Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Bernardo op april 30, 2024, 17:04:29
Komkommertijd zolang Cambuur niks communiceert over het stadion.

Dit ja.

We weten echt nog helemaal niks. Godverdomme een nieuw stadion in deze tijden en we krijgen 1x in de twee maanden een 'blik op de bouw'  8P

Zoveel vragen
Zoveel onbeantwoord nog.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op april 30, 2024, 17:08:24
Dit ja.

We weten echt nog helemaal niks. Godverdomme een nieuw stadion in deze tijden en we krijgen 1x in de twee maanden een 'blik op de bouw'  8P

Zoveel vragen
Zoveel onbeantwoord nog.
Amateuristisch is het. Eind april meer duidelijkheid zeiden ze toch?

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op april 30, 2024, 18:03:25
Amateuristisch is het. Eind april meer duidelijkheid zeiden ze toch?
Makkelijk roepen, als er nog geen duidelijkheid is en het wachten is op derden dan snap ik wel dat er nog niet gemeld kan worden, maar dit kan ook gecommuniceerd worden zodat er voorkomen kan worden dat mensen de hard werkende organisatie de maat nemen ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op april 30, 2024, 18:38:51
Makkelijk roepen, als er nog geen duidelijkheid is en het wachten is op derden dan snap ik wel dat er nog niet gemeld kan worden, maar dit kan ook gecommuniceerd worden zodat er voorkomen kan worden dat mensen de hard werkende organisatie de maat nemen ;)
Jep, en dat maakt het amateuristisch

papier

Verwachtingsmanagement, geen hogere wiskunde. Kennelijk te lastig.

DeBruyne

Is het eigenlijk al zeker waar Cambuur gaat trainen komend seizoen?

Grijskijkert

#10671
Citaat van: DeBruyne op april 30, 2024, 22:16:19
Is het eigenlijk al zeker waar Cambuur gaat trainen komend seizoen?
Bij Frisia en in het oude stadion wordt er gezegd...
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Of mogelijk het veld van Zwaluwen?

DeBruyne

Is nog niet gecommuniceerd. Ben wel benieuwd eigenlijk.

Oude stadion zal wel vrij snel plat gaan nadat SCC de Kooi heeft betreden.. 

Grijskijkert

Citaat van: DeBruyne op mei 01, 2024, 12:47:49
Is nog niet gecommuniceerd. Ben wel benieuwd eigenlijk.

Oude stadion zal wel vrij snel plat gaan nadat SCC de Kooi heeft betreden..
Tot december blijven de kantoren daar, dus zal er ook wel getraind kunnen worden, Sander de Vries zei dat Cambuur(tijdelijk) een veld bij Frisia zou krijgen en later naar Zwaluwen velden zou gaan(definitieve plek)
IN HENK WE TRUST!!!

DeBruyne

Ok. Thnx voor de info

nee,wel?

nou dan weest ut Noord ,binnenkort de velden van frisia en zwaluwen maaie :y

SCC

Gezien de afstand, zou ik proberen in gesprek te gaan met die kaatsclub op het hoekje en met Friesland/ MKV. Je zou toch 1 kunstgrasveld en 1 (hybride)grasveld daar willen hebben voor Cambuur?
Cambuur (1e selectie) en Jong trainen daar. Voor de hele binding zou het natuurlijk het meest fraai zijn wanneer ook alle jeugdteams (en de meiden 017) op dezelfde locatie/ accommodatie trainen, maar dat zal voorlopig nog een utopie blijven.

Maar qua beleving/ binding, wil je op de zaterdag bij thuiswedstrijden toch het liefst alles op 1 plek. Nu spelen ze bij Leovardia en de jongsten bij DTD.

Grijskijkert

#10678
IN HENK WE TRUST!!!

ruubmac

Ik reed net langs het nieuwe stadion. Nog steeds geen stoeltjes te zien. Ik meende dat ze die in april gingen monteren.

Wij krijgen echt wel een heel mooi stadion!  |:)