Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: papier op mei 16, 2024, 20:54:17
Zou schandalig zijn en in mijn ogen ook niet logisch. Zij zitten nu ook al in de buitenste vakken.
De nieuwe tribune is toch veel hoger en breder, als je de huidige rijen van oost over de nieuwe legt kan iedereen zijn plekje hebben en de mensen van west gaan dan naar de bovenste rijen.
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2024, 21:15:06
De nieuwe tribune is toch veel hoger en breder, als je de huidige rijen van oost over de nieuwe legt kan iedereen zijn plekje hebben en de mensen van west gaan dan naar de bovenste rijen.
Gaat om het principe denk ik, West supporters zouden geen voorrang moeten krijgen voor een plekje op Oost

el haj

Misschien een beetje off-topic, maar iemand hier enig idee wat er komt in die twee gebouwen die tussen de zuidtribune en de Harlingervaart gebouwd worden?

Inferno-058

Citaat van: upweer op mei 16, 2024, 20:59:39
Wie zegt dat ze op noord gaan zitten? Er staat in het Cambuurstadion ook stoeltjes
Staantribune is mooier qua beleving vind ik en je kan ook nog meer supporters kwijt. Ben bij Union Berlin geweest, daar zijn 3 van de 4 tribunes staantribunes. Fantastisch

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op mei 16, 2024, 21:18:05
Gaat om het principe denk ik, West supporters zouden geen voorrang moeten krijgen voor een plekje op Oost
Waarom niet dit zijn ook Cambuursupporters? Er is plek zat voor iedereen..
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Citaat van: upweer op mei 16, 2024, 20:59:39
Wie zegt dat ze op noord gaan zitten? Er staat in het Cambuurstadion ook stoeltjes

Tuurlijk gaan ze daar niet zitten, dat zeg ik ook niet. Lezen....
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Citaat van: papier op mei 16, 2024, 20:54:17
Zou schandalig zijn en in mijn ogen ook niet logisch. Zij zitten nu ook al in de buitenste vakken.
Eens!

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2024, 21:27:03
Waarom niet dit zijn ook Cambuursupporters? Er is plek zat voor iedereen..
Oost supporters net zo goed toch? Waarom verdienen die mogelijk minder voorrang dan verhuizende West supporters?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2024, 21:15:06
De nieuwe tribune is toch veel hoger en breder, als je de huidige rijen van oost over de nieuwe legt kan iedereen zijn plekje hebben en de mensen van west gaan dan naar de bovenste onderste rijen.

Fixed  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op mei 16, 2024, 21:46:03
Oost supporters net zo goed toch? Waarom verdienen die mogelijk minder voorrang dan verhuizende West supporters?
Dat zeg ik niet er is plek genoeg voor iedereen, dus voor West en Oost mensen.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 16, 2024, 22:10:02
Fixed  ;)
Ook goed, maar ik denk dat de onderste 3 a 4 rijen voor de vrije verkoop zijn.
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Wat anders, waarom krijgen wij niet gelijk safe standing plekken op noord?
Ik begreep van iemand dat de regels aangescherpt werden qua staanplekken maar bij Groningen worden de stoeltjes eruit gehaald op de noordtribune voor safe standing plekken...

Leovardia

Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2024, 22:27:00
Ook goed, maar ik denk dat de onderste 3 a 4 rijen voor de vrije verkoop zijn.

Dat zou mooi klote zijn. Zit al weet niet hoeveel jaar op rij 1 met mien groepke en dat wille we ook su houden. Hoorde oek vandaag dat west voorrang zou krijgen voor de oostribune met als drogreden: die betaalden ook meer voor hun SK :rodekaart

Club van het volk!
Kent skele juh.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Leovardia op mei 16, 2024, 23:18:56
Dat zou mooi klote zijn. Zit al weet niet hoeveel jaar op rij 1 met mien groepke en dat wille we ook su houden. Hoorde oek vandaag dat west voorrang zou krijgen voor de oostribune met als drogreden: die betaalden ook meer voor hun SK :rodekaart

Club van het volk!
Gaat overal t zelfde. Neem Fc G.
Zelfs de 25 jaarkaartenhouders die overstap naar Euroborg mogelijk maakten werden verdrongen van hoofd naar tegenover want daar moesten zakenlui.
Als de zijkant Westlui nu allemaal mid Oost gaan in nemen tezamen met de mid West die te weinig dokken....
Heel makkelijk. Als ik niet ongeveer mn eigen plek op mid Oost waar ik al jaaren zit moet verruilen voor een zijkantje wordt ik wel tv supporter,
kom niet uit Delfzijl rijden om als een hond behandeld te worden.
Wat zou me dat zeer doen.
Eerst maar afwachten hoe het werkelijk gaat en dan roddelen.... |:)

Bankzitter

BTW op kaartjes gaat flink omhoog in 2026: van 9% naar 21%. Ik ben bang dat dit niet is begroot, kan flink schelen in de losse kaartverkoop.
Maar goed, alle clubs krijgen daarmee te maken.