Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Grijskijkert op april 30, 2024, 12:21:11
150 auto's totaal of 14 bussen. En de verharding rondom het stadion schiet mooi op :thumbsup

Wat gaat de route worden voor uitfans? Via t viaduct?

Viper

#10651
Ik denk langs de Harlingervaart naar de Heliconweg, en dan via de Marshallweg de stad uit.

Grijskijkert

Citaat van: Viper op april 30, 2024, 13:29:49
Ik denk langs de Harlingervaart naar de Heliconweg, en dan via de Marshallweg de stad uit.
Ik denk via het Crystalic de stad uit...
IN HENK WE TRUST!!!

Viper

Waarom zouden ze een extra veiligheidsrisico nemen door langs de oostelijke en noordelijke invalswegen te rijden?

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op april 30, 2024, 13:54:40
Ik denk via het Crystalic de stad uit...
Lijkt me sterk, vanaf stadion rechtsaf over de brug, rotonde rechtdoor en dan rechtsaf en je bent uit het stadion gebied en zo op de haak.

Hirsch

Afhankelijk van de situatie waarschijnlijk. In principe is het parkeerterrein achter zuid straks compleet met een hek afsluitbaar (hoop dat dit weinig wordt gebruikt overigens, en ze er een mooie kroeg voor (uit)supporters plaatsen om gastvrijheid te bevorderen. ) en voor uitsupporters beschikbaar.
Zowel aan de kant Slauerhofweg als oostkant WTC (via stepensonviaduct) kunnen bussen dan de stad verlaten.

Grijskijkert

Citaat van: Viper op april 30, 2024, 14:04:04
Waarom zouden ze een extra veiligheidsrisico nemen door langs de oostelijke en noordelijke invalswegen te rijden?
Omdat je dan gelijk de stad uit rijd, van achter "zuid" de Slauerhoffweg op richting de Harlingerstraatweg die draai je op en je rijdt zo richting "de haak" en dan is de keuze richting afsluitdijk of richting Zwolle en je bent de stad uit.
IN HENK WE TRUST!!!

Viper

Zoals ik het nu bekijk wordt het lastig om vanuit het uitvak de Slauerhoffweg op te rijden, aangezien daar geen afrit komt en je te maken hebt met het westelijke parkeerterrein voor Cambuursupporters.

Hirsch

Citaat van: Viper op april 30, 2024, 15:20:30
Zoals ik het nu bekijk wordt het lastig om vanuit het uitvak de Slauerhoffweg op te rijden, aangezien daar geen afrit komt en je te maken hebt met het westelijke parkeerterrein voor Cambuursupporters.

https://www.leeuwarden.nl/wp-content/uploads/import/32_020wtc_cambuur_gebiedsontwikkeling_versie_16.pdf

Viper

Op dit kaartje uit 2019 staat deze wel ingetekend idd, op de plek waar nu de bouwkeet van Van Wijnen staat. Dan zullen ze hiermee de komende maanden nog aan de slag gaan. Maar de bussen zullen dan alsnog niet langs Crystalic (dus ook de Noord-tribune) gaan, lijkt mij.

SaVaGe

Die bussen gaan via de heliconweg, richting stephansonviaduct de marshallweg op, en ze zitten op de haak van Liwwadden.

Galdiano

Citaat van: SaVaGe op april 30, 2024, 16:04:25
Die bussen gaan via de heliconweg, richting stephansonviaduct de marshallweg op, en ze zitten op de haak van Liwwadden.

Mijn informatie is dat er een doorsteek komt vanaf Slauerhoffweg. Dan draaien ze de Slauerhoffweg op richting Johannes Brandsmaweg zo de stad uit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stiens

Citaat van: Galdiano op april 30, 2024, 16:13:54
Mijn informatie is dat er een doorsteek komt vanaf Slauerhoffweg. Dan draaien ze de Slauerhoffweg op richting Johannes Brandsmaweg zo de stad uit.

Dit is correct, maar waar maken we ons hier eigenlijk druk om?  8P

Grijskijkert

Citaat van: Stiens op april 30, 2024, 16:44:47
Dit is correct, maar waar maken we ons hier eigenlijk druk om?  8P
:thumbsup _O_
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Citaat van: Stiens op april 30, 2024, 16:44:47
Dit is correct, maar waar maken we ons hier eigenlijk druk om?  8P

Komkommertijd zolang Cambuur niks communiceert over het stadion.