Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: Westerpark op april 24, 2024, 00:49:06
Is dat echt waar? Dat bericht dat Junction de eerste skybox afnam was recent nog en dan zijn er sindsdien nog 14 aan de man gebracht? Lijkt mij sterk maar zou wel erg mooi zijn.

Alle skyboxen waren idd allemaal (bijna) verkocht, maar omdat er geld bij moest afgezegd.
Tot nu toe alleen  verkocht aan Junction en BGDD   :|

Lore

Citaat van: Westerpark op april 24, 2024, 00:49:06
Is dat echt waar? Dat bericht dat Junction de eerste skybox afnam was recent nog en dan zijn er sindsdien nog 14 aan de man gebracht? Lijkt mij sterk maar zou wel erg mooi zijn.

Ja, het is echt zo. Bron: ik wilde eentje aanschaffen. Ik denk dat het verschil is tussen een optie op een skybox te hebben genomen en daadwerkelijk te hebben getekend.

Citaat van: fred op april 24, 2024, 12:25:02
Alle skyboxen waren idd allemaal (bijna) verkocht, maar omdat er geld bij moest afgezegd.
Tot nu toe alleen  verkocht aan Junction en BGDD   :|

Ik denk dat jouw informatie niet helemaal klopt.


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Lore op april 24, 2024, 14:00:28
Ja, het is echt zo. Bron: ik wilde eentje aanschaffen. Ik denk dat het verschil is tussen een optie op een skybox te hebben genomen en daadwerkelijk te hebben getekend.

Ik denk dat jouw informatie niet helemaal klopt.

Als het je lukt zon dingetje te nemen mag de admin van dit forum vast wel een keer een wedstrijdje........ ;)

Lore

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 24, 2024, 19:07:17
Als het je lukt zon dingetje te nemen mag de admin van dit forum vast wel een keer een wedstrijdje........ ;)

Als eerste! Maar ik krijg mijn compagnon niet mee in het verhaal

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Lore op april 24, 2024, 19:34:32
Als eerste! Maar ik krijg mijn compagnon niet mee in het verhaal
Zal wel een stevig prijskaartje aan vast zitten, dat moet je ook maar willen/kunnen doen. Hoe groot zijn die boxen voor hoeveel man?
Weet jij dat..

Viper

In het presentje dat de club aan de bewoners van het Cambuurplein geeft staat dat het nagenoeg zeker is dat de laatste twee wedstrijden ooit aan het Cambuurplein worden gespeeld.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Viper op april 25, 2024, 12:40:17
In het presentje dat de club aan de bewoners van het Cambuurplein geeft staat dat het nagenoeg zeker is dat de laatste twee wedstrijden ooit aan het Cambuurplein worden gespeeld.
We kunnen de play off immers nog halen  :proost
Henk, held, bedankt

Viper

Ja, maar dan wordt een eventuele overstap halverwege het seizoen toch uitgesloten?

Stiens

Dat is toch al een paar weken duidelijk? Per augustus spelen we in het nieuwe stadion. Met of zonder bier aansluiting  :proost  :P

Geelblauwstiens

Citaat van: Lore op april 24, 2024, 19:34:32
Als eerste! Maar ik krijg mijn compagnon niet mee in het verhaal
Dan snel overgaan tot ontvlechting van de samenwerking :)

Viper

Citaat van: Stiens op april 25, 2024, 14:31:52
Dat is toch al een paar weken duidelijk? Per augustus spelen we in het nieuwe stadion. Met of zonder bier aansluiting  :proost  :P

Je weet het nooit hier. :_schater

Stiens


Galdiano

Hoe zit het met de capaciteit qua parkeren bij het uitvak? We willen gasvrij zijn dan dienen er ook wel aardig wat parkeerplaatsen te zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op april 29, 2024, 22:42:47
Hoe zit het met de capaciteit qua parkeren bij het uitvak? We willen gasvrij zijn dan dienen er ook wel aardig wat parkeerplaatsen te zijn.
150 auto's totaal of 14 bussen. En de verharding rondom het stadion schiet mooi op :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op april 30, 2024, 12:21:11
150 auto's totaal of 14 bussen. En de verharding rondom het stadion schiet mooi op :thumbsup

Daar kunnen heel wat clubs van leren! Wederom een geval van gastvrijheid!  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets