Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Hirsch

Citaat van: ruubmac op mei 02, 2024, 13:37:22
Ik reed net langs het nieuwe stadion. Nog steeds geen stoeltjes te zien. Ik meende dat ze die in april gingen monteren.

Wij krijgen echt wel een heel mooi stadion!  |:)

Druk met voorboren; over 2/3 weken beginnen met plaatsen!

Stiens

Ik begrijp dat er in september dus nog een soort "open dag" komt in het oude stadion  |:)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Stiens op mei 02, 2024, 14:12:56
Ik begrijp dat er in september dus nog een soort "open dag" komt in het oude stadion  |:)

Jah ik ook, hoeft voor mij niet ik heb m al gezien.

Grijskijkert

#10683
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 02, 2024, 18:53:51
Jah ik ook, hoeft voor mij niet ik heb m al gezien.
Ik ga dan overal(kleedruimte, directiekamer etc) waar ik nog nooit ben geweest foto's maken/een kijkje nemen. |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: nee,wel? op mei 02, 2024, 12:09:26
nou dan weest ut Noord ,binnenkort de velden van frisia en zwaluwen maaie :y
phoe dat wordt me weer een klus? :y

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Stiens


nee,wel?

nou aan het veld zal het niet ligge at ut clubke nou zelf oek verder groeit en ieder seizoen weer een betere selectie dan bin we over 5 jaar de boeren voorbij en luustere we ieder seizoen naar  https://youtu.be/Gb1iGDchKYs?feature=shared

oost

Citaat van: nee,wel? op mei 03, 2024, 18:43:03
nou aan het veld zal het niet ligge at ut clubke nou zelf oek verder groeit en ieder seizoen weer een betere selectie dan bin we over 5 jaar de boeren voorbij en luustere we ieder seizoen naar  https://youtu.be/Gb1iGDchKYs?feature=shared

Het verschil tussen de boeren en Cambuur is echt veel minder groot dan dat het lijkt. Ik denk 2 goede transfer periodes en wat geduld kun je ze met 2 of 3 jaar al voorbij steken |:)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: nee,wel? op mei 03, 2024, 18:43:03
nou aan het veld zal het niet ligge at ut clubke nou zelf oek verder groeit en ieder seizoen weer een betere selectie dan bin we over 5 jaar de boeren voorbij en luustere we ieder seizoen naar  https://youtu.be/Gb1iGDchKYs?feature=shared

Eerst maar s winnen van Telstar en Den Bosch......  ;)

Inferno-058

#10690
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 03, 2024, 19:34:37
Eerst maar s winnen van Telstar en Den Bosch......  ;)
Inderdaad, hoogmoed komt voor de val

PePe

Citaat van: oost op mei 03, 2024, 18:46:41
Het verschil tussen de boeren en Cambuur is echt veel minder groot dan dat het lijkt. Ik denk 2 goede transfer periodes en wat geduld kun je ze met 2 of 3 jaar al voorbij steken |:)

Het verschil is 20.000 toeschouwers.  Financieel verschil en mogelijkheden.

Noordcambuur

Maar ook sponsors zijn heel belangrijk de skyboxen zitten bijna al vol maar ook de zakenclub moet goed gevuld zijn h?.
Dat levert de club veel geld op.

Hirsch

Citaat van: PePe op mei 03, 2024, 22:29:21
Het verschil is 20.000 toeschouwers.  Financieel verschil en mogelijkheden.

Volgens mij verkochten die lui de afgelopen jaren max 12.000 seizoenskaarten, daar moeten we toch in enkele jaren, of zelfs dit jaar al bijna wel aan voorbij kunnen. We zitten in de lift  :proost

Delfzijl/Cambuur

Reken jezelf rijk, dan blijf je altijd arm.
Zolang je geen hamer hebt om mee te slaan hou je gedeisd.
Onze tijd komt wel maar het is te vroeg voor de grootbek.