beetje hangen.
Is dit voorbarig of heb je al in onze nieuwe stoeltjes gezeten?
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Gewoon staan de hele wedstrijd zoals op Noord, probleem opgelost

Westerpark

Citaat van: papier op mei 16, 2024, 13:29:59
Als je dat nu al weet kun je ze net zo goed in de verkoop doen....

Nee want je weet nog niet welke stoeltjes in de verkoop kunnen omdat de huidige sk-houders voorrang krijgen. En die krijgen eerst de kans om proef te zitten voordat ze hun voorrang moeten verzilveren. Beide terecht in mijn ogen. Waarom zou het allemaal snel moeten? Doe het liever zorgvuldig. Ik geloof er ook niet in dat je meer sk's verkoopt als je eerder begint met verkopen. Natuurlijk moet er voldoende tijd zijn om eventuele overlap met vakanties tegen te gaan, maar de echte liefhebbers kopen toch wel en nieuwe doelgroepen moet je bereiken met marketing.


Westerpark

Jammer dat gemeente en WTC niet uit de verhuizing van de evenementenhallen lijken te komen. Was een mooie kans om onze nieuwe stadionomgeving van een impuls te voorzien. Het WTC blijft in de huidige situatie toch wel een stedenbouwkundige sta-in-de-weg voor de verbinding tussen binnenstad/station en stadion.

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/16516587/nieuwbouw-wtc-expo-zorgt-voor-ergernis-tussen-gemeente-leeuwarden-en-wtc



papier

Citaat van: Westerpark op mei 16, 2024, 15:11:23
Nee want je weet nog niet welke stoeltjes in de verkoop kunnen omdat de huidige sk-houders voorrang krijgen. En die krijgen eerst de kans om proef te zitten voordat ze hun voorrang moeten verzilveren. Beide terecht in mijn ogen. Waarom zou het allemaal snel moeten? Doe het liever zorgvuldig. Ik geloof er ook niet in dat je meer sk's verkoopt als je eerder begint met verkopen. Natuurlijk moet er voldoende tijd zijn om eventuele overlap met vakanties tegen te gaan, maar de echte liefhebbers kopen toch wel en nieuwe doelgroepen moet je bereiken met marketing.

Als je dat wil dan communiceer je nu dat proces. En kun je ovb stadion nu al zeggen dat de mensen die verlengen als eerste mogen kiezen. Lets go.

Westerpark

Citaat van: papier op mei 16, 2024, 16:58:32
Als je dat wil dan communiceer je nu dat proces. En kun je ovb stadion nu al zeggen dat de mensen die verlengen als eerste mogen kiezen. Lets go.

Is al gebeurd. Zie Aan tafel bij Ard de Graaf #49. No worries.

papier

Citaat van: Westerpark op mei 16, 2024, 17:50:35
Is al gebeurd. Zie Aan tafel bij Ard de Graaf #49. No worries.

Tuurlijk komt het goed en ook het huidige proces is uit te leggen. Wil gewoon verlengen, dan heb ik dat maar vast geregeld.

upweer

Citaat van: papier op mei 16, 2024, 19:34:22
Tuurlijk komt het goed en ook het huidige proces is uit te leggen. Wil gewoon verlengen, dan heb ik dat maar vast geregeld.

Ze kunnen niet iedereen tevreden houden, alles wat nieuw is is spannend.
Ik laat t lekker op me af komen het vind zijn weg

papier

Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2024, 20:50:53
Je kunt niet iedereen tevreden houden idd.
Maar....Het verhaal gaat dat de huidige west lui voorrang krijgen op een plek (middelste plekken op nieuw oost) en daarna mogen de huidige oost lui een plek uitkiezen.

En dat is dan weer heul apart....

Zou schandalig zijn en in mijn ogen ook niet logisch. Zij zitten nu ook al in de buitenste vakken.

Destroyer

Citaat van: Westerpark op mei 16, 2024, 12:53:50
Klapstoelen alleen voor sponsoren. Verder worden het 'gewoon' weer kuipstoelen. Voor Noord prettig want dan kun je er op staan. Voor Oost en Zuid minder want minder passeerruimte. Kostentechnisch wel een begrijpelijke keuze.

Overigens snap ik het ongeduld niet over het verlengen en plekken uitzoeken. Er is toch al duidelijk door de BVO uitgelegd hoe dit gaat gebeuren en dat je als bestaande sk-houder echt niet gepasseerd gaat worden. En voor niet sk-houders blijven er meer dan genoeg plekken over om je aan te sluiten.

Blijft toch jammer dat noord niet deels.meteen een staantribune wordt. In Groningen halen ze nu ook deels stoelen weg om te kunnen staan.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: papier op mei 16, 2024, 20:54:17
Zou schandalig zijn en in mijn ogen ook niet logisch. Zij zitten nu ook al in de buitenste vakken.


Dat. Zou niet best zijn,. Kun. Je niet maken. Je moet spiegelen dat zou eerlijk zijn.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

upweer

Citaat van: Destroyer op mei 16, 2024, 20:54:58
Blijft toch jammer dat noord niet deels.meteen een staantribune wordt. In Groningen halen ze nu ook deels stoelen weg om te kunnen staan.

Wie zegt dat ze op noord gaan zitten? Er staat in het Cambuurstadion ook stoeltjes

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: papier op mei 16, 2024, 20:54:17
Zou schandalig zijn en in mijn ogen ook niet logisch. Zij zitten nu ook al in de buitenste vakken.

Idd  :rodekaart
SC Cambuur Kampioen 2019-2021