Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

Citaat van: oost op mei 03, 2024, 18:46:41
Het verschil tussen de boeren en Cambuur is echt veel minder groot dan dat het lijkt. Ik denk 2 goede transfer periodes en wat geduld kun je ze met 2 of 3 jaar al voorbij steken |:)

verwacht eigenlijk oek wel dat ze binnen nu en tien jaar een keer degradere :y

nee,wel?

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 04, 2024, 00:01:52
Reken jezelf rijk, dan blijf je altijd arm.
Zolang je geen hamer hebt om mee te slaan hou je gedeisd.
Onze tijd komt wel maar het is te vroeg voor de grootbek.

is geen grootbek, je mutte oek doelen stelle om naar toe te werken tenzij je nog jaren in de marge wille ommodderen,en ja hoogmoed komt voor de val echter dat gaat zich dertig kilometer verderop afspelen, gekhied mannen....(en dames)  soms dan denk ik dat wel us van hoe mooi suu ut weze om......dkv definitief voorbij te streven  de kleine reus ontwaakt nu echt en blieft wakker, cambuur 5.0 gouden toekomst etcetera etcetera maar ja de realiteit op dit moment............ 8P

papier

Wij groeien. Heerenveen is wat aan het krimpen. Maar het verschil is nog hartstikke groot joh, dat overbrug je niet in 3 jaar. Als we per ongeluk ons beste seizoen ooit spelen over 3 jaar in de eredivisie en Heerenveen doet het dan wat minder kun je best hoger eindigen. Maar daarmee zijn we ze echt nog niet voorbij hoor. Beetje reeel blijven allemaal.

Naastismis

Eerst VVV en Helmond sport maar eens voorbij, voordat de Amsterdamse arrogantie hier de overhand krijgt

papier

Citaat van: Naastismis op mei 04, 2024, 16:32:53
Eerst VVV en Helmond sport maar eens voorbij, voordat de Amsterdamse arrogantie hier de overhand krijgt

Wat mij betreft hebben we de handen vol aan onszelf. Stadion. Selectie. Jeugd.

janou

Daarbij hebben wij ook gewoon een plafond. In principe gaan wij nooit groter worden dan de 12e club van NL. Ook met het nieuwe stadion zullen wij nog wel eens terug te vinden zijn in de KKD, alleen is de kans gewoon een stuk groter dat wij het langer vol gaan houden in de Eredivisie en kunnen wij meer concurreren om terug te komen in de Eredivisie als we degraderen.


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

  Gaat mooi snel gipsplaten kunnen er tegenaan en de binnenwanden staan...
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Grijskijkert op mei 08, 2024, 20:03:58


Als ik dit zo zie loopt het uitvak niet tot aan het veld maar zit er een hek met een soort gracht ervoor. Waardoor je niet veel hinder ondervind van de glazen wand. Hopelijk blijft dat zo, dan is het best een acceptabel uitvak.

Destroyer

Net als oude tijden mag je bij rust van tribune wisselen, hup over het veld  :zweep
** Poolwinner 18/19 - 21/22


Westerpark

Citaat van: papier op mei 08, 2024, 20:07:00
Als ik dit zo zie loopt het uitvak niet tot aan het veld maar zit er een hek met een soort gracht ervoor. Waardoor je niet veel hinder ondervind van de glazen wand. Hopelijk blijft dat zo, dan is het best een acceptabel uitvak.

Dat blijft zo. Aanvankelijk was de lexaanwand op de tribunerand beoogd maar er is gelukkig gekozen voor deze gastvriendelijkere oplossing.

papier

Citaat van: Westerpark op mei 08, 2024, 23:21:36
Dat blijft zo. Aanvankelijk was de lexaanwand op de tribunerand beoogd maar er is gelukkig gekozen voor deze gastvriendelijkere oplossing.

Top, dat is echt een stuk beter dan het huidige en een stuk beter dan menig ander uitvak.. Sluit goed aan bij hoe gastvrij ze worden ontvangen bij ons :)